Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FIAT > Fiat tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 04-07-08, 10:20   #1
kaky

Stage 4
 
kaky's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 172
Member of:
[Fiat]
Default Arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

am si eu o intrebare, asa ca pentru drumurile noastre, ar fi mai potrivit un set de arcuri sport puse pe amortizoare stoc pe gaz, sau ar merge fara probleme un set de suspensie sport cu aceleasi arcuri dar amortizoare sport. tin sa precizez ca amortizoarele actuale de pe masina trebuiesc oricum schimbate, deci ca investitie ori ca iau un set sport cu totul, ori un set amortizoare originale pe gaz + un set arcuri sport, tot la banii aia se ajunge. masina este un punto si as vrea in mare doar sa o mai cobor putin. arcurile sport la care m-am orientat sunt KW de 40/40mm, respectiv tot kitul de suspensie sport KW
__________________
trance addict
kaky is offline   Reply With Quote
Old 07-07-08, 02:44   #2
monk

Stage 5
 
monk's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,085
Member of:
[Moderators]
[Street Gambler]
[Fiat]
[VW]
Default Re: arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

daca nu ai motor care sa ceara suspensie sport, nu merita. degeaba ai suspensie sport, daca nu ai motor cu care sa iei curbele violent si sa ai nevoie cu adevarat de suspensia sport. daca vrei sa urmaresti doar aspectul, ia arcuri doar, insa tine minte ca arcuri sport cu amortizoare stock dauneaza in timp amortizorului. in loc sa te tina 80.000 km te va tine 70.000 sau ceva de genul.
monk is offline   Reply With Quote
Old 07-07-08, 17:06   #3
kaky

Stage 4
 
kaky's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 172
Member of:
[Fiat]
Default Re: arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

nu cred ca iti trebuie neaparat motor puternic pentru a cere suspensie sport, ca poti sa intri intr-o curba stransa cu 100 km/h si cu un motor de 1litru si cu unu de 4litri, dar in functie de suspensie se hotaraste daca mai si iesi din curba intreg sau te culeg baietii de pe parapet. in fine, eu urmaresc mai mult aspectul coborat al masinii, pentru ca mi se pare destul de rigida si cu suspensia originala, nu prea as vrea sa o fac mai rigida de atat. si banuiesc ca un pic de stabilitate oricum mai castig prin simpla coborare cu 40mm chiar si pe amortizoare stoc. vroiam sa stiu intradevar cu cat de mult sunt mai solicitate amortizoarele la montarea unor arcuri sport, daca are cineva si a avut probleme. Daca cei care au suspensii sport cu totul le considera la fel de confortabile ca cele stoc sau le tremura dinti in gura si le sar pietrele de la rinichi la fiecare denivelare?
ca pana la urma poate n-o fi dracu' chiar asa de negru
kaky is offline   Reply With Quote
Old 08-07-08, 09:47   #4
LucianF

Stage 5
 
LucianF's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 801
Member of:
[Fiat]
Default Re: arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

Eu am avut pe masina toate tipurile de amortizoare si arcuri.Totul depinde de ce vrei sa faci tu cu masina.Daca vrei comfort iti cumperi amortizoare si arcuri originale.Daca vrei aspect cumperi arcuri sport si amortizoare normale(Vor rezista destul de bine amortizoarele avand in vedere ca cel mai mare producator de amortizoare recomanda inlocuirea lor la fiecare 20.000Km).Daca vrei sa ai parte de senzatii tari si de o masina sportiva(fara sa tii cont de motor)pe viraje va sta foarte bine daca cumperi si amortizoarele si arcurile sport dar la drumurile din tara noastra vei ramane fara dinti si pietre la rinichi.In general nu vei putea sa le ai pe toate.Bafta. PS:Eu am de vanzare amortizoare sport reglabile(inaltime si duritate).Vezi aici daca te intereseaza:https://forum.4tuning.ro/showthread.p...47#post1612047
LucianF is offline   Reply With Quote
Old 09-07-08, 10:40   #5
yoonimeni

Stage 2
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 27
Default Re: arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

eu cred ca LucianF are un pik dreptate, dar parerea mea .. sa le luam pe fiecare in parte

arcuri sport + amortizoare stoc
avantaje:
rigidizeaza un suspensia
imbunatateste manevrabilitatea fatza de stoc
mai lasa un pik masina pe sosea( si arata si mai binisor)
dezavantaje:
amortizorul se va uza un pik mai repede din cauza arcului(lucreaza pe un randament diferit)

suspensie sport
Daca esti din Bucuresti... NU SUNT DEZAVANTAJE (DC???)
avantajele sunt urmatoarele:
-rigiditate... buna
-durabilitate
-manevrabilitate
- stabilitate marfa
- se lasa frumos pe sosea
- te scapa de pietre la rinichi
- te scapa de plimbatul parintilor sau bunicilor)
deci.. te-ai scos

acum... u decizi :P
have fun
yoonimeni is offline   Reply With Quote
Old 09-07-08, 20:05   #6
kaky

Stage 4
 
kaky's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 172
Member of:
[Fiat]
Default Re: arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

merci baieti, pana la urma cred ca o sa raman pe varianta cu arcuri sport pe amortizoare normale, ca sa impacam si capra si varza.
kaky is offline   Reply With Quote
Old 10-07-08, 00:36   #7
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

Si eu la fel am sa fac mi se pare cea mai buna alegere petru un street car
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 14-07-08, 15:55   #8
Erros20

Stage 5
 
Erros20's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 315
Default Re: arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

Eu am amortizor si arc sport ... si sincer nu is prea multumit ... pe drum asfaltat calumea nu ai nici o problema ... insa cand dai de ceva gauri in drum ....
Erros20 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-08, 14:32   #9
george04

Stage 2
 
george04's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 43
Default Re: Arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

daca te intereseaza doar aspectul, schimba arcurile, dar ai sa omori amortizoarele f repede
daca vrei comportament sportiv, doar amortizoarele
daca-ti poti permite, schimba-le pe ambele, se merita, ia-ti kitul intreg de arcuri si amortizoare, si ai sa ai un pret mai bun, si eventual cauta-ti si un scut motor...
george04 is offline   Reply With Quote
Old 14-11-08, 11:27   #10
BRAVO

Stage 5
 
BRAVO's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 304
Member of:
[Fiat]
Default Re: arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

Quote:
Originally Posted by yoonimeni View Post
eu cred ca LucianF are un pik dreptate, dar parerea mea .. sa le luam pe fiecare in parte

arcuri sport + amortizoare stoc
avantaje:
rigidizeaza un suspensia
imbunatateste manevrabilitatea fatza de stoc
mai lasa un pik masina pe sosea( si arata si mai binisor)
dezavantaje:
amortizorul se va uza un pik mai repede din cauza arcului(lucreaza pe un randament diferit)

suspensie sport
Daca esti din Bucuresti... NU SUNT DEZAVANTAJE (DC???)
avantajele sunt urmatoarele:
-rigiditate... buna
-durabilitate
-manevrabilitate
- stabilitate marfa
- se lasa frumos pe sosea
- te scapa de pietre la rinichi
- te scapa de plimbatul parintilor sau bunicilor)
deci.. te-ai scos

acum... u decizi :P
have fun
HAHAHAHAHA...GOOD POINT....SI EU MA GANDESC CUM SA FAC...DAR AM GASIT RASPUNSUL AICI...TKS !!!
BRAVO is offline   Reply With Quote
Old 27-03-09, 15:23   #11
db_freak

Stage 5
 
db_freak's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 767
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default Re: Arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

e demult postul dar incerc ..
ca tot e vorba de fiat am o intrebare : merge suspensia de pe Coupe pe Bravo?
db_freak is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 20:42   #12
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

Eu ma suspensie sport pe masina (arcuri + amortizoare) parerea mea ca nu se merita pe la noi ,eu asa am luat masina ,oricum sunt in cautare de amortizoare stock ,o sa incerc si varianta asta.Intradevar unde e drum bun e o placere ,insa pe un drum de tara e jale.Daca vrei stabilitate si un confort cat de cat ,ar fi suspensia normala + o bara de torsiune mai groasa si niste cauciucuri cu talon mai mic si ceva mai mare gen 195 ,maxim 205 latime mai sus o sa te traga la gropi duci directia ..toate...
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 30-05-09, 18:50   #13
BRAVO

Stage 5
 
BRAVO's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 304
Member of:
[Fiat]
Default Re: Arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

SAL!!...revin la acest post cu ceva noutati......in urma celor citite pe aici m-am decis sa-mi montez arcuri sport de la H&R pe amortizor stoc...sunt foarte multumit de comportamentul masinii la momentul actual,este cu mult peste ce era inainte,suspensia este mai ferma,nu este deranjanta decat daca strada nu este in cea mai buna forma,masina arata mai bine pe strada,imi permit sa-i fortez limitele,directia s-a imbunatatit si ea......si ca o ultima noutate in ceea ce priveste masina mea...i-am rescris si soft-ul.......urmeaza un kit de frane BREMBO...
__________________
KEEP THE SPIRIT !!![SIGPIC]
BRAVO is offline   Reply With Quote
Old 06-07-17, 09:37   #14
Marian M

Stock
 
Join Date: Jul 2017
Posts: 2
Default Re: Arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

Salut
Sunt nou pe forum
Ajutati-ma va rog cu info
Pe Logan 2 (2013) se potrivesc arcurile sport de Logan 1?
Multumesc
Marian M is offline   Reply With Quote
Old 27-10-17, 21:13   #15
blackjack

Stage 5
 
blackjack's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 681
Member of:
[DACIA]
Default Re: Arcuri sport + amortizoare stoc vs suspensie sport

Cu sanse minime sa imi mai raspunda cineva aici dupa atata vreme, hai sa incerc . Treaba sta in felul urmator, am un golf 3 si toate 4 telescoapele imi sunt pe gaz, stock, faza e ca sunt praf, e o barca in toata regula. Acum intrebarea mea este: sa pun arcuri sport ca oricum telescoapele sunt praf sau schimb doar telescoapele si las arcurile stock ? Nu vreau nici sa fie prea joasa ca mai merg pe la munte, doar cat de cat stabila
__________________
Nu te urca la volan baut/drogat/obosit !! Viata are prioritate !!!
blackjack is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -