22-06-12, 11:14
|
#5341
|
Stage 2
Join Date: Jun 2012
Posts: 29
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by costi322
Pentru consum se regleaza doar surubul cu tija si cel de relanti.Am tocit toate paginile de pe celalalt site de profil,privitoare la reglarea carburatorului.Sper sa fi rezolvat am cumparat de la cineva un carburator sh,si o galerie de admisie,insa necesita ceva curatare inainte.
|
Nu te supara dar aici te contrazic...Iti dau exemplul meu...Am fost la 3 service-uri si toti la tija aia au umblat...am cautat pe net reglajul optim,l-am facut si nici o diferenta...Cauza? Aveam socul automat pornit tot timpul(turatie normala),ralanti-ul dat la minim si nu rezolvam nimic din reglaj amestec...La mine mi-a facut toate reglajele,de la cel mai neinsemnat surub de la carburator la cel mai complicat...Plus avansul reglat la o anumita cota...Degeaba ai amestecul cel mai bun daca ai avansul prea mare/mic...
Cartea masinii o postez in maxim 2 zile ca sunt plecat din oras si o am in calculator
Iar legat de problema mea cu trepidatul la franare are cineva vreo idee de la ce ar fi?am schimbat discurile,placutele frana...ce sa ii mai fac?
|
|
|
22-06-12, 11:24
|
#5342
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 512
|
Re: Club TICO
da ai dreptate dar am mentionat doar cele 2 suruburi,in ideea ca socul automat functioneaza perfect ,iar la avans nu este umblat. Iar un reglaj si mai bun il faci daca pe masina ai unitate Lovato si stii semnificatia culorilor ledurilor.(numai la euro2)
|
|
|
22-06-12, 12:08
|
#5343
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 480
|
Re: Club TICO
ROYAL, DACA AVEAI SOCUL AUTOMat pornit tot timpul ,inseamna ca aveai stuturile de apa infundate si nu trecea apa calda ,care deschide socul ,prin termosoc,acolo trebuia sa umbli prima data,consumul de acolo era.
ia vezi ce avem noi ,este cu ce ai tu?
attachttps://forum.4tuning.ro/images/attach/pdf.gifhmentid=2474686&stc=1&d=1340356042[/url]
|
|
|
22-06-12, 12:52
|
#5344
|
Stage 2
Join Date: Jun 2012
Posts: 29
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by vali-05rzj
ROYAL, DACA AVEAI SOCUL AUTOMat pornit tot timpul ,inseamna ca aveai stuturile de apa infundate si nu trecea apa calda ,care deschide socul ,prin termosoc,acolo trebuia sa umbli prima data,consumul de acolo era.
ia vezi ce avem noi ,este cu ce ai tu?
attachttps://forum.4tuning.ro/images/attach/pdf.gifhmentid=2474686&stc=1&d=1340356042[/url]
|
legat d manual da acela este...Iar legat de socul automat stiu ca mi-a scos un dop dupa un furtun...insa si socul era facut in asa fel incat sa stea "on" tot timpul...
|
|
|
22-06-12, 13:06
|
#5345
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 512
|
Re: Club TICO
Pai daca aveai dop...normal ca,clapeta nu se deschidea deoarece termoelementul nu lucra.Atentie ca si traseul din galeria de admisie se pot face dopuri sau ingusta cu diverse depuneri.Atunci motorul sta mai mult timp turat,si evident si consumul.
|
|
|
22-06-12, 19:31
|
#5346
|
Stage 2
Join Date: Jun 2012
Posts: 29
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by costi322
Pai daca aveai dop...normal ca,clapeta nu se deschidea deoarece termoelementul nu lucra.Atentie ca si traseul din galeria de admisie se pot face dopuri sau ingusta cu diverse depuneri.Atunci motorul sta mai mult timp turat,si evident si consumul.
|
Acum am rezolvat cu reglat carburator,nu mai am probleme...insa a aparut problema care tot o mentionez eu...Trepidatii franare...am schimbat discurile,placutele tot la fel...am schimbat rotile in speranta ca asa o sa isi revina...nimic,dar schimbatul rotilor intre ele m-a ajutat sa mai descopar o problema...
Deci,nu prea stiu cum sa o descriu...Ideea este urmatoarea,la franare imi vine roata din dreapta in interior si atinge contraaripa...iar daca ma uit la roti pe stanga am distanta egala iar in dreapta roata este mai mult spre caroserie...Mentionez ca in iarna am luat o bordura cu ea...Sa fie asta cauza?Ce s-a stricat/rupt/dereglat?ce trebuie sa i schimb?
|
|
|
22-06-12, 19:41
|
#5347
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 480
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by vali-05rzj
bucsaraia pa fata,
|
tu nu citesti din urma ? si spune de la inceput toate chitibusurile masini, ca daca spuneai ca ai lovit ceva , baietii te indrumau , noi cind cerem ajutor ,spunem ce am patit
|
|
|
22-06-12, 19:45
|
#5348
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 512
|
Re: Club TICO
S-ar putea sa fie rau, cam ce am si eu,numai ca la mine inca nu s-a rupt si nu am simptome.Dar trebuie neaparat sa le fac. Scoate rotile si cauta daca ai rugina in zonele in care am si eu,sau vezi daca nu cumva e rupt lonjeronul.
|
|
|
23-06-12, 12:31
|
#5349
|
Stage 3
Join Date: Feb 2012
Posts: 83
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by vali-05rzj
vezi ca, ai PM
|
verifica te rog inca o data,ca eu nu am primit nici un PM  poate a fost vreo eroare ceva..multumesc anticipat
|
|
|
23-06-12, 21:27
|
#5350
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 59
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by royalAST
Pe baiat il cheama Nicu ...nr de telefon 0744336795
service-ul este la teleajan...Lucreaza super bine si repede...
|
multumesc
|
|
|
24-06-12, 11:20
|
#5351
|
Stage 2
Join Date: Jun 2012
Posts: 29
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by costi322
S-ar putea sa fie rau, cam ce am si eu,numai ca la mine inca nu s-a rupt si nu am simptome.Dar trebuie neaparat sa le fac. Scoate rotile si cauta daca ai rugina in zonele in care am si eu,sau vezi daca nu cumva e rupt lonjeronul.
|
Am dezmemrat faimosul Tico...imi cer scuze ca nu am mentionat d la inceput dar habar nu aveam ca am probleme acolo...in fine,am dat jos discul de frana,planetara,caseta de directie alternatorul si verdictul a fost urmatorul:
Umarul este gaurit si ruginit , Lonjeronul facut praf,se mai tinea intr-o portiune de 2-3 cm .Am sudat lonjeronul,i-am facut o intaritura si mai am putin de lucru la umar ca am ramas fara oxigen  ( .
|
|
|
24-06-12, 13:15
|
#5352
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 512
|
Re: Club TICO
erau bune niste poze
|
|
|
24-06-12, 14:14
|
#5353
|
 Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 235
|
Re: Club TICO
bucsele de la bara stabilizatoare, cele doua din fata se schimba greu? sau doar se desfac cele doua suruburi care le tin pe fiecare?
|
|
|
24-06-12, 19:23
|
#5354
|
Stage 2
Join Date: Jun 2012
Posts: 29
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by nsmoga
bucsele de la bara stabilizatoare, cele doua din fata se schimba greu? sau doar se desfac cele doua suruburi care le tin pe fiecare?
|
urmeaza si pozele...legat d desfacut se desfac greu...mie mi a luat vreo 4-5 ore sa desfac discul,etrierul,planetara,caseta de directie si sa nu uitam de preferatul meu alternatorul...la demontare e usor,ai 3 suruburi care trebuiesc demontate insa marea distractie o sa fie la montare pt ca trebuie sa potrivesti gaurile sub masina si nu ai pozitie sa vezi gaurile...mergi doar pe simturi...Eu 1 ora m-am distrat in continu pana am reusit sa le bag  )...oricum iti trebuie o zi ca sa o termini 100%
|
|
|
25-06-12, 09:15
|
#5355
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 538
|
Re: Club TICO
cum ticoclub nu mai merge si deja este cam vara, voiam sa lansez din nou discutia legata de plecarea pe transalpina.
ne trebuie o data de plecare... si participanti.
eu propun 18-19 august sau 25-26 august.
__________________
|
|
|
|
|