Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Opel tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 17-08-09, 09:20   #2836
crystip84

Stage 5
 
crystip84's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 333
Default Re: Club astra bertone

incearca alt debitmetru bun! dupa alta masina sau unu nou, de fapta scoate mufa la debitmetru si dc trage mult mai bine e clar debitmetru, asa am patit si eu si scotea 128cp pe dyno masina fata de 188 cp cat scotea cand era stock...dc nu mai uitate si la bujii si sonda landa dar e exclus sonda
crystip84 is offline   Reply With Quote
Old 17-08-09, 09:27   #2837
algorunescu

Stage 4
 
algorunescu's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 299
Default Re: Club astra bertone

Mai verifica si bcs-ul din fata. Am avut eu acum probleme cu el. Se bloca si tot la fel n-aveam boost in turbina. Mergea pana la 3000 de ture si dupa incepea sa scada in loc sa creasca.
__________________
Opel Astra Bertone 2.0 Turbo
algorunescu is offline   Reply With Quote
Old 17-08-09, 13:36   #2838
FastBoy

Stage 4
 
FastBoy's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 222
Member of:
[Opel]
Default Re: Club astra bertone

clar tre sa te uiti la debitmetru, simptomele de care zici u sunt cam de debitmetru,mai e varianta si cu bcs ul de pe turbina cum zicea algorunescu sau chiar actuatorul poate fi

succes
__________________
Fucking proud member of www.bertoneclub.eu

Opel astra bertone 2.0T
FastBoy is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 07:12   #2839
cosmiuc

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 26
Default Re: Club astra bertone

Quote:
Originally Posted by crystip84 View Post
incearca alt debitmetru bun! dupa alta masina sau unu nou, de fapta scoate mufa la debitmetru si dc trage mult mai bine e clar debitmetru, asa am patit si eu si scotea 128cp pe dyno masina fata de 188 cp cat scotea cand era stock...dc nu mai uitate si la bujii si sonda landa dar e exclus sonda
Daca scot mufa de la debitmetru da sa moara masina...nu cred ca e debitmetru sondele lambda sunt schimbate amandoua...turbina e noua si nu are mai mult de 2 saptamani si deja a inceput sa scoata putin fum alb dovada ca mananca ulei si cel mai probabil iar e turbina
de consum numai zic imi ia pe putin 16%...modificari nu prea am facut: filtru sport, finala sport, si bov care nu face nimik din cauza presiunii slabe pe care o sufla turbina... am fost cu masina cam peste tot in galati si nu au mai intalnit asa ceva
cosmiuc is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 07:19   #2840
cosmiuc

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 26
Default Re: Club astra bertone

Quote:
Originally Posted by algorunescu View Post
Mai verifica si bcs-ul din fata. Am avut eu acum probleme cu el. Se bloca si tot la fel n-aveam boost in turbina. Mergea pana la 3000 de ture si dupa incepea sa scada in loc sa creasca.
Si cum pot sa il verific?....dar problema e ca la mine dupa 3000 incepe sa creasca intre 2000 si 3000 e moarta si inca ceva nush daca e normal sa se inroseasca turbina dupa ce in 3-4 km am calcato putin la funt si am duso in 175-180 km/h avea culoarea metalului topit....am mai vazut asta la un evo 9 cu vreo 390 cp dar dupa ce ii daduse mai mult,...dar a mea nici nu fuge se incinge si turbina.
cosmiuc is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 07:25   #2841
crystip84

Stage 5
 
crystip84's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 333
Default Re: Club astra bertone

e normal, ca da sa moara la inceput cand scoti mufa, sa lasi putin motorul sa mearga pana se echilibreaza el singur... intelegi,,asa imi face si mie cand scot mufa
crystip84 is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 07:27   #2842
Florinike

Stage 5
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 365
Default Re: Club astra bertone

Pai BOV ul scoate vreun sunet atunci cand o calci la 3000-4000? Daca nu sufla tu cum crezi ca se duce turbina?
Florinike is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 07:27   #2843
crystip84

Stage 5
 
crystip84's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 333
Default Re: Club astra bertone

da sa verifici si o compresie la motor , sa nu fie garnitura de chiloasa, nu are cum asa de repede sa se duca o turbina... cu ce presiune mergi? si mai verifi
crystip84 is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 07:28   #2844
crystip84

Stage 5
 
crystip84's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 333
Default Re: Club astra bertone

verifica conductele de alimentare a turbinei cu ulei, sa nu fie turl infudat,am patit..si se duce imediat turbina
crystip84 is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 07:32   #2845
cosmiuc

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 26
Default Re: Club astra bertone

Quote:
Originally Posted by crystip84 View Post
verifica conductele de alimentare a turbinei cu ulei, sa nu fie turl infudat,am patit..si se duce imediat turbina
Asta e a 3a turbina cea dinainte ma tinut vreo 10 luni asta vad ca 2 saptamani, daca era turul la ulei infundat nu cred ca mai imi arunca ulei in intercooler si apoi in motor sa mil scoata pe evacuare. Banuiesc ca sau uitat cei de la service si la presiune si la tot nu apare nici o eroare pe tester nimic
cosmiuc is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 10:50   #2846
Florinike

Stage 5
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 365
Default Re: Club astra bertone

O turbina tine in jur de 60.000 de km poate si mai mult. Fie ai probleme cu boostul, desi daca aveai asa ceva iti crapau pistoanele, fie este montata prost. Puneti un ceas de turbo si raspunde la intrebarea mea: BOV ul scoate vreun sunet sau e mort? OE DV, adik valva stoc de pe turbina mai merge sau e deconectata?
__________________
Nu conduc cu viteza, zbor la joasa altitudine....
Florinike is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 12:06   #2847
cosmiuc

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 26
Default Re: Club astra bertone

Quote:
Originally Posted by cretzu_00 View Post
Salutare,

De cateva zile mi se tot ingatuie cand accelerez intre 2000 si 3000 de turatii, iar aseara venind pe autostrada mi s-a aprins senzorul de noxe, motorul vibra destul de tare iar esapamentul nu mai avea acel sunet lin, ci era un "brr brrr". In prima faza am crezut ca mi s-a desprins esapamentul, insa dupa ce am oprit motorul si l-am repornit mi s-a stins si martorul si totul a fost ok. Ce credeti ca poate avea?
Eu inteleg cel mai bn ce are masina mea pt ca asta are si a mea dar nu stie nimeni de la ce e, am fost cu ea la mai multe serviceuri si la gold&platin si nu stie ce are mi-au schimbat bujiile aia de la opel si tot asa face pana la 2000 trage cand ajunge la 2000 si ceva parca iau piciorul de pe acceleratie pana la 3000 cand ajung la 3000 incepe iar sa traga si se duce si pana in 7000 problema e ca eu sunt la a 3a turbina si a inceput si asta sa imi dea fum alb pe evacuare problema e ca turbina asta are 2 saptamani,...daca o rezolvi te rog sa imi spui si mie cum ai rezolvato ca m-am saturat sa bag bani in ea degeaba.
cosmiuc is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 12:12   #2848
cosmiuc

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 26
Default Re: Club astra bertone

Quote:
Originally Posted by Florinike View Post
O turbina tine in jur de 60.000 de km poate si mai mult. Fie ai probleme cu boostul, desi daca aveai asa ceva iti crapau pistoanele, fie este montata prost. Puneti un ceas de turbo si raspunde la intrebarea mea: BOV ul scoate vreun sunet sau e mort? OE DV, adik valva stoc de pe turbina mai merge sau e deconectata?
eu nu am deconectat nimik si nu imi aduc aminte sa fi scos vreun sunet stoc. bov-ul montat de mine face galagie numai daca il deschid tare dar moare motorul daca il reglez sa numai moara motorul nu se aude mai deloc
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC04571.JPG
Views:	114
Size:	630.3 KB
ID:	1049251  
cosmiuc is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 12:15   #2849
cosmiuc

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 26
Default Re: Club astra bertone

Am uitat sa spun ca prima turbina s-a stricat la 97 000km, a 2a la 103 500km, si acum masina are 104 900km
cosmiuc is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 12:29   #2850
Florinike

Stage 5
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 365
Default Re: Club astra bertone

Ceas de boost si dupa mai vorbim.
Ce flasneta de bov e ala? Cel vechi a ramas conectat?
Ce banuiesc eu: bovul nu merge si tot boostul se intoarce inapoi lovind palele turbinei. de asta o mananci asa repede, de asta se inroseste...
problema cu intreruptul acceleratiei intre 2000 si 3000 tine de front BCS, cel de pe turbina.
Florinike is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -