20-06-12, 07:22
|
#5311
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 480
|
Re: Club TICO
costi322--- cred ca sunt facute la IASI si distribuite de conex-iasi, adica romanesti
|
|
|
20-06-12, 08:38
|
#5312
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 512
|
Re: Club TICO
Atunci se explica totul. Asa am mai luat fara sa imi dau seama pe moment saboti de frana spate facuti de Asam....si acum stau si mai uit la ei,ca imi e frica sa ii montez.Cine a avut Dacie stie de ce.Acum au inceput si astia sa faca piese de Daewoo.
|
|
|
20-06-12, 11:15
|
#5313
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 59
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by vali-05rzj
costi322--- cred ca sunt facute la IASI si distribuite de conex-iasi, adica romanesti
|
cred ca asta "doare"...
|
|
|
20-06-12, 11:34
|
#5314
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 695
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
eu pt frane nu m-as uita la bani...pana la urma e viata mea in joc. de ce sa dau 10lei pe un disc de frana si intr-o situatie de urgenta...sa-mi cedeze pt ca e prost facut sau moale.. + ca te muncesti putin sa-l pui pe masina. eu prefer sa stiu ca dau un ban bun, dar cand apas frana sa stiu ca n-am probleme. vorba aia, dai un ban, dar stai in fata!
|
|
|
20-06-12, 12:47
|
#5315
|
Stage 2
Join Date: Jun 2012
Posts: 29
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by vali-05rzj
schimba discurile ca sint ovalizate
incearca si frina de mina sa vezi daca face la fel
|
Deci,am schimbat discurile si tot se mai simte trepidatia...Ce-i drept mai putin dar tot se simte...Astazi schimb si placutele si dupa sa vad rezultatul...O sa incerc si cu frana de mana sa vad ce se intampla...
|
|
|
20-06-12, 12:48
|
#5316
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 512
|
Re: Club TICO
Am si eu nevoie de o sugestie va rog ca nu mai stiu la ce sa umblu,am vandut masina si am luat tot un tico sx noneuro, la care i-am schimbat garniturile la galeria de admisie,garnituri carburator,verificat toate furtunele, insa nu pot regla carburatorul.
Mai exact la relanti cu surubul de amestec(cel cu tija) inchis la maxim,in loc sa se opreasca ,motorul sta turat,iar surubul de reglaj relanti e desfacut de tot. Trage aer fals pe undeva,dar nu stiu pe unde,ca am verificat si schimbat majoritatea garniturilor.
Interesant este faptul ca daca apas cu o surubelnita pe parghia de acceleratie,turatia revine la normal,ba chiar da sa se opreasca,dar nu e din cablu de acceleratie.Tind sa cred ca e de undeva din parghii,cumva strambe sau..
|
|
|
20-06-12, 18:53
|
#5317
|
Stage 3
Join Date: Feb 2012
Posts: 83
|
Re: Club TICO
salut!imi cer scuze,stiu ca nu este topicul potrivit,dar mi s-a rupt scaunul de la sofer.daca are cineva unul de vanzare....astept un pm. ai dreaq dinti....acum imi sta scaunul culcat pe spate...zici ca vreau sa ma culc  )
|
|
|
20-06-12, 18:58
|
#5318
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 480
|
Re: Club TICO
are catalin plesa, 4 tico la dezmembrat, vezi la el
catalin_dez
|
|
|
20-06-12, 19:06
|
#5319
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by cernobal1986
fara suparare ..sunt un fel de Toma necredinciosul...pana nu vad ...nu cred!!! Street , cati bani ai dat pe discurile tale? acum m-ai facut curios ce fel de discuri sunt alea!
|
50 bucata
|
|
|
20-06-12, 19:26
|
#5320
|
Stage 2
Join Date: Jun 2012
Posts: 29
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by costi322
Am si eu nevoie de o sugestie va rog ca nu mai stiu la ce sa umblu,am vandut masina si am luat tot un tico sx noneuro, la care i-am schimbat garniturile la galeria de admisie,garnituri carburator,verificat toate furtunele, insa nu pot regla carburatorul.
Mai exact la relanti cu surubul de amestec(cel cu tija) inchis la maxim,in loc sa se opreasca ,motorul sta turat,iar surubul de reglaj relanti e desfacut de tot. Trage aer fals pe undeva,dar nu stiu pe unde,ca am verificat si schimbat majoritatea garniturilor.
Interesant este faptul ca daca apas cu o surubelnita pe parghia de acceleratie,turatia revine la normal,ba chiar da sa se opreasca,dar nu e din cablu de acceleratie.Tind sa cred ca e de undeva din parghii,cumva strambe sau..
|
Legat de carburator cel mai bine ar fi sa te duci la un service sa ti-l regleze...La cineva care sa se priceapa pentru ca si eu l-am avut dereglat si am fost pe la vreo 4 mecanici si toti l-au zapacit de nu mai stia de el...Daca ai drum prin ploiesti iti dau nr unui baiat care are service si se pricepe...Lucreaza foarte bine,repede si ieftin
|
|
|
20-06-12, 20:00
|
#5321
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 59
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by STREET
50 bucata
|
pai vezi..este cu totul altceva decat 10 lei bucata...si banuiesc , ca si ca material este cu mult mai bun!
|
|
|
20-06-12, 20:03
|
#5322
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 59
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by royalAST
Legat de carburator cel mai bine ar fi sa te duci la un service sa ti-l regleze...La cineva care sa se priceapa pentru ca si eu l-am avut dereglat si am fost pe la vreo 4 mecanici si toti l-au zapacit de nu mai stia de el...Daca ai drum prin ploiesti iti dau nr unui baiat care are service si se pricepe...Lucreaza foarte bine,repede si ieftin
|
salut vreau si eu numarul respectivului baiat , astept un PM sau daca nu este problema posteaza aici ca sa stim unde sa ne ducem cei din Ploiesti si imprejurimi, numai bine!
__________________
|
|
|
20-06-12, 20:08
|
#5323
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 695
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by costi322
Am si eu nevoie de o sugestie va rog ca nu mai stiu la ce sa umblu,am vandut masina si am luat tot un tico sx noneuro, la care i-am schimbat garniturile la galeria de admisie,garnituri carburator,verificat toate furtunele, insa nu pot regla carburatorul.
Mai exact la relanti cu surubul de amestec(cel cu tija) inchis la maxim,in loc sa se opreasca ,motorul sta turat,iar surubul de reglaj relanti e desfacut de tot. Trage aer fals pe undeva,dar nu stiu pe unde,ca am verificat si schimbat majoritatea garniturilor.
Interesant este faptul ca daca apas cu o surubelnita pe parghia de acceleratie,turatia revine la normal,ba chiar da sa se opreasca,dar nu e din cablu de acceleratie.Tind sa cred ca e de undeva din parghii,cumva strambe sau..
|
sau te poti duce in bucuresti pe langa cora pantelimon la carbotest, in incinta reprezentantei dacia. da-mi PM daca vrei nr de tel. bafta
|
|
|
20-06-12, 20:36
|
#5324
|
 Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 235
|
Re: Club TICO
sal, spuneti-mi si mie cum mama naibii se numesc garniturile care vin in partea de sus a arcului din fata, intre arc si talerul acela de tabla? Am schimbat azi flansele si surpriza...rahatul ala de cauciuc de acolo e varza, d-aia troncane nenorocirea. Daca in loc de nenorocirea aia ii bag un furtun are ceva?
__________________
|
|
|
20-06-12, 20:53
|
#5325
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 59
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by nsmoga
sal, spuneti-mi si mie cum mama naibii se numesc garniturile care vin in partea de sus a arcului din fata, intre arc si talerul acela de tabla? Am schimbat azi flansele si surpriza...rahatul ala de cauciuc de acolo e varza, d-aia troncane nenorocirea. Daca in loc de nenorocirea aia ii bag un furtun are ceva?
|
batranul meu tata la dacie stiu ca baga furtun pe capetele de arc pe o spira jumatate , cam asa , nu cred ca re nici o problema daca faci asa!
|
|
|
|
|