Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Daewoo tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 26-10-10, 10:15   #1456
B 21 DMT

Stock
 
B 21 DMT's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8
Default Re: Club MATIZ

Multumesc B-72-RZD ..
B 21 DMT is offline   Reply With Quote
Old 26-10-10, 22:17   #1457
STREET
Daewoo Driver

Stage 5
 
STREET's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club MATIZ

prezoanele de la chiulasa se recomanda a se schimba de fiecare data cand se dau jos sunt sanse sa se rupa.
uni le schimba uni nu.
orginea destragere din poza care ai pus-o este urmatoarea
12347658
se recomanda a nu se strange din prima la cuplu
__________________

Contact: performancetuning2000@yahoo.com
STREET is offline   Reply With Quote
Old 26-10-10, 22:19   #1458
Adishu

Stock
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8
Default Re: Club MATIZ

Am si eu o intrebare, cam pe la cati KM incepi sa segmentezi motoru la matiz ? Al meu are 7 ani si in jur 102700 km. Motoru suna fbine , adica no ... inca nu am avut probleme cu el deloc.
Adishu is offline   Reply With Quote
Old 26-10-10, 22:42   #1459
Adishu

Stock
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8
Default Re: Club MATIZ

Si mai am o intrebare, sper sa nu fie problema : am de ceva vreme hai sa zic de vreo 2500 de km filtru de aer SPORT pe matiz. Ideea e ca no i mai dau tare , sunt zile cand trag de ea sant zile cand nu. Multi au zis ca o sa omor motoru mult mai repede . Este adevarat ?
Adishu is offline   Reply With Quote
Old 27-10-10, 08:23   #1460
Robert_MNW

Stage 5
 
Robert_MNW's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,313
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club MATIZ

Daca e filtru 'sport' la 30 de lei mai mult ca sigur ca nu ii face bine pe termen lung! Si segmentarea nu are nici o legatura cu numarul de km, depinde de noroc si cum stii sa ai grija de masina, unii le duc si la 200 si ceva de mi de km...fara probleme!
Robert_MNW is offline   Reply With Quote
Old 27-10-10, 09:31   #1461
Adishu

Stock
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8
Default Re: Club MATIZ

Pai filtru de aer a fost in jur de 150 de lei ... deci zic eu ca e ceva bun.
Adishu is offline   Reply With Quote
Old 28-10-10, 14:26   #1462
Robert_MNW

Stage 5
 
Robert_MNW's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,313
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club MATIZ

Daca este calitativ nu trebuie sa iti faci probleme prea mari! Bafta!
Robert_MNW is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 19:44   #1463
B 21 DMT

Stock
 
B 21 DMT's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8
Default Re: Club MATIZ

Imi poate spune si mie cineva de unde imi pot cumpara niste jante .. sau niste capace marfa sa vina bine cu rosu .. ? ;d
B 21 DMT is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 23:35   #1464
catacorina

Stage 1
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 22
Default Re: Club MATIZ

Quote:
Originally Posted by cristy_s6 View Post
-este gresita schema cu ultimile 4 suruburi(sunt puse invers !)
Trebuie sa ai in vedere ca intotdeauna strangerea sa fie facuta in cruce mare,daca ai inceput pe dreata,o duci pe dreapta si se finalizeaza pe stanga
-ei vor suruburi noi ,asa de amorul artei,suruburile daca nu au filetul "alungit",este suficient sa dai cu loctite pe ele pentru montaj !
ATENTIE !
LOCTITE pentru montaj !
bafta !
Ms . Tocmai am terminat de montat motorul ... au folosit eii o pasta cu care au uns chiuloasa si pe varfurile surburilor ... nu stiu daca e bine sau nu ... oricum maine zic eii ca fac ultimele ajustari ... nu porneste la prima cheie si tzacane un tachet asa cred ca sa numeste cel care vine in capul valvei ... maine sa vedem ce o sa iasa ... multe multumiri de sfaturi .
catacorina is offline   Reply With Quote
Old 03-11-10, 06:22   #1465
cristy_s6

Stage 2
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 54
Default Re: Club MATIZ

Quote:
Originally Posted by catacorina View Post
Ms . Tocmai am terminat de montat motorul ... au folosit eii o pasta cu care au uns chiuloasa si pe varfurile surburilor ... nu stiu daca e bine sau nu ... oricum maine zic eii ca fac ultimele ajustari ... nu porneste la prima cheie si tzacane un tachet asa cred ca sa numeste cel care vine in capul valvei ... maine sa vedem ce o sa iasa ... multe multumiri de sfaturi .
imi pare bine ca ai terminat de refacut motorul...Loctite pentru montaj se pune numai la imbinarile cu filete...tacanitul este de la un culbutor...se regleaza,in cazul in care are uzura se rectifica partea de lucru(pe polizor) si se refac reglajele...bafta !
P.S.-In ceea ce priveste pornirea,sa vezi bujiile,reglajul la avans si dupa care se se vede ce-au facut-adica reparatia propriu-zisa !
cristy_s6 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-10, 08:12   #1466
Adishu

Stock
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8
Default Re: Club MATIZ

Si matizu meu v-a suferi vineri , reparatia la setu de ambreiaj ... cred ca este prima problema mare care a aparut la masina in 7 ani de cand o am ... Pana acum doar chestii marunte au fost. Asta este ce sa fac, si la mine tot apare niste trancanituri cand is pe piatra cubica sau alte drumuri inafara de asfalt. Am rugat sa se uite si la acelea .
Adishu is offline   Reply With Quote
Old 09-11-10, 15:36   #1467
srulz

Stage 2
 
srulz's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 36
Member of:
[SEAT]
Default Re: Club MATIZ

Quote:
Originally Posted by Adishu View Post
Am si eu o intrebare, cam pe la cati KM incepi sa segmentezi motoru la matiz ? Al meu are 7 ani si in jur 102700 km. Motoru suna fbine , adica no ... inca nu am avut probleme cu el deloc.
Nu e o regula la cati km ci depinde de exploatare si intretinerea masinii. Daca ai rulat moderat, ai schimbat uleiul si filtrele la timp, poti atinge fara probleme 200.000 km sau mai mult. De regula, segmentii se schimba cand uzura lor este atat de mare incat nu mai ai compresie si/sau ai un consum exagerat de ulei (sa zicem 1 L/1000 km). Atentie insa, compresia proasta poate fi datorata si chiulasei (fisura, supape uzate), iar consumul exagerat de ulei apare si cand se uzeaza simeringurile de supape. De multe ori la motorul de Matiz/Tico dupa vreo 100.000 km, apare un consum exagerat de ulei dat de arderea simeringurilor de supapa. Din fericire, se pot inlocui chiar si fara demontarea chiulasei. La tine la 103.000 km, esti probabil departe de o segmentare si daca nu mananca ulei, mai ai de mers multi km cu el.

Pentru Adishu: daca prin filtrul ala Sport, trece mai mult aer, dar si mai mult praf, nisip, etc... acesta va avea un excelent efect de sablare in cilindri a.i. segmentii se vor duce mult mai repede si evident, vei ajunge sa il desfaci mai repede. Depinde si ce drumuri faci cu masina si cat praf inghite.

Last edited by srulz; 09-11-10 at 15:39.
srulz is offline   Reply With Quote
Old 09-11-10, 16:12   #1468
Adishu

Stock
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8
Default Re: Club MATIZ

Aham am inteles , mersi.
Adishu is offline   Reply With Quote
Old 13-11-10, 22:14   #1469
Fireburn_03

Stage 5
 
Fireburn_03's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 538
Default Re: Club MATIZ

vinde cineva niste roti ? ca stiu ca se protrivesc de la matiz la tico
aliaj + cauciucuri
daca da astept un mesaj.


multumesc frumos si scuze daca e offtopic
Fireburn_03 is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 08:58   #1470
srulz

Stage 2
 
srulz's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 36
Member of:
[SEAT]
Default Re: Club MATIZ

Quote:
Originally Posted by Fireburn_03 View Post
vinde cineva niste roti ? ca stiu ca se protrivesc de la matiz la tico
aliaj + cauciucuri
daca da astept un mesaj.

multumesc frumos si scuze daca e offtopic
Eu am Matiz, frate-miu are Tico. I-am dat sa probeze 2 jenti de tabla si pot sa iti spun ca nu s-au potrivit din cauza prezoanelor. Distanta la Tico e de 114 mm la Matiz de 114.3 mm. Daca gaurile de prezoane din jante sunt olarite e posibil sa reusesti sa infigi roata pe masina, dar, exista riscul de a rula cu ea descentrata si sa bata. Nu stiu cum sunt cele de aliaj... diferenta intre Matiz si Tico e distanta dintre prezoane.
srulz is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -