Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
26-01-06, 19:48
|
#1
|
Stock
Join Date: Jan 2006
Posts: 5
|
o alta metoda de a obtine putere
1 daca in loc de turbo-compresor-nos ai conecta la filtru de aer prin tubulatura un tub de oxigen pur?!(nu va ganditi la tuburile de sudura ci la cele de scufunrai care incap usor in masina) asta arde f usor si ar trebui sa mareasca randamentul motorului deci puterea. in plus daca folosesti un regulator de presiune si o tubulatura etansa poti sa reglezi tu presiunea din admisie. aerul atmosferic are doar o parte oxigen(iar el e cel ce da arderea) asa ca ar trebui sa fie o crestere spectaculoasa de putere, mai ales prin controlul presiunii din admisie. ca probleme ce le banuiesc ar fi temperatura f ridicata in motor........ in plus ar putea fi folosit ca un booster, adica doar pt a aduce un plus de oxigen in admisie(cam ca spayurile de pornire ptr diesel)
2 exista pe piata aspiratoare de frunze ce functioneaza cu motoare mici pe benzina. in principiu aspiratoarele functioneaza ca niste filtre de aer: cat intra atat iese. daca ai lua un asemenea \"ventilator\" (pe benzina cu motoras) care functioneaza independent de motor(adica doar cand ii dai drumul) ai putea sa cresti presiunea de admisie insa fata de prima metoda e mai greu de controlat
|
|
|
26-01-06, 20:06
|
#2
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of: [Streetline-CCC]
|
Cand faci ingineria cu tubul de oxigen ... pot sa filmez eu ? Daca nu ai tub iti aduc eu. Doar sa-l pui tu pe masina si sa faci proba. Ce zici ?
__________________
RENAULT Clio RS 197
SMART ROADSTER
AUDI A3 SPORTBACK
|
|
|
26-01-06, 21:23
|
#3
|
Stage 4
Join Date: May 2005
Posts: 185
|
Bai!!!! Omori omul cu butelia de oxigen, mai ai sa-i spui sa unga bine cu vaselina garniturile de la tub sa nu scape oxigen. Mai sunt multi de genu asta pe forum?
__________________
Sevi
|
|
|
26-01-06, 22:34
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 721
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Lucian\"
Cand faci ingineria cu tubul de oxigen ... pot sa filmez eu ? Daca nu ai tub iti aduc eu. Doar sa-l pui tu pe masina si sa faci proba. Ce zici ?
|
Aduc eu vaselina , da trebuie camera cu zoom mare sa filmam de la distanta
|
|
|
26-01-06, 23:31
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 1,622
Member of: [Moderators]
|
daca explodeaza un tub de oxigen asemanator cu cel de sudura poate face o gaura intr`un zid de beton zdravan. asta am invatat si io macar in scoala...
__________________
ex. Astra Bertone TURBO
ex. Reno 5 GT TURBO
ex. Opel Calibra 2.0 16v
|
|
|
27-01-06, 00:40
|
#6
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
alt topic de genul asta
functia de serch ar fi foarte indicata pt ca s-a dezbatut destul pe tema asta, parerea mea e ca nu merge treaba cu oxigenul, risc mare , caldura mare, ........
|
|
|
27-01-06, 08:48
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
|
__________________
www.mavturism.ro
STEP ON IT & FLY TO HEAVEN...
Proud owner of SAAB...car for the moment, planning for a plane...
|
|
|
27-01-06, 10:37
|
#8
|
Stock
Join Date: Jan 2006
Posts: 5
|
scuze intradevar dupa aia am mai vazut ca si alti au propus ideea cu tubu de oxigen..
dar motorul auxiliar pe post de turbo?
ar trebui sa mearga .
|
|
|
27-01-06, 12:28
|
#9
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
motor auziliar vs turbo
gandeste-te la greutate si la complexitate, consum.....
posibil sa functioneze, dar nu vad avantajul fatza de montarea unei turbine
|
|
|
27-01-06, 20:10
|
#10
|
Stock
Join Date: Jan 2006
Posts: 5
|
pai e vb de un motoras ca de drujba, un cil ,(2 sau 4 timpi) car il poti strecura undeva........ nu mai intepi evacuarea, nu iti trebuie racire ptr turbina, iar astea au consum mic
|
|
|
29-01-06, 13:01
|
#11
|
Stage 4
Join Date: May 2005
Posts: 185
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"stilgar\"
pai e vb de un motoras ca de drujba, un cil ,(2 sau 4 timpi) car il poti strecura undeva........ nu mai intepi evacuarea, nu iti trebuie racire ptr turbina, iar astea au consum mic
|
Ideea este cu cat ai mai multe componente cu atat este mai posibil ca unele sa cedeze. Mai este si problema sincronizarii intre ele. Ceea ce exista acum -turbo, compresor- este produsul a 'j-de mii' de incercari facute de oameni care cu asta se ocupa. Cel mai usor este sa optimizezi ceea ce exista, cu toate ca optiunile nu s-au epuizat...
|
|
|
06-02-06, 13:56
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 381
|
Optiunile nu se vor epuiza niciodata
|
|
|
30-01-07, 23:21
|
#13
|
Stage 4
Join Date: Jan 2007
Posts: 198
Member of: [VW] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: o alta metoda de a obtine putere
faza cu tubu' d oxigen e riscanta in draci..... daca tubu' ala face bau....adio viata.ar trebui sa iti iei un inger pazitor sa pazeasca tubul ala d O2
|
|
|
31-01-07, 19:32
|
#14
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Re: o alta metoda de a obtine putere
Oare ce se facea initiatorul topicului daca nu se gasea david_david sa repete ce-au scris altii acum un an ?!
|
|
|
31-01-07, 19:44
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 315
|
Re: o alta metoda de a obtine putere
asa fratilor...Save the Planet Kill yourself...........!!!
|
|
|
|
|