Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > BMW tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 04-03-13, 13:52   #16
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: UpGrade pt 2.0 ?!

Quote:
Originally Posted by JimGod View Post
boss incercam doar sa te aduc cu picioarele pe pamant.nu am niciun motiv sa fiu rautacios cu tine...dar daca refuzi ajutorul nu ai decat sa faci ce te taie capul...sunt eu prost ca ma bag sa iti deschid mintea.
Boss, iti multumesc frumos dar daca simteam nevoia iti ceream ajutorul personal, desi nu cred ca as fi avut nevoie de ajutor din partea ta, dar apreciez enorm gestul tau.
Sante`
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 04-04-13, 18:07   #17
oliverems

Stage 2
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 69
Default Re: UpGrade pt 2.0 ?!

Ca modificari simple si cat de cat de buget ai putea face urmatoarele :

In primul rand admisia e gatiuita destul de mult . Nu iti recomand sa pui cea de 3.0 , e prea mult pt un 2.0 . Cea de pe 2.5 M54 vine exact la diametrul gaurilor de 2.0 .
Poti incerca si axele de 3.0 daca le gasesti , sau macar cea de admisie de 3.0 , asta va da un plus destul de considerabil impreuna cu admisia .
Pe partea de evacuare , serpii de 3.0 M3 (S50) sunt overkill pt 2.0 si chiar 2.5 . E prea mare diametrul . Cele de pe ebay cu 100 euro sunt excelente pt un 2.0 . Renunti la catalizatoare , o intermediara de 2.5-3.0 si o finala mai goala si e ce trebuie .
Faci un soft la cele de mai sus , pui o volanta mai usoara (cea de pe M20 impreuna cu demaror mic de M20 si placa de presiune de M50 ) , renunti la clima , etc .....Dupa toate astea ar cam trebui sa ai 175-180 cp . Sa nu uiti de arcurile de la supape duble pe evacuare neaparat . Am vazut un setup asemanator , dar fara servo , compresie 12.5:1 , volanta de aluminiu si un port polish serios si au iesit cam 190 CP , deci 170+ e posibil si la tine
oliverems is offline   Reply With Quote
Old 05-04-13, 18:32   #18
Florian328

Stage 5
 
Florian328's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
Default Re: UpGrade pt 2.0 ?!

si care va fi suma totala dupa aceste updatet-uri?mai pui un 200e si iti iei un 2.8 care il updatezi foarte usor vei obtine peste 220cp doar din admisie soft ambreiaj si stii macar pe ce ai dat banii...eu zic k nu merita asa ceva ptr un amarat de 2.0....mie mi-a cerut cnv cca 500e ptr a marii admisia,soft, ambreiaj,evacuarea si nu mai stiu ce a mai zis ptr un 2.0 si la banii astia iti iei un 2.8 fara anexe
__________________

.....B M W 328I.....
Florian328 is offline   Reply With Quote
Old 07-04-13, 02:34   #19
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: UpGrade pt 2.0 ?!

Quote:
Originally Posted by Florian328 View Post
vei obtine peste 220cp doar din admisie soft ambreiaj
Cam greu sa obtii cai din ambreiaj...

Sa nu zici ca si din eleron obtii cai ca-mi pun si eu vreo 4...
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 07-04-13, 14:56   #20
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: UpGrade pt 2.0 ?!

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Cam greu sa obtii cai din ambreiaj...

Sa nu zici ca si din eleron obtii cai ca-mi pun si eu vreo 4...
Obtine dar nu stii tu, se mai adauga si bujii NGK si aia sunt caii .. mai bine s-ar inchide topicul asta
Multumesc tuturor ... aproape tuturor
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 09:40   #21
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: UpGrade pt 2.0 ?!

Ai dreptate,ce raspuns pot sa primesc aici cand lumea nu citeste decat titlul si atat!?
Daca vroiam puteri nebanuite imi luam M5,daca vroiam cativa cai sa ma alerg pe strada imi luam 3.0 si bagam bani in el.Dar am ales un 2.0 sa merg cu el normal si sa pot sa trag si eu de el pe langa un tir si asa mai departe.Multi nu inteleg ideea,ori fac pe desteptii ori lenea este prea mare pt a citi tot
Nu este nici prima si nici ultima masina care o am,ne mai pricepem si noi pe ici colo cate un surub o piulita .. in fine, nu mai are rost discutia :-j
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 13:05   #22
Skyll3x

Stage 4
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 298
Default Re: UpGrade pt 2.0 ?!

Schimba motorul... E cea mai buna solutie.... Dar, dupa sa nu te plangi ca iti manca 6l de ulei la 300km. Pentru ca asa e cand cumperi un motor, nu ai de unde sa ii cunosti istoria. Cum e vorba "nu bate, nu troncane" la fel e si "nu papa gram de ulei".


Mai bine pastrezi motorul care il ai daca nu ai probleme cu el. Poti facem mici modificari pe parcurs daca nu ai un buget maricel de pe acum. Dar daca tot vrei mai multi handralai, baga mana adanc in buzunar !
Skyll3x is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 13:59   #23
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: UpGrade pt 2.0 ?!

kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 15-04-13, 00:16   #24
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: UpGrade pt 2.0 ?!

Quote:
Originally Posted by exploitu View Post
, cold air intake sa-ti iei apa in motor,

Serios ?
Nu e ca trasul din pai din cutia cu cola...

Deci ca sa iti traga apa in motor ar trebui sa ai apa din chiulasa pana in bara...

Chiar daca apa ar ajunge ca la robient pana in debitmetru tot n-ar ajunge in chiulasa pt ca s-ar forma " un dop de apa " iar motorul n-ar mai avea de unde sa traga aer si s-ar opri... Ca rezultat al opririi apa s-ar scurge inapoi in bara...

Poti sa tragi cola prin pai daca cutia e inchisa ermetic , paiul e plin cu aer si nu e bagat in lichid ? Categoric nu... Doar vei face vid in cutia de cola... Atat nimic mai mult...

Last edited by the_rifle; 15-04-13 at 00:29.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -