Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 10-06-06, 12:12   #16
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Problema mare...pls help me.

Nu era delok simplu !!
Motorul de r5 este la fel ca cel de dacie,ca si arhitectura.
Mot. de oltcit boxer este mai scurt decat cel de R5.
Nu se incadreaza in limitele masinii !!

Despre tinut va tine,daca va merge corect:benzina,avans,presiune !!
Rezista mototrul de Dacie la 1,1 bari dapai cel de oltcit care nu se compara cu cel de DAcie.
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 12-06-06, 22:04   #17
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Problema mare...pls help me.

Problema sa mai aiba si cine sa-l regleze cum trebuie. Si cum in Calarasi avem numai "meseriasi" la modificari motoare... Deja am cheltuit prea mult si nu am facut nimic. In vara asta ma plimb asa cu masina (motor normal) si poate la anul o sa vad la cine ma duc cu ea sa o ia de la capat si sa mi-o dea la cheie...contracost desigur.
__________________
Bau
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 13-06-06, 12:59   #18
Slim29

Stage 5
 
Slim29's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,629
Default Re: Problema mare...pls help me.

faci cum vrei pakat ..
Slim29 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-06, 21:30   #19
Acc3l3ratoR
Oltcit Driver

Stage 5
 
Acc3l3ratoR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,528
Member of:
[Oltcit]
[Honda]
Default Re: Problema mare...pls help me.

pacat....foarte pacat...
Acc3l3ratoR is offline   Reply With Quote
Old 22-06-06, 02:06   #20
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Problema mare...pls help me.

Nu este pacat. Spune-ti voi pe cineva care se baga sa mi-l regleze ii dau banu si gata. Eu nu am abandonat proiectul si nu am de gand sa incep ceva si sa nu termin. DACA ESTE CINEVA CARE MA POATE AJUTA CA SA NU MAI DAU MOTORU PE MANA LA TOTI NEAVIZATII...PLS HELP ME.
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 22-06-06, 09:09   #21
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Problema mare...pls help me.

Quote:
Originally Posted by EVOLUTION8
CA sa ai si putere mai mare si fiabilitate, decomprima mototrul.FA o garnitura de chiulasa din cupru (de preferabil) ca sa ii maresti volumul camerei de ardere.
Daca ai un volum mai mare,automat poti baga mai mult amestec(boost mai mare).
La motoarele boxer pt reducerea compresiei se folosesc garnituri subtiri de cupru care se monteaza sub cilindru (la imbinarea cilindrului cu blocul). Fiind motor racit cu aer, care produce temperaturi mai mari, peste 100 de grade, e preferabil sa reduci compresia bine de tot, chiar 7:1 sau 7.5:1 si sa dai presiune mai mare la turbo si amestec mai bogat (dupa ce rezolvi problema benzinei). Asa procedau Porsche cu motoarele 930 Turbo si VW cu Broscutele cu compresor sau turbo pt curse.

Am niste formule pentru calcularea raportului de compresie, dar sunt pentru VW Broscuta

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 22-06-06, 10:07   #22
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Problema mare...pls help me.

DA merge si cum ai spus tu.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 23-06-06, 19:25   #23
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Problema mare...pls help me.

Ideea este ca regulatorul de presiune trebuie sa intre in functiune in momentul in care esti in sarcina (pedala la blana), adica sa blocheze definitiv returul astfel toata benzina sa se duca in carburator. Am incercat diferite metode (obturarea returului - se inceca, alta pompa de benzina electrica - ba il inecam de bora benzina la relante din carb ba ramanea fara. Deci solutia un regulator. Am intrebat peste tot si nimeni nu a auzit de asa ceva (referitor la faptul ca taie returul in repriza de acceleratie, apoi la revenire sa lase iar benzina sa circule prin retur - adica revenire la normal). Cel putin nu la Calarasi.

Deci raman tot la ideea ca o sa gasesc pe cineva sa se ocupe si de mine. Poate SGM ul sau Ford V6 vor citi topicul asta si or sa ma ajute daca au timp.

Last edited by Zaf; 23-06-06 at 19:28.
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 25-06-06, 01:23   #24
alexandru, sfat

Stage 3
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of:
[Moderators]
Default Re: Problema mare...pls help me.

zaf, te putem ajuta cu tot si masina ti-o dam la cheie (intra la profil sa vezi cine suntem, sa nu fac reclama)
daca esti interesat, da un PM.
numai bine si spor la treaba.
__________________
Am pana. Oare de aia nu trage masina ?
www.dogtuning.ro
alexandru, sfat is offline   Reply With Quote
Old 19-07-06, 14:17   #25
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Problema mare...pls help me.

alexandru, sfat iti multumesc mult pentru indicatii. Sunt sigur ca este super cum spui tu (sa trec pe injectie), dar totusi...este un motor de oltcit care nu stiu cat de fiabil poate fi cu turbo si nu stiu daca merita investit atat in el. Multumesc oricum. Deci raman tot la un regulator de presiune R5 GTT sau alt model. Hai fratilor cei care ati pus pe d(r)acii...cum ati rezolvat problema ? nu tineti in voi sa nu va creasca tensiunea
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 19-07-06, 15:23   #26
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Problema mare...pls help me.

problema se rezolva numai cu un regulator de presiune de r5gtt.... iti urez bafta sa gasesti unul
yknot is offline   Reply With Quote
Old 19-07-06, 15:25   #27
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Problema mare...pls help me.

ca sa fiu mai explicit, trebuie sa ai la relanti 0, 275 bari, cand presiunea de supraalimentare este 0 , iar presiunea sa creasca o data cu pres de supraalimentare (ex. 0.275 + 0.5 cand mergi cu 0.5 bari)
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 19-07-06, 18:39   #28
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Problema mare...pls help me.

Asa, asa... mai zi, mai zi ok. Am inteles asta. Am dat anunt la bazar ca vreu alimentare r5 gtt carb regulator pompa. Nu stiu cum este pompa de benzina la r5. Electrica sau pe cama ? Crezi ca imi poti da o relatie(dezmembrari ceva) sa imi iau. eventual fa si tu niste poze la motor sa vad si eu cum vin furtunasele alea pe acolo pls. Merci mult.
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 19-07-06, 18:57   #29
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Problema mare...pls help me.

LA r5 e electrica.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 19-07-06, 21:33   #30
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Problema mare...pls help me.

pompa electrica de 2 bari
yknot is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -