Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Opel tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 09-10-08, 20:44   #1261
emy_4ever

Stage 2
 
emy_4ever's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 33
Default Re: Club astra bertone

niste poze cu masina mea.2 poze cu nr de IF inainte sa i pun de BC
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	HPIM1138.JPG
Views:	73
Size:	2.65 MB
ID:	665628   Click image for larger version

Name:	HPIM1145.JPG
Views:	72
Size:	2.51 MB
ID:	665629   Click image for larger version

Name:	Image002.jpg
Views:	78
Size:	380.3 KB
ID:	665630  

Click image for larger version

Name:	Image003.jpg
Views:	69
Size:	356.0 KB
ID:	665631   Click image for larger version

Name:	Image004.jpg
Views:	79
Size:	289.6 KB
ID:	665632  
emy_4ever is offline   Reply With Quote
Old 10-10-08, 12:37   #1262
pyranha_1984

Stage 5
 
pyranha_1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of:
[Opel]
Default Re: Club astra bertone

Din cate stiu eu din auzite ...... difera d la turbo la aspirat !!!
pyranha_1984 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-08, 22:29   #1263
algorunescu

Stage 4
 
algorunescu's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 299
Default Re: Club astra bertone

Astazi am fost la Pilot si mi-am schimbat toata evacuarea. Am schimbat downpipe-ul, catalizatorul cu unul sport, scos toba intermediara cu totul si inlocuit cu teava pana la finala. Finala o aveam deja (Remus).
Efectele sunt mai mult decat placute. Masina trage mult mai bine. Nu stiu caii in plus cati sunt, dar cuplul este clar in plus. Reuseste din nou sa ma sperie nitel cand apas pe acceleratie, ceea ce si cautam de altfel.
Din ce m-am uitat, la noi cel mai gatuit element este downpipe-ul. Are un precatalizator care contine un fel de burete f dens dintr-un material tare, prin care clar gazele trec destul de greu. Catalizatorul stock este si el ceva mai dens decat cel sport.
Cost total 23 mil.
O finala serioasa costa cam 10 mil. Deci, o evacuare completa la Pilot, pentru Bertone turbo costa cca 33 mil. Daca vreti si intermediara, se mai adauga vreo 2 mil.
Astea sunt informatii "la cald" pentru cei ce se gandesc sa faca acelasi lucru.
__________________
Opel Astra Bertone 2.0 Turbo
algorunescu is offline   Reply With Quote
Old 12-10-08, 02:02   #1264
FeS

Stage 5
 
FeS's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,024
Member of:
[Opel]
Default Re: Club astra bertone

Te ajuta la ceva intermediara?
FeS is offline   Reply With Quote
Old 12-10-08, 02:08   #1265
criss4u

Stage 4
 
criss4u's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 215
Member of:
[Pole Position Racers]
Wink Re: Club astra bertone

Quote:
Originally Posted by algorunescu View Post
Astazi am fost la Pilot si mi-am schimbat toata evacuarea. Am schimbat downpipe-ul, catalizatorul cu unul sport, scos toba intermediara cu totul si inlocuit cu teava pana la finala. Finala o aveam deja (Remus).
Efectele sunt mai mult decat placute. Masina trage mult mai bine. Nu stiu caii in plus cati sunt, dar cuplul este clar in plus. Reuseste din nou sa ma sperie nitel cand apas pe acceleratie, ceea ce si cautam de altfel.
Din ce m-am uitat, la noi cel mai gatuit element este downpipe-ul. Are un precatalizator care contine un fel de burete f dens dintr-un material tare, prin care clar gazele trec destul de greu. Catalizatorul stock este si el ceva mai dens decat cel sport.
Cost total 23 mil.
O finala serioasa costa cam 10 mil. Deci, o evacuare completa la Pilot, pentru Bertone turbo costa cca 33 mil. Daca vreti si intermediara, se mai adauga vreo 2 mil.
Astea sunt informatii "la cald" pentru cei ce se gandesc sa faca acelasi lucru.
felicitari si eu tot la ei am pus toata evacuarea , dar ultima data am facuto dubla si am pus 2 tipsuri de la sebring
oricum razvan stie ce face , nu tipu cu cicatrice ci celalat mai scund , e meseriasu
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00734.JPG
Views:	74
Size:	1.40 MB
ID:	667253   Click image for larger version

Name:	DSC00816.JPG
Views:	69
Size:	1.23 MB
ID:	667254   Click image for larger version

Name:	DSC00818.JPG
Views:	63
Size:	1.42 MB
ID:	667255  

__________________

Om intr-adevar bun e numai acela care ar fi putut fi rau si n-a fost.

Last edited by criss4u; 12-10-08 at 02:16.
criss4u is offline   Reply With Quote
Old 12-10-08, 09:15   #1266
algorunescu

Stage 4
 
algorunescu's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 299
Default Re: Club astra bertone

Quote:
Originally Posted by criss4u View Post
felicitari si eu tot la ei am pus toata evacuarea , dar ultima data am facuto dubla si am pus 2 tipsuri de la sebring
oricum razvan stie ce face , nu tipu cu cicatrice ci celalat mai scund , e meseriasu
Stiu. La Razvan am fost si eu .
algorunescu is offline   Reply With Quote
Old 12-10-08, 09:16   #1267
algorunescu

Stage 4
 
algorunescu's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 299
Default Re: Club astra bertone

Quote:
Originally Posted by FeS View Post
Te ajuta la ceva intermediara?
Intermediara este doar pentru amortizarea sunetului. Nu are legatura cu performantele masinii.
algorunescu is offline   Reply With Quote
Old 13-10-08, 01:31   #1268
B-23-bertone

Stage 1
 
B-23-bertone's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 14
Default Re: Club astra bertone

salut mai baieti caut si eu un eleron pt al meu bertone o722851291
B-23-bertone is offline   Reply With Quote
Old 13-10-08, 16:40   #1269
Victoriel

Stage 2
 
Victoriel's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 51
Default Re: Club astra bertone

Am schimbat amortizoarele (sunt stock) cauciucurile de la 40 la 45, si aici e problema(am jante pe 17, imi atinge de aripile spate cand am persoane care stau pe bancheta ... nu mai am bani de cauciucuri sau alte amortizoare...ma gandeam sa o inalt cumva pe spate.
A facut cineva asa ceva?
Si daca da cum.
Astept sugestii
Victoriel is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 02:18   #1270
JUPAN_EMY

Stage 5
 
JUPAN_EMY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
Default Re: Club astra bertone

sunt mai mari gumele pe 45.... si nu e ok pentru condus... inclusiv cu kilometrajul.
JUPAN_EMY is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 07:39   #1271
gabi_bertone
Street 4 Cars Member

Stage 2
 
gabi_bertone's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 54
Member of:
[Street 4 Cars]
Default Re: Club astra bertone

Quote:
Originally Posted by Victoriel View Post
Am schimbat amortizoarele (sunt stock) cauciucurile de la 40 la 45, si aici e problema(am jante pe 17, imi atinge de aripile spate cand am persoane care stau pe bancheta ... nu mai am bani de cauciucuri sau alte amortizoare...ma gandeam sa o inalt cumva pe spate.
A facut cineva asa ceva?
Si daca da cum.
Astept sugestii
Ai schimbat 215/40/17 cu 215/45/17? Diferenta totusi e destul de mica, si mai ales ca ai schimbat amortizoarele.
Eu zic sa o lasi asa si sa revi la 40 (cauta la second, poti gasi cauciucuri destul de bune si incearca un schimb). Daca o sa o inalti vei pierde la capitolul stabilitate.
Voiam sa pun si eu pe 45, dar daca zici ca atinge... Sau 225/40/17 sau 235/40/17. A mai incercat cineva marimile astea cu suspensie stock la turbo? Bineinteles fara sa atinga aripa.
gabi_bertone is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 10:21   #1272
Victoriel

Stage 2
 
Victoriel's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 51
Default Re: Club astra bertone

Quote:
Originally Posted by gabi_bertone View Post
Ai schimbat 215/40/17 cu 215/45/17? Diferenta totusi e destul de mica, si mai ales ca ai schimbat amortizoarele.
Eu zic sa o lasi asa si sa revi la 40 (cauta la second, poti gasi cauciucuri destul de bune si incearca un schimb). Daca o sa o inalti vei pierde la capitolul stabilitate.
Voiam sa pun si eu pe 45, dar daca zici ca atinge... Sau 225/40/17 sau 235/40/17. A mai incercat cineva marimile astea cu suspensie stock la turbo? Bineinteles fara sa atinga aripa.
Nu am bani sa mai schimb nimik, adica am datorii , daca schimb iar cauciucurile tr sa le schimb pe toate 4 sa deh nu merge cu 45 pe fata si 40 pe spate. Eu nu am turbo deci nu te pot ajuta, eu am 235/45/R17.
Am avut inainte pe 40 jale mare, se simtea orice denivelare a drumului, si tr sa indrept constant jantele, deh se merge pe drumuri romanesti.
O sa ma duc la un magazin de piese si vad daca au aia ceva pe acolo sa ma ajute, va tin la curent
Victoriel is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 11:32   #1273
Florinike

Stage 5
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 365
Default Re: Club astra bertone

Cu 215/45/17 nu ai nici o problema. Daca maresti talonul in teorie trebuie sa micsorezi suprafata de rulare. Daca maresti suprafata de rulare trebuie sa micsorezi talonul. In teorie ai voie undeva la 3% diferenta intre diametrul jantei cu cauciuc standard si cea noua. Ce sare peste 3% afecteaza atat ABS cat si vitezometru, distanta de franare etc.
De la 215/40/17 la 215/45/15 ai o diferenta acceptabila de 3.42%. Intre 215/40/17 si 235/45/17 ai diferenta de 6.13% asa ca iti poti da seama ca nu sunt deloc bune. Sfatul meu:schimba-le sau fa ceva , in nici un caz nu le mai folosi pe astea.
PS: la cauciucurile tale, ai abatere la kilometraj cam 6.52% in minus fata de vitezometru.
__________________
Nu conduc cu viteza, zbor la joasa altitudine....
Florinike is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 20:11   #1274
Scarto
Old School Cars

Stage 5
 
Scarto's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,028
Member of:
[2 Roti]
[Old School Cars]
[VW]
Default Re: Club astra bertone

O intrebare am si eu ptr posesori .. din cate am auzit .. cica bertone-le de 2.0 turbo nu e asa reusit, si ca se duce turbina repede .. si alte chestii ... acum .. cei care au bertone turbo, ma pot ajuta si pe mine sa-mi spuna daca-i adevarat sau nu?
__________________
Burn rubber, not your soul
Scarto is offline   Reply With Quote
Old 14-10-08, 20:44   #1275
Florinike

Stage 5
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 365
Default Re: Club astra bertone

Da frate asa e , toate sunt muci, aproape toti prietenii mei au turbine pe duca, intercoolere si tevaraie sparte si cate si mai cate....Fiecare are masina care o are: eu si alexgorunesc nu avem nici o problema, jupanu daca o da la curse mai pica una alta...in functie de cum o alergi.
Ah si cand am zis de prietenii mei, chiar am unu care are motoru muci plin de ulei si furtune sparte, 1 cu turbina dusa si ambreiaj muci, 1 cu turbina pe duca......dar e in functie de om, cum a intretinut-o.
O turbina tine si 100.000 de km daca nu ii dai forja si respecti cu strictete timpul de racire/incalzire alocat ei
Florinike is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -