Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > AUDI > Audi tuning

Reply

Thread Tools
Old 05-01-14, 00:29   #1
Garrett

Stage 1

Garrett's Avatar

Default Audi TTS - tuning motor 2.0 TFSI - 272 CP stock

Salutare!
Asta-i primul meu post aici pe forum si sper ca am scris in sectiunea corecta. Am un Audi TTS (2.0 TFSI - 272 CP stock si 350 Nm, cutie DSG) caruia vreau sa-i ridic puterea. Sunt incepator in ceea ce priveste tuning-ul asa ca apreciez orice informatie utila. Intre timp incerc sa citesc si ce s-a scris deja pe forum.
Revenind la masina mea cam care ar fi optiunile pe care le am?
Din cate am inteles eu pana acum as putea prin remapare (sau cu ajutorul unui "tuning box") sa-i urc puterea pana undeva in jurul a 350 CP si 450 Nm. Este corect sau se poate obtine chiar mai mult (sau mai putin)? La nivelul asta de putere exista riscuri de uzura prematura la motor sau transmisie? Ce altceva ar trebui sa mai stiu legat de oricare dintre cele doua variante de tuning? Care ar fi costurile? Pe cine mi-ati recomanda pentru remapare? Dar in cazul "tuning box"-urilor ce firma mi-ati recomanda? Tuning box-urile produse de "RaceChip" sunt ok sau exista alte firme mai bune?
-------------------------------
Daca as lua in calcul si alte modificari, cam cat de mult credeti ca pot sa-i ridic puterea fara riscuri de uzura prematura a motorului si/sau a transmisiei? Daca pentru un astfel de nivel de putere trebuie sa-i fac si altceva decat o simpla remapare (sau sa-i conectez un "tuning box") care sunt acele modificari obligatorii? (turbina, radiatoare, evacuare, filtre aer, etc.). Cam ce costuri implica astfel de modificari si in ce masura motorul astfel modificat mai stie sa reactioneze civilizat, liniar? Masina o voi folosi in trafic (deci nu la curse si/sau liniute) si nu mi-ar placea ca motorul sa aiba gauri ciudate de putere pe anumite intervale de turatie si nici varfuri exagerate in turatii mari.
Va multumesc anticipat!