Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 28-12-06, 20:12   #31
puercolino

Stage 4
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 277
Default Re: galerii custom

salut baietii !!!! vreau sa stiu si eu ce fel de garnituri se pune intre turbina..... sau teava de duce spre toba si serpi !!! ???? din ce material este facuta !!
daca puteti trimite-mi un pm !!
merci frumos !!!
puercolino is offline   Reply With Quote
Old 28-12-06, 23:38   #32
adibose

Stage 3
 
adibose's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 151
Member of:
[AUDI]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: galerii custom

aliajul de obicei la galeriile custom este din inox, iar unele imbinari se pot face cu furtune siliconice speciale. bineinteles nu imbinarile de la evacuare, alea sunt numai din inox!
imbinarile de vin direct pe "cisca" turbinei se fac cu siliconice.
__________________
Anonymous motorsport member | Audi S3 powered by 1.8T RBN-Tuning & THS Performance
adibose is offline   Reply With Quote
Old 29-12-06, 07:47   #33
puercolino

Stage 4
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 277
Default Re: galerii custom

imbinarile intre galerie si teava evacuare ........... cu ce sunt ???
cu silicon cum zice adibose !?!? eu nu cred ! s-ar arde si banuiesc k l-ar sufla afara !!
cred k tot o garnitura ceva !!
va rog sa imi spuneti si mie pt k sunt foarte interesat !!!
dar cineva care stie !!
puercolino is offline   Reply With Quote
Old 01-01-07, 14:57   #34
kerosen

Stage 2
 
kerosen's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 68
Default Re: galerii custom

garnitura ce se pune intre turbina shi tzeava de evacuare se face din cupru de regula. dar din cate shtiu, pentru ca sa nu se produca stricaciuni iremediabile la sonda de oxigen sau la senzorul pirometrului, ideal ar fi sa nu se puna nici un fel de garnituri. pentru aste se rectfica perfect zonele de contact.
eu mi-am cumparat un ceas AFR ( air/fuel ratio) shi recomandarea producatorului e sa nu se pune nici un fel de garnituri pe traseul evacuarii deoarece ar putea defecta senzorul.- a shi sa nu se foloseasca decat benzina fara plumb!!- tot din aceeashi ratziune.
__________________
Saab 900X 2000cmc benzina Turbointercooler
VW 2100cmc benzina Superkafer!
Dnepr 700cmc benzina Turbointercooler
I\'ve got petrol in my veins!
profesional airbrush & custompainting
contact: 0744 582148 0723 683298
kerosen is offline   Reply With Quote
Old 01-01-07, 17:45   #35
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default Re: galerii custom

Quote:
Originally Posted by kerosen View Post
garnitura ce se pune intre turbina shi tzeava de evacuare se face din cupru de regula.
Corect ...
Stiu ca cea de azbest sau materialul din care se face garnitura de chiuloasa se duce la masinile cu turbo destul de repede ... o sufla ...
X-Ray-Eyes is offline   Reply With Quote
Old 04-01-07, 01:02   #36
alexandru, sfat

Stage 3
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of:
[Moderators]
Default Re: galerii custom

cele mai bune imbinari pret / calitate sunt cele cu conducere si flanse cu suruburi, care necesita numai o garnitura simpla, pentru ca aceasta garnitura nu vine in contact direct cu gazele. mai greu de realizat si mai scumpe sunt cele cu un inel central si prindere flexibila pe acel inel. totusi, in timp, de la miscarea tevii e posibil ca aceasta imbinarea sa sufle.
cele mai ieftine si simplu de realizat sunt metodele clasice de umflare a tevii si introducerea unei tevi in cealalta... nu prezinta totusi, siguranta la rotire
__________________
Am pana. Oare de aia nu trage masina ?
www.dogtuning.ro
alexandru, sfat is offline   Reply With Quote
Old 06-01-07, 01:51   #37
andrei318ti

Stage 2
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 71
Default Re: galerii custom

M-ar ieresa o galerie pentru un BMW e36 318TI compact cu motor de 1.8 16V M42. Se poate face si daca da la ce pret.
andrei318ti is offline   Reply With Quote
Old 07-01-07, 03:05   #38
Red91StangCT

Stage 1
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 20
Default Re: galerii custom

sa ma ia dracu. Iesti bun baiatule. Ieu nu pot sa sudez asa nici daca mai unpusca. Scriemi un email la vermess@comcast.net. Asi vrea sa iti trimit galerii de mustang 5.0, si tu sa le refaci.
Red91StangCT is offline   Reply With Quote
Old 08-01-07, 10:19   #39
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: galerii custom

Quote:
Originally Posted by Red91StangCT View Post
sa ma ia dracu. Iesti bun baiatule. Ieu nu pot sa sudez asa nici daca mai unpusca. Scriemi un email la vermess@comcast.net. Asi vrea sa iti trimit galerii de mustang 5.0, si tu sa le refaci.
foarte tare
stealth r/t tt is offline   Reply With Quote
Old 08-01-07, 21:18   #40
alexandru, sfat

Stage 3
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of:
[Moderators]
Default Re: galerii custom

Quote:
Originally Posted by andrei318ti View Post
M-ar ieresa o galerie pentru un BMW e36 318TI compact cu motor de 1.8 16V M42. Se poate face si daca da la ce pret.
salut,
vezi ca pentru ti se gasesc galerii de evacuare. iti putem aduce sau fabrica la 450 - 480 euro. pentru mai multe detalii contact@dogtuning.ro
alexandru, sfat is offline   Reply With Quote
Old 13-01-07, 17:20   #41
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: galerii custom

Am remarcat ca la galeriile ce faci tu este ceva neregula, dupe ce am invatat eu.
marimea "CL" pasca nu ar exista la galeriile facute de tine.
Inclinarea conica tre sa fie intre 8-10 grade, din experienta ca sa obtini maxima performanta.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	exhaust.jpg
Views:	233
Size:	33.4 KB
ID:	200684  
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 13-01-07, 23:06   #42
alexandru, sfat

Stage 3
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of:
[Moderators]
Default Re: galerii custom

Quote:
Originally Posted by Eagleee View Post
Am remarcat ca la galeriile ce faci tu este ceva neregula, dupe ce am invatat eu.
marimea "CL" pasca nu ar exista la galeriile facute de tine.
Inclinarea conica tre sa fie intre 8-10 grade, din experienta ca sa obtini maxima performanta.
depinde de stilul de galerii.
intradevar la desenul ce l-ai atasat, e ok ce zici, pentru ca tu ai un volum acolo, conul acela, care franeaza gazele prin detenta acestora.

la galeriile noastre este o imbinare adevarata 4 in 1 sau depinde de model, adica tevile se taie in unghi si se imbina, nu au aceea detenta (care e un fel de realizare ieftina si mai usoara a imbinarilor, dar nu are nimic de a face cu performanta). unghiul tevilor este determinat de diametrul fiecarei tevi in parte si de diametrul in care se unesc. sunt oricum multe calcule si nu este un unghi anume.
alexandru, sfat is offline   Reply With Quote
Old 13-01-07, 23:28   #43
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: galerii custom

Poate a venit gresit ce am scris, am referet la un unghi care din experienta are ceea mai buna valoare.
Dar este cert ca pana la o technica de curse nu prea conteaza conul aia...sau lungimea exacta a tevilor, diametru si grosime/material.
Am vazut la universitate ca una facuta exact cum trebue inseamna +15% la performanta. Dar si consum...
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 13-01-07, 23:39   #44
alexandru, sfat

Stage 3
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of:
[Moderators]
Default Re: galerii custom

Quote:
Originally Posted by Eagleee View Post
Poate a venit gresit ce am scris, am referet la un unghi care din experienta are ceea mai buna valoare.
Dar este cert ca pana la o technica de curse nu prea conteaza conul aia...sau lungimea exacta a tevilor, diametru si grosime/material.
Am vazut la universitate ca una facuta exact cum trebue inseamna +15% la performanta. Dar si consum...
depinde de motor... nu toate raspund cu aceeasi crestere de putere. majoritatea castiga din evacuare prin simplu fapt ca este restrictiva din fabrica. pentru a face cu adevarat performanta trebuie sa aduci ceva in plus peste simplul fapt ca pui o teava si faci niste suduri.
in 90% din cazuri solutia din "spatele blocului", cum vad ca se scrie pe aici, aduce performanta peste cea de fabrica. totul e daca te multumesti cu atata sau vrei mai mult.
alexandru, sfat is offline   Reply With Quote
Old 30-01-07, 23:11   #45
david_david

Stage 4
 
david_david's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 198
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: galerii custom

m-ar interesa si p mine dak puteti sa-mi faceti serpisori pt o solenza si daca da, cam cat m-ar costa?
david_david is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -