Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Nissan - Infiniti tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 16-01-13, 15:40   #166
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Quote:
Originally Posted by 88RED View Post
ai si mufa pt el?
nu am
georg is offline   Reply With Quote
Old 07-02-13, 13:05   #167
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Cu noile distantiere si jantele late de 8J imi atingea roata in aripa, mai ales in spate. Am roluit (nu stiu exact cum se zice, am facut cu ciocanul si chit) aripile si apoi am vopsit integral masina.
Am pus si folie si acum astept primavara ca sa merg cu masina. Am pus diferentialul stock, intentionam sa mi-o fac masina de zi cu zi.
Asa arata acum.

Dar, ce te faci cand iti iei credit pentru casa si acum nu mai visezi drift, ci visezi centrale pe lemne si cutii pentru compost?

Raspuns: pregatesti anuntul pentru vanzare, asa cum fac majoritatea celor care isi super prepara masinile. Trist, dar asta-i viata.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG1380.jpg
Views:	110
Size:	1.33 MB
ID:	2682424   Click image for larger version

Name:	IMAG1381.jpg
Views:	92
Size:	1.30 MB
ID:	2682425   Click image for larger version

Name:	IMAG1382.jpg
Views:	136
Size:	1.13 MB
ID:	2682426  

Click image for larger version

Name:	IMAG1383.jpg
Views:	73
Size:	1.15 MB
ID:	2682427   Click image for larger version

Name:	IMAG1384.jpg
Views:	84
Size:	915.2 KB
ID:	2682428   Click image for larger version

Name:	IMAG1081.jpg
Views:	68
Size:	1.58 MB
ID:	2682429  

georg is offline   Reply With Quote
Old 11-02-13, 08:52   #168
reshizzo_s13

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,472
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

vinzi jantele sau scanul separat?
reshizzo_s13 is offline   Reply With Quote
Old 24-02-13, 14:56   #169
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Eu zic ca totusi e greu sa vinzi o asemenea masina !!!!!
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 25-02-13, 09:20   #170
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Rares inca nu vand separat nimic, ma gandesc.
Gogule, te cred ca este greu. Voi merge cu ea la munca cateva luni si mai vad eu dupa aia ce fac.
georg is offline   Reply With Quote
Old 25-02-13, 10:03   #171
Fugitiv
R volution Member

Stage 4
 
Fugitiv's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 283
Member of:
[R volution]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

iti zic eu ce faci , te razgandesti nu o mai dai
Fugitiv is offline   Reply With Quote
Old 06-03-13, 13:32   #172
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Ieri am schimbat uleiul si filtrul si am facut ITP-ul. Am inceput sa merg cu masina acasa.
Este destul de greu de intrat cu roll-cage ul, greu cu suspensia foarte dura prin gropi...nu este de oras. Am facut-o pentru drift, dar acum ca nu fac drift nu isi prea gaseste locul.

Are si parti bune, este frumoasa, creste adrenalina imediat cum o calc putin.
Ofera tot ce mi-am dorit eu acum doi ani, dar acum nu se mai potriveste.

Stiu ca imi va fi aproape imposibil sa o vand dar, daca vrea careva sa se apuce de drift, poate economisi multi bani luand masina mea in care am bagat peste 10 000 Euro.

Pana atunci ramane masina mea de zi cu zi. Macar zambetul pe buze il aduce garantat.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG1497.jpg
Views:	59
Size:	747.9 KB
ID:	2710749   Click image for larger version

Name:	IMAG1505.jpg
Views:	130
Size:	1.07 MB
ID:	2710750  
georg is offline   Reply With Quote
Old 06-03-13, 14:34   #173
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Quote:
Originally Posted by georg View Post
Ieri am schimbat uleiul si filtrul si am facut ITP-ul. Am inceput sa merg cu masina acasa.
Este destul de greu de intrat cu roll-cage ul, greu cu suspensia foarte dura prin gropi...nu este de oras. Am facut-o pentru drift, dar acum ca nu fac drift nu isi prea gaseste locul.

Are si parti bune, este frumoasa, creste adrenalina imediat cum o calc putin.
Ofera tot ce mi-am dorit eu acum doi ani, dar acum nu se mai potriveste.

Stiu ca imi va fi aproape imposibil sa o vand dar, daca vrea careva sa se apuce de drift, poate economisi multi bani luand masina mea in care am bagat peste 10 000 Euro.

Pana atunci ramane masina mea de zi cu zi. Macar zambetul pe buze il aduce garantat.
La cum arata si cum trage, e imposibil de evitat cu privirea pe strada
Pacat daca vinzi asemenea proiect
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 19-04-13, 13:07   #174
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Pacat ca o vand, dar nu merg cu ea prea mult si mai mare pacat este sa stea degeaba.

Pret 6900 Euro negociabil. Ideal proiect motorsport pentru ca are deja cusca.


Pentru cei care nu au urmarit evolutia proiectului, iata ceea ce merita mentionat:

- inmatriculata RO, ITP valabil Martie 2015
- caroserie 1989
- cusca
- scaun Sparco acreditat FIA inca vreo 2-3 ani, sine modificate pe prinderea scaunului stock
- motor SR20DET de pe s14 din 1996. Schimb ulei + filtru tocmai facute
- turbo T28 reconduitionat integral TurboStar Bucuresti, 1500 RON
- ambreaiaj si volanta noi, ambele Exedy stage 2
- suspensii competitie japozeze PoweredbyMax
- intercooler kit poweredbyMax
- Inlet pipe kit for T28 bottom mount turbo with OEM MAF BLACK (PoweredbyMax)
- SUBFRAME COLLARS powerwedbyMax (aluminiu)
- 2 ceasuri EVDM tot PowerebyMax, arata temp si pres ulei, temp apa, presiune benzina, volti. Detalii aici.
- Kit relocare filtru ulei cu locas senzori PoweredbyMax
- radiator Koyo frsport
- prindere 5 prezoane + frane S14 (nu noi)
- Oz Ultraleggera Matt Graphite, 17', 8j, et 37.
- termostat Nismo
- pompa benzina Walbro
- bujii NGK -7
- filtru aer Apexi
- furtune radiator Samco negre
- curele noi Gates
- filtru benzina mare de Z32
- toba inox cap coada, final japonez, silencer
- tampoane toba poliuretan

Toate sunt noi, mai putin motorul (evident), toba, franele. am mers sub 500km de cand am terminat-o.

Motivele vanzarii:

- m-am apucat de casa
- doi copii mici
- nu am unde sa fac drift

Last edited by georg; 19-04-13 at 13:12.
georg is offline   Reply With Quote
Old 31-05-13, 14:35   #175
ViorelP

Stage 4
 
ViorelP's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Mai ceva ca un film de drama este thread-ul tau. Am citit fiecare post, si prin cate ai trecut....Pff...Nu stiu cati ar fi fost in stare sa mai continue. Felicitari si toate respectele pentru munca depusa si pentru ce ai reusit sa faci...Pacat ca o vinzi. Multa bafta si noroc in toate iti doresc.
ViorelP is offline   Reply With Quote
Old 01-06-13, 11:28   #176
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Multumesc Viorele pentru vorbele frumoase.
georg is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 00:10   #177
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Si acum ca am avansat mult cu santierul de la casa, am nevoie pe bani pentru incorporabile de calitate, sistem bun de incalzire...
O sa prezint o lista de preturi pentru piese si daca strang interes pentru 3000e o dezmembrez. Daca nu, o mai tin.
Unele preturi sunt negociabile, va rog sa imi spuneti daca sar calul. Multumesc Sorinache pentru inspiratie si sprijin.

- caroserie S13 1989, inmatriculata, vopsita recent, interior eliminat, cusca sudata de catre Cioco din Alba, folie omologata, aripi evazate, ITP valabil 2015 - 2000 Euro
Ideal pentru project motorsport datorita rollcageului existent

- full conversie Sr20det de pe s14 din 1996 - 3000 Euro. Include:
Motor, cutie manuala short shifter, ambreiaj + volanta usoara Exedy stage 2, kit intercooler pt s13 cu sr20det de pe s14, radiator Koyo cu capac presiune mare, turbo T28 reconditionat integral (1500 Ron, turbo star srl bucuresti), thermostat nismo, Bujii ngk7, filtru aer apexi, fortune radiator samco negre, curele noi gates sua, filtru benzine mare de z32, Inlet pipe kit for T28 bottom mount turbo with OEM MAF BLACK (PoweredbyMax), 2 ceasuri EVDM tot PowerebyMax, arata temp si pres ulei, temp apa, presiune benzina, volti, carcasa tunel ventilator, instalatie electrica, ECU.

- Jante OZ ultraleggera, Matt graphite, et 37, 5x114,3, anvelope noi (diferite) 225/45R17 pe fata, anv 235/45R17 pe spate, uzate. Pot include alte 4 anvelope pt spate, diferite marimi. Pret 600 Euro.

- Jante antrenament 17, prindere 5x114,3 cu anvelope, 2 buc ca noi - 150 Euro.

- toba inox cap coada, final Japan cu silencer, suporti poliuretan noi - 250 Euro.

- frane 5x114,3 de pe S14, include master cilindru - 250 Euro. Placute spate noi, placuta fata bune, etrieri vopsiti cu Galben. Treci la 5 prezoane si vei avea acces la mai multe jante tari.

- distantieri 2 cm, aluminiu, simony racing, cu prezoane - 175 Euro. Noi au fost 300 Euro.

- suspensii competitie 750 euro.

- filtru aer apexi - 150 Euro.

- kit relocate filtru ulei cu 2 porturi pt senzori pres si ulei, furtun adevarat - 75 Euro.

- thermostat nismo - 60 Euro.

- pompa benzine walbro - 80 Euro.
- pompa benzine stock - 50 Euro.
- turbo T28 reconditionat integral la turboStar Bucuresti - 450 Euro. Doar reconditionarea m-a costat 1500 Ron.

- motorul chel, fara accesorii -750 Euro
- instalatie electrica, ECU de pe s14a adaptat pentru s13 - 350 E.
- cutie s14 cu short shifter - 300 Euro.
- ambreiaj exedy stage 2 - 350 EURO
- volanta usoara exedy stage 2 - 350 Euro
- sonda lambda - 75 Euro.
- pompa apa -100 Euro
- radiator Koyo s13 cu motor sr20det de pe s14.- 250 euro. Include capac presiune ridicata.
- kitul inter cooler prezentat mai sus - 250 euro. Este special pt s13 cu sr20det de pe s14
- vascocupla, elice, carcasa tunel - 200 Euro
- pompa servo - 130 euro.
- pompa apa - 100 euro
- curele gates sua - 60 euro. Cea pt AC este nefolosita.
- filtru benzine Z32 - 15 euro
- alternator - 130 euro
- electromotor - 130 euro
- pompa ulei - 125 euro
- fortune samco negre - s13 cu sr20det de pe s14 - 75 euro.
- ceasuri max evdm, cu senzori pres, temp, volti - 140 Euro buc, am 2 buc. Display oled.

Toate sunt noi, mai putin motorul, cutia, franele. Restul au mai putin de 500 km de cand sunt pe masina. Multe poze gasiti In urma, cand le-am montat. Alte poze la cerere. Acum scriu de pe o tableta si e greu cu pozele si cu hiperlinkurile.
Nu ezitati sa cerere detalii. Peace!

Last edited by georg; 07-06-13 at 00:14.
georg is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 00:20   #178
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Accept si schimburi, ideal pickup 4x4 gen Hilux, L200.
georg is offline   Reply With Quote
Old 26-08-13, 14:45   #179
ViorelP

Stage 4
 
ViorelP's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Intercooler-ul se potriveste si pentru ca18det sau necesita modificari?
ViorelP is offline   Reply With Quote
Old 26-08-13, 15:15   #180
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Nu se potriveste intercoolerul. Daca o dezmembrez, iti dau tie chederele.
georg is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -