Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
28-12-06, 20:12
|
#31
|
Stage 4
Join Date: Jan 2005
Posts: 277
|
Re: galerii custom
salut baietii !!!! vreau sa stiu si eu ce fel de garnituri se pune intre turbina..... sau teava de duce spre toba si serpi !!! ???? din ce material este facuta !!
daca puteti trimite-mi un pm !!
merci frumos !!!
|
|
|
28-12-06, 23:38
|
#32
|
Stage 3
Join Date: Apr 2006
Posts: 151
Member of: [AUDI] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: galerii custom
aliajul de obicei la galeriile custom este din inox, iar unele imbinari se pot face cu furtune siliconice speciale. bineinteles nu imbinarile de la evacuare, alea sunt numai din inox!
imbinarile de vin direct pe "cisca" turbinei se fac cu siliconice.
__________________
Anonymous motorsport member | Audi S3 powered by 1.8T RBN-Tuning & THS Performance
|
|
|
29-12-06, 07:47
|
#33
|
Stage 4
Join Date: Jan 2005
Posts: 277
|
Re: galerii custom
imbinarile intre galerie si teava evacuare ........... cu ce sunt ???
cu silicon cum zice adibose !?!? eu nu cred ! s-ar arde si banuiesc k l-ar sufla afara !!
cred k tot o garnitura ceva !!
va rog sa imi spuneti si mie pt k sunt foarte interesat !!!
dar cineva care stie !!
|
|
|
01-01-07, 14:57
|
#34
|
Stage 2
Join Date: Mar 2004
Posts: 68
|
Re: galerii custom
garnitura ce se pune intre turbina shi tzeava de evacuare se face din cupru de regula. dar din cate shtiu, pentru ca sa nu se produca stricaciuni iremediabile la sonda de oxigen sau la senzorul pirometrului, ideal ar fi sa nu se puna nici un fel de garnituri. pentru aste se rectfica perfect zonele de contact.
eu mi-am cumparat un ceas AFR ( air/fuel ratio) shi recomandarea producatorului e sa nu se pune nici un fel de garnituri pe traseul evacuarii deoarece ar putea defecta senzorul.- a shi sa nu se foloseasca decat benzina fara plumb!!- tot din aceeashi ratziune.
__________________
Saab 900X 2000cmc benzina Turbointercooler
VW 2100cmc benzina Superkafer!
Dnepr 700cmc benzina Turbointercooler
I\'ve got petrol in my veins!
profesional airbrush & custompainting
contact: 0744 582148 0723 683298
|
|
|
01-01-07, 17:45
|
#35
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: galerii custom
Quote:
Originally Posted by kerosen
garnitura ce se pune intre turbina shi tzeava de evacuare se face din cupru de regula.
|
Corect ...
Stiu ca cea de azbest sau materialul din care se face garnitura de chiuloasa se duce la masinile cu turbo destul de repede ... o sufla ...
|
|
|
04-01-07, 01:02
|
#36
|
Stage 3
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of: [Moderators]
|
Re: galerii custom
cele mai bune imbinari pret / calitate sunt cele cu conducere si flanse cu suruburi, care necesita numai o garnitura simpla, pentru ca aceasta garnitura nu vine in contact direct cu gazele. mai greu de realizat si mai scumpe sunt cele cu un inel central si prindere flexibila pe acel inel. totusi, in timp, de la miscarea tevii e posibil ca aceasta imbinarea sa sufle.
cele mai ieftine si simplu de realizat sunt metodele clasice de umflare a tevii si introducerea unei tevi in cealalta... nu prezinta totusi, siguranta la rotire
|
|
|
06-01-07, 01:51
|
#37
|
Stage 2
Join Date: Dec 2005
Posts: 71
|
Re: galerii custom
M-ar ieresa o galerie pentru un BMW e36 318TI compact cu motor de 1.8 16V M42. Se poate face si daca da la ce pret.
|
|
|
07-01-07, 03:05
|
#38
|
Stage 1
Join Date: Jan 2007
Posts: 20
|
Re: galerii custom
sa ma ia dracu. Iesti bun baiatule. Ieu nu pot sa sudez asa nici daca mai unpusca. Scriemi un email la vermess@comcast.net. Asi vrea sa iti trimit galerii de mustang 5.0, si tu sa le refaci.
|
|
|
08-01-07, 10:19
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
|
Re: galerii custom
Quote:
Originally Posted by Red91StangCT
sa ma ia dracu. Iesti bun baiatule. Ieu nu pot sa sudez asa nici daca mai unpusca. Scriemi un email la vermess@comcast.net. Asi vrea sa iti trimit galerii de mustang 5.0, si tu sa le refaci.
|
foarte tare
|
|
|
08-01-07, 21:18
|
#40
|
Stage 3
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of: [Moderators]
|
Re: galerii custom
Quote:
Originally Posted by andrei318ti
M-ar ieresa o galerie pentru un BMW e36 318TI compact cu motor de 1.8 16V M42. Se poate face si daca da la ce pret.
|
salut,
vezi ca pentru ti se gasesc galerii de evacuare. iti putem aduce sau fabrica la 450 - 480 euro. pentru mai multe detalii contact@dogtuning.ro
|
|
|
13-01-07, 17:20
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: galerii custom
Am remarcat ca la galeriile ce faci tu este ceva neregula, dupe ce am invatat eu.
marimea "CL" pasca nu ar exista la galeriile facute de tine.
Inclinarea conica tre sa fie intre 8-10 grade, din experienta ca sa obtini maxima performanta.
|
|
|
13-01-07, 23:06
|
#42
|
Stage 3
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of: [Moderators]
|
Re: galerii custom
Quote:
Originally Posted by Eagleee
Am remarcat ca la galeriile ce faci tu este ceva neregula, dupe ce am invatat eu.
marimea "CL" pasca nu ar exista la galeriile facute de tine.
Inclinarea conica tre sa fie intre 8-10 grade, din experienta ca sa obtini maxima performanta.
|
depinde de stilul de galerii.
intradevar la desenul ce l-ai atasat, e ok ce zici, pentru ca tu ai un volum acolo, conul acela, care franeaza gazele prin detenta acestora.
la galeriile noastre este o imbinare adevarata 4 in 1 sau depinde de model, adica tevile se taie in unghi si se imbina, nu au aceea detenta (care e un fel de realizare ieftina si mai usoara a imbinarilor, dar nu are nimic de a face cu performanta). unghiul tevilor este determinat de diametrul fiecarei tevi in parte si de diametrul in care se unesc. sunt oricum multe calcule si nu este un unghi anume.
|
|
|
13-01-07, 23:28
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: galerii custom
Poate a venit gresit ce am scris, am referet la un unghi care din experienta are ceea mai buna valoare.
Dar este cert ca pana la o technica de curse nu prea conteaza conul aia...sau lungimea exacta a tevilor, diametru si grosime/material.
Am vazut la universitate ca una facuta exact cum trebue inseamna +15% la performanta. Dar si consum...
|
|
|
13-01-07, 23:39
|
#44
|
Stage 3
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of: [Moderators]
|
Re: galerii custom
Quote:
Originally Posted by Eagleee
Poate a venit gresit ce am scris, am referet la un unghi care din experienta are ceea mai buna valoare.
Dar este cert ca pana la o technica de curse nu prea conteaza conul aia...sau lungimea exacta a tevilor, diametru si grosime/material.
Am vazut la universitate ca una facuta exact cum trebue inseamna +15% la performanta. Dar si consum...
|
depinde de motor... nu toate raspund cu aceeasi crestere de putere. majoritatea castiga din evacuare prin simplu fapt ca este restrictiva din fabrica. pentru a face cu adevarat performanta trebuie sa aduci ceva in plus peste simplul fapt ca pui o teava si faci niste suduri.
in 90% din cazuri solutia din "spatele blocului", cum vad ca se scrie pe aici, aduce performanta peste cea de fabrica. totul e daca te multumesti cu atata sau vrei mai mult.
|
|
|
30-01-07, 23:11
|
#45
|
Stage 4
Join Date: Jan 2007
Posts: 198
Member of: [VW] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: galerii custom
m-ar interesa si p mine dak puteti sa-mi faceti serpisori pt o solenza si daca da, cam cat m-ar costa?
|
|
|
|
|