@ Xorro: in targ la Vitan, pe prima sau a 2a alee din dreapta, e un magazinas mai mic pe partea stanga a aleii (sa nu te duci la cel cu multe spray-uri scoase afara, isi bat joc aia). Acolo e un nene foarte de treaba care te poate ajuta. Tu ii spui ce vrei si el iti da ce iti trebuie. Dar gandeste-te ca mai trebuie si vopsita dupa ce o repari... poti sa folosesti si Feruginol sau Deruginol, le gasesti la magazine cu materiale de constructii si chimice sau chiar la piese auto. Este lichid, dupa ce cureti cu peria de sarma sau cu smirghel, il dai cu pensula pe zona aia, lasi sa se usuce si mai dai odata, de 2 ori. De fiecare data dupa ce se usuca, mai dai cu smirghel sa mai cureti. Smirghel gasesti peste tot, iti trebuie de granulatie mai mare sa cureti bine rugina si de granulatie mai mica ca sa finisezi chitul. Pt chit iti trebuie smirghel hidro, din acela care se foloseste cu apa, pt finisaj cat mai bun. Chit, smirghel hidro, grund si vopsea gasesti unde ti-am zis eu in targ.
Sa nu te apuci de chituit si vopsit daca nu ai curatat absolut toata rugina, fiindca acolo va rugini iar.
@ Ovidiu: pune saibe glover la incuietoare, ca sa nu se mai desfaca suruburile de la vibratii. Eventual, poti sa pui si cate o bucatica de material mai cauciucat intre tabla si incuietoare, sa nu mai vibreze asa rau.
@ Soryn: Castrol Dexron 3, pt cutii automate
Intra 1,8l, costa 20-30ron/l si, la a mea (probabil ca nici la a ta) nu exista buson de golire al cv... deci trebuie desfacut capacul de jos al cv, ceea ce inseamna ca ai nevoie si de o garnitura noua pt capac.
Dar sa stii ca nu e obligatoriu sa fie de la ulei... la vechiul Cielo problema a fost din nuca schimbatorului si/sau din timonerie, nu mai retin exact care. daca zici ca schimbi cam brutal... posibil sa distrugi si placa de presiune.