La mine nu se aprinde nimic in bord de la sonda. Sonda se pacaleste destul de usor. Sonda aia masoara temperatura gazelor de dupa catalizator. In mod normal, datorita "dopurilor" din precatalizator si catalizator, se reduce temperatura, dar cand pui o evacuare libera nu prea mai are ce sa raceasca gazele pana la temperatura stock si da eroare sonda. Mie mi-au rezolvat-o baietii reducand suprafata pe care sonda o are expusa la gazele din evacuare si astfel nu-si da seama ca e mai cald acolo .
Si mie imi place f mult cum se aude cand accelerez, dar problema e frana aia de motor care e f deranjanta. Nu stiu ce finala ai tu, dar la mine este si finala goala fara niciun silencer, nimic, ca sa nu fie gatuita deloc evacuarea.
pai in cazul asta e mai avantajos sa o iei de la milltek ...mie cand mi-au facut evacuarea mi-au luat 17 mil...s-au nesimtit astia de la borla....monopol....
Si eu zic la fel. Cand mi-am facut-o eu, stiam de niste scoruri f mari la evacuarile de firma (downpipe 700e, catalizator 600e), deci mi s-a parut k pretul de la pilot.
mai am o intrebare k dabea a aparut problema am 1.8 si la relanti sta becul de la ulei aprins cnd turez un pik se stinge cnd revine sub 1000 ture se aprinde la lok ...stie cineva ce este ..am inteles k sar putea sa fie pompa de ulei stie cineva un pret estimativ sau daca se poate repara ?
__________________
Ydiul meu : daniii_86
Tel : 0769..21..86..23
NU....merge cu viteza mai mare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare ......BertonE..RullllZZZZZ
am si eu o "problema" cu masina ... si nu mai stim cum sa o rezolvam ....
frate masina fuge de te omoara.... si cand ma dezvat de ea ma cam ia cu frica daca am tc si abs scoase.... Va fugi si mai bine cand imi voi lua Boost Controler de la Elspa bineinteles - va face atunci 1.1 BAR constant
__________________
Cand ai una ,n-ai nici una ... cand ai multe-ai de-abia una ! asta-i aplicata in toate !
salutare baieti!c toba credeti k merge cel mai bn pt bertone ?ovala,cu 2 tevi sau rotunda? am trecut raru si in sfarsit pot sa-i pun c vreau adica toba,folie,stopurile negre si xenoane ca in rest nu prea mai are nevoie de cv(suspensii jante etc.)
salutare baieti!c toba credeti k merge cel mai bn pt bertone ?ovala,cu 2 tevi sau rotunda? am trecut raru si in sfarsit pot sa-i pun c vreau adica toba,folie,stopurile negre si xenoane ca in rest nu prea mai are nevoie de cv(suspensii jante etc.)
frumoasa masina.. am vazut`o prin magurele.. acolo stai? .... adica aproape zi de zi knd ma duc la munca o vad.. k muncesc p`acolo.. fac "naveta"
L-am avut cand am luat masina dar l-am refacut repede cum era stock. E o prostie. Iti incurca si vizibilitatea si nici nu sterge cum trebuie. Din cate tin minte pur si simplu ridici stergatorul din pozitia initiala sa stea pe mij parbrizului in loc de jos. Are un surub care tine bratul. Il desfaci pe ala si il strangi iar cand e stergatorul cum vrei tu. Oricum, eu nu recomand.
salutare baieti!c toba credeti k merge cel mai bn pt bertone ?ovala,cu 2 tevi sau rotunda? am trecut raru si in sfarsit pot sa-i pun c vreau adica toba,folie,stopurile negre si xenoane ca in rest nu prea mai are nevoie de cv(suspensii jante etc.)
salut!!! frumoasa masinuta sa o stapanasti sanatos si fara incidente.......si eu tot in Magurele am vazut o......
salutare baieti!c toba credeti k merge cel mai bn pt bertone ?ovala,cu 2 tevi sau rotunda? am trecut raru si in sfarsit pot sa-i pun c vreau adica toba,folie,stopurile negre si xenoane ca in rest nu prea mai are nevoie de cv(suspensii jante etc.)
Super frumoasa...mai ales culoare imi place mult...so stapanesti sanatos fara probleme!
uite cum miam pus eu toba, mie asa imi place
si cu butonul ESP, nelamurirea la tutorialu ala: de la pinul 25 din mufa aceea se trage un fir(e posibil sa nu existe pinul,faceti rost de unul) care la atingerea cu masa masini se decupleaza ESP/TC-ul si la a2a atingere se cupleaza la loc(am atasat si tutorialul pentru cine nu il are)
L-am avut cand am luat masina dar l-am refacut repede cum era stock. E o prostie. Iti incurca si vizibilitatea si nici nu sterge cum trebuie. Din cate tin minte pur si simplu ridici stergatorul din pozitia initiala sa stea pe mij parbrizului in loc de jos. Are un surub care tine bratul. Il desfaci pe ala si il strangi iar cand e stergatorul cum vrei tu. Oricum, eu nu recomand.
ok.. m`am linistit )) am crezut k e un stergator mai mare si face fata la tot parbrizul.. ms
fratilor data viitoare cand mai treceti prin magurele lasa-ti-mi un bilet in geam!)flo bbi unde lucrezi??am vazut si eu de cateva ori o bertone neagra prin mag dar nu stiu daca erai tu!vff tuning & flo bbi poate ne mai intalnim p aici sa ne "alergam" un pic sau sa facem schimb d opiniirenesys tare toba,are un prieten la fel dar pe alta masina si se aude beton,dar cred ca o sa optez pentru una cu teava dubla,asta pana fac rost d bani sa-i schimb toata galeria!!salutare si numai bine!