Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > CHEVROLET > Chevrolet tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 19-12-08, 06:38   #16
CHEVYX L

Stage 2
 
CHEVYX L's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 28
Member of:
[CHEVROLET]
Default Re: CHIP TUNING - Chevi Aveo si Lacetti

Scaderea consumului este nesemnificativa , avand putere putin mai mare pe aceeasi greutate , normal ca scade putin daca pastrezi acelasi stil de mers . Dar masina fiind mai ' puternica ' , esti tentat sa mergi mai tare si consumul ramane acelasi .
CHEVYX L is offline   Reply With Quote
Old 19-12-08, 13:44   #17
SV25MBN
Chevrolet Driver

Stage 5
 
SV25MBN's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of:
[Opel]
[CHEVROLET]
Default Re: CHIP TUNING - Chevi Aveo si Lacetti

Normal ca scaderea de consum este totusi nesemnificativa, undeva de pana la 0,5L/100km, si doar in cazuri fericite ( cazuri concrete de remapari Opel, nu vb aiurea ) undeva pe la 1L. Este evident si ca acest consum mai scazut se obtine in cazul pastrarii stilului de condus. Asa si in cazul in care ne montam o evacuare sport, cu un sunet mai pronuntat, putem spune ca avem un consum mai ridicat, nu atat dpdv fizic, ca rezultat al modificarilor pe care le-a avut masina, ci atat cat dorinta de a conduce mai agresiv, fiind mai placut datorita sunetului "sport" obtinut.
__________________


SV25MBN is offline   Reply With Quote
Old 21-12-08, 15:05   #18
luispeed

Stage 2
 
luispeed's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 40
Default Re: CHIP TUNING - Chevi Aveo si Lacetti

Quote:
Originally Posted by CHEVYX L View Post
Asa cum am spus, o sa incerc sa filmez si voi posta aici.
Ptr moment uite ce am scos din el (varianta stock)cu plecare de la 0 ...e, nu mai stiu cat timp am scos, dar destul d mult sa fiu cinstitdesi cum scrie la carte e limitata la 175!) Proba este facuta la bulgari pe o aderenta perfecta, asta ptr ca sti ca Aveo nu-i foarte stabila la viteze mari.
Lacetti 1.6 trage foarte bine , eu i-am dat 185 dupa gps , de la 140 la 185 ajunge destul de repede . Peste , nu am mai avut unde sa-i dau . Am auzit ca sunt baieti care i-ar fi dat 210 . Da nu stiu cum au observat ei cei 10 peste 200 .[/QUOTE]

Eati sigur ca ai mers cu Lacetti? Pt ca are 220 pe bord! nu 200 ca aveo!
luispeed is offline   Reply With Quote
Old 21-12-08, 17:34   #19
elman

Stage 2
 
elman's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 73
Member of:
[CHEVROLET]
[Toyota]
Thumbs up Re: CHIP TUNING - Chevi Aveo si Lacetti

Nu, el mi-a copiat doar mesajul, poza e a mea. Se referea la viteza max atinsa de mine cu aveo, tinand cont ca masina e limitata la 175 la carte.
Referitor la resoftare sau utilizare chip, ramasesem dator cu un raspuns, sau parere.
Chip Tuningul este un subiect des comentat intre cunoscatori, ca o alternativa reusita, ieftina si sigura in fata operatiunilor de resoftare / remapare a ECU. Desi o resoftare reusita va modifica in sens pozitiv toate calitatile motorului, acesta este in majoritatea cazurilor o operatiune fara intoarcere, posesorul singur nefiind capabil sa readuca la parametrii initiali motorul decat in varianta in care a fost schimbat ECU original cu o copie revizuita, caz in care se cer cunostiinte mecanice mult peste medie.
In orice situatie, chip tuning sau resoftare, parametrii motorului vor fi schimbati, acesta avand posibilitatea functionarii in parametrii superiori celor initiali. In cazul acestor modificari, cumparatorul trebuie sa fie informat din timp ca toate aceste modificari solicita un nou mod de intretinere si utilizare a motorului. Au fost semnalate nemultumiri de ambele parti ca urmare a modificarilor aduse. In urma verificarilor s-a dovedit faptul ca rezultatele slabe au fost datorate in majoritate cazurilor combustibililor folositi. Tin sa avertizez utilizatorii de Chipuri sau ECU resoftat ca datorita cresterii performantelor motorului, acesta va necesita un tratament special in comparatie cu varianta initiala, respectiv uleiuri aditivate si in special combustibili aditivati! Putinele nemultumiri au fost datorate proastei calitati a combustibililor de pe piata, in general a benzinei. Se recomanda benzina fara plumb si cu o cifra octanica cat mai mare, eventual aditivata. Abia atunci rezultatele obtinute prin resoftare sau atasare a unui chip vor fi simtite la adevarata lor valoare.
In plus, aceste operatiuni nu pot fi numite daunatoare ptr un motor!!!
ORICE MASINA utilizata in conditii normale va rezista conform specificatiilor, dar la fel, ORICE MASINA utilizata in conditii de stres mecanic sau turatii extreme isi va reduce viata semnificativ!
Toata lumea intreaba daca afecteaza consumul! Raspunsul este din start NU! Exclusand varianta resoftarii extreme, ptr conditii rally cand avansul, aprinderea si injectia este afectata, respectiv mult marite.
In rest, despre consum pot dovedii cu utilizatori de chip, este mai scazut, cel putin in conditii de relanty sau turatii reduse. VW Bora de la 08 la 06, Passat de la 09 la 08, Skoda Octavia de la 06 la 04 !!! Este ceva, plus marirea de putere!. Chiar daca scade si cu 5-10%, e o scadere!!! Desi dupa cum se vede, din practica scaderea a fost mult mai mare .
Ca parere de final, sunt de acord cu ambele modificari, chiar indic resoftarea desi eu comercializez in prezent chipuri!!! Desi vand chipuri, vom incepe de la sfarsit de Ianuarie si resoftari.
Indic ca mai buna resoftarea in cazul in care este facuta prin optimizarea totala a motorului! Din pacate la noi preturile unei resoftari sunt inca prohibitive si nejustificate! O asemenea operatie executata cu noile echipamente tine maxim 20 minute...poate si 2 ore daca se face cu teste de performanta, dar nu-si justifica preturi atat de mari! Apropo, in majoritatea tarilor, ptr masinile personale si utilizare zilnica nu se prea practica resoftarea ci chipul!
Ca optiune alternativa este chipul. Multe chipuri aduc cel mai bun raport euro / cal putere! Ptr motoarele diesel sunt o multime si se monteaza pe injectie iar la benzina pe admisie aer. Toate sunt standard.
Cam asta-i parerea mea
__________________
Toyota & Cadillac
elman is offline   Reply With Quote
Old 22-12-08, 05:51   #20
CHEVYX L

Stage 2
 
CHEVYX L's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 28
Member of:
[CHEVROLET]
Default Re: CHIP TUNING - Chevi Aveo si Lacetti

Quote:
Originally Posted by CHEVYX L View Post
Vreau sa te intreb ceva : remaparea , resoftarea sau cipuirea , in timp , cum afecteaza masina ( motorul ) ? Ce parere ai o scurteaza , ramane acceasi ? Te intreb pt ca fiind in domeniu s-ar putea sa stii mai bine decat altii care nu stiu nici ce inseamna ce faci tu .
Elman , ai dat un raspuns amanuntit . Dar nu mi-ai raspuns la asta .

Quote:
Originally Posted by elman View Post
In ce consta durata de viatza a motorului? Hai sa fim cinstiti, sunt multi care nu fac in 2 ani cat am facut eu intr-o luna!!! Si atunci ce sa fac....s-o tin pe dreapta pana trec 2 ani??Asta e.
Repet, cine vrea performanta trebuie sa riste.
O sa revin cu un raspuns mai pe larg. Din pacate am timpul limitat din cauza procesarii unor comenzi, dar subiectul este util multora.
Durata de viata este data de km nu de ani . Logic , nu ? Raspuns evaziv ?

Quote:
Originally Posted by luispeed View Post
Eati sigur ca ai mers cu Lacetti? Pt ca are 220 pe bord! nu 200 ca aveo!
Elman are dreptate , am scufundat tabloul de la Aveo cu cel de la Lacetti . Si da, am mers cu Lacetti , am 9200 km cu el .
CHEVYX L is offline   Reply With Quote
Old 22-12-08, 16:24   #21
elman

Stage 2
 
elman's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 73
Member of:
[CHEVROLET]
[Toyota]
Arrow Re: CHIP TUNING - Chevi Aveo si Lacetti

Salutari! Scuze de lipsa raspunsului la obiect, a fost doar o ...parere generala.
Referitor la:
...."remaparea , resoftarea sau cipuirea , in timp , cum afecteaza masina ( motorul ) ? Ce parere ai o scurteaza , ramane acceasi ? Te intreb pt ca fiind in domeniu s-ar putea sa stii mai bine decat altii care nu stiu nici ce inseamna ce faci tu " ....
Raspunsul este clar NU ! Aceste chipuri se monteaza in locatii nedaunatoare motorului. Cele de diesel se monteaza pe senzorul de temperatura combustibil (deci pe injectie). Motorul merge chiar si fara acel senzor..mai prost dar merge! Deci chipul montat chiar daca nu e bun, tot nu afecteaza motorul, cu exceptia faptului ca nu merge "rotund".
La benzina chipul se monteaza in locul senzorului IAT, (senzorul de temperatura aer, deci admisie aer) la unele variante (mufa are doar doua conexiuni), sau pe acelasi senzor dar numit debitmetru la alte variante (are 4 conexiuni, 2 de alimentare +si - si 2 de semnal). La fel, motorul merge si fara acest senzor! Dar chipul il inlocuieste trimitand alte date decat originalul.
Pe scurt, viata motorului nu se scurteaza din cauza chipului sau resoftarii sau modificarilor interne ale motorului. Si ca sa leg doua raspunsuri in unul singur...
..."Durata de viata este data de km nu de ani . Logic , nu ? Raspuns evaziv ?
...."
Nu cred ca am raspuns evaziv. Dar la majoritatea auzi: o am de 5 ani si n-am avut probleme cu ea! De aceea am spus cati kmtrii am facut eu in 2 luni comparativ cu altii in 2 ani!... Dar continui: Voi raspunde cu o intrebare!
- Imi modific masina, Ii adaug chip, sau il resoftez sau, chiar mai mult umblu la usurarea acestuia, supape modificate, pistoane marite, aliaj...etc. Cu toate modificarile, o pastrez asa tunata doar pentru mine si merg cu ea normal! Nu liniute, nu alergari, nimic.... Cati kmetrii crezi ca voi face cu ea?
- Acelasi lucru, Imi modific masina, Ii adaug chip, sau il resoftez sau, chiar mai mult umblu la usurarea acestuia, supape modificate, pistoane marite, aliaj...etc. Si incep s-o bag la alergat! Turatii in 6-7000, temperaturi extreme. ... Cati kmetrii crezi ca voi face cu ea?
- La final...alta varianta! Nu-i fac nimic!!! DAR ! Alerg cu ea, asa stock cum e, ii dau cat poate duce... Cati kmetrii crezi ca voi face cu ea?
------------
Si ca sa nu spui ca raspunsul este evaziv, iti spun ca viata motorului nu depinde neaparat de ce are in el (ok, nu ma refer la ulei ), ci si de ce are la volan!!!
Sper ca mi-ai inteles pctul de vedere.
Iti spun sincer ca nu ma feresc de a raspunde la orice parere sau intrebare!!! Ptr ca nu sunt singurul care comercializeaza chipuri, piese sau accesorii tuning. Deci decizia finala este a cumparatorului!
Apropo, acum am venit din reprezentanta VW/AUDI. Am montat 2 chipuri pe diesel si unul pe benzina.... Cred ca si asta e un raspuns.

Last edited by elman; 22-12-08 at 16:26.
elman is offline   Reply With Quote
Old 12-06-09, 18:28   #22
simon2tibi

Stage 4
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 253
Member of:
[CHEVROLET]
Default Re: CHIP TUNING - Chevi Aveo si Lacetti

Mai e valabil anuntul?Sau este vreo varianta mai noua?
simon2tibi is offline   Reply With Quote
Old 13-06-09, 00:15   #23
elman

Stage 2
 
elman's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 73
Member of:
[CHEVROLET]
[Toyota]
Thumbs down Re: CHIP TUNING - Chevi Aveo si Lacetti

Salve. Anuntul nu mai e valabil, tinand cont ca am avut doua autoturisme, dintre care unul al meu, la care nu reuseam sa gasesc setarea potrivita astfel incat sa nu-mi mai aprinda in bord senzorul de check-engine. Resetarea lui tine 3 minute, dar deranjeaza! Ptr a evita eventuale retururi si pareri negative am renuntat sa mai comercializez asa ceva. Sincer, vom revizui colaborarea si alegerea produselor pe viitor cu mai multa grija. Vad ca lucruri slabe se fac si afara, nu doar la noi.
Ca remarca, ramanem pe chipuri TDI si CDI... sunt cele mai performante si cu rezultatele cele mai bune.
elman is offline   Reply With Quote
Old 13-06-09, 07:01   #24
simon2tibi

Stage 4
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 253
Member of:
[CHEVROLET]
Default Re: CHIP TUNING - Chevi Aveo si Lacetti

Totusi macar informativ cat ar fi costat pt Lacetti 1.6 16v 109CP si la cati cai ar fi ajuns?
simon2tibi is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -