09-10-08, 20:44
|
#1261
|
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 33
|
Re: Club astra bertone
niste poze cu masina mea.2 poze cu nr de IF inainte sa i pun de BC
|
|
|
10-10-08, 12:37
|
#1262
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of: [Opel]
|
Re: Club astra bertone
Din cate stiu eu din auzite ...... difera d la turbo la aspirat !!!
|
|
|
11-10-08, 22:29
|
#1263
|
Stage 4
Join Date: Jul 2007
Posts: 299
|
Re: Club astra bertone
Astazi am fost la Pilot si mi-am schimbat toata evacuarea. Am schimbat downpipe-ul, catalizatorul cu unul sport, scos toba intermediara cu totul si inlocuit cu teava pana la finala. Finala o aveam deja (Remus).
Efectele sunt mai mult decat placute. Masina trage mult mai bine. Nu stiu caii in plus cati sunt, dar cuplul este clar in plus. Reuseste din nou sa ma sperie nitel cand apas pe acceleratie, ceea ce si cautam de altfel.
Din ce m-am uitat, la noi cel mai gatuit element este downpipe-ul. Are un precatalizator care contine un fel de burete f dens dintr-un material tare, prin care clar gazele trec destul de greu. Catalizatorul stock este si el ceva mai dens decat cel sport.
Cost total 23 mil.
O finala serioasa costa cam 10 mil. Deci, o evacuare completa la Pilot, pentru Bertone turbo costa cca 33 mil. Daca vreti si intermediara, se mai adauga vreo 2 mil.
Astea sunt informatii "la cald" pentru cei ce se gandesc sa faca acelasi lucru.
__________________
Opel Astra Bertone 2.0 Turbo
|
|
|
12-10-08, 02:02
|
#1264
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,024
Member of: [Opel]
|
Re: Club astra bertone
Te ajuta la ceva intermediara?
|
|
|
12-10-08, 02:08
|
#1265
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 215
Member of: [Pole Position Racers]
|
Re: Club astra bertone
Quote:
Originally Posted by algorunescu
Astazi am fost la Pilot si mi-am schimbat toata evacuarea. Am schimbat downpipe-ul, catalizatorul cu unul sport, scos toba intermediara cu totul si inlocuit cu teava pana la finala. Finala o aveam deja (Remus).
Efectele sunt mai mult decat placute. Masina trage mult mai bine. Nu stiu caii in plus cati sunt, dar cuplul este clar in plus. Reuseste din nou sa ma sperie nitel cand apas pe acceleratie, ceea ce si cautam de altfel.
Din ce m-am uitat, la noi cel mai gatuit element este downpipe-ul. Are un precatalizator care contine un fel de burete f dens dintr-un material tare, prin care clar gazele trec destul de greu. Catalizatorul stock este si el ceva mai dens decat cel sport.
Cost total 23 mil.
O finala serioasa costa cam 10 mil. Deci, o evacuare completa la Pilot, pentru Bertone turbo costa cca 33 mil. Daca vreti si intermediara, se mai adauga vreo 2 mil.
Astea sunt informatii "la cald" pentru cei ce se gandesc sa faca acelasi lucru.
|
felicitari si eu tot la ei am pus toata evacuarea , dar ultima data am facuto dubla si am pus 2 tipsuri de la sebring
oricum razvan stie ce face , nu tipu cu cicatrice ci celalat mai scund , e meseriasu
__________________
Om intr-adevar bun e numai acela care ar fi putut fi rau si n-a fost.
Last edited by criss4u; 12-10-08 at 02:16.
|
|
|
12-10-08, 09:15
|
#1266
|
Stage 4
Join Date: Jul 2007
Posts: 299
|
Re: Club astra bertone
Quote:
Originally Posted by criss4u
felicitari si eu tot la ei am pus toata evacuarea , dar ultima data am facuto dubla si am pus 2 tipsuri de la sebring
oricum razvan stie ce face , nu tipu cu cicatrice ci celalat mai scund , e meseriasu
|
Stiu. La Razvan am fost si eu .
|
|
|
12-10-08, 09:16
|
#1267
|
Stage 4
Join Date: Jul 2007
Posts: 299
|
Re: Club astra bertone
Quote:
Originally Posted by FeS
Te ajuta la ceva intermediara?
|
Intermediara este doar pentru amortizarea sunetului. Nu are legatura cu performantele masinii.
|
|
|
13-10-08, 01:31
|
#1268
|
Stage 1
Join Date: Oct 2008
Posts: 14
|
Re: Club astra bertone
salut mai baieti caut si eu un eleron pt al meu bertone o722851291
|
|
|
13-10-08, 16:40
|
#1269
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 51
|
Re: Club astra bertone
Am schimbat amortizoarele (sunt stock) cauciucurile de la 40 la 45, si aici e problema(am jante pe 17 , imi atinge de aripile spate cand am persoane care stau pe bancheta ... nu mai am bani de cauciucuri sau alte amortizoare...ma gandeam sa o inalt cumva pe spate.
A facut cineva asa ceva?
Si daca da cum.
Astept sugestii
|
|
|
14-10-08, 02:18
|
#1270
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
|
Re: Club astra bertone
sunt mai mari gumele pe 45.... si nu e ok pentru condus... inclusiv cu kilometrajul.
|
|
|
14-10-08, 07:39
|
#1271
|
Street 4 Cars Member
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 54
Member of: [Street 4 Cars]
|
Re: Club astra bertone
Quote:
Originally Posted by Victoriel
Am schimbat amortizoarele (sunt stock) cauciucurile de la 40 la 45, si aici e problema(am jante pe 17 , imi atinge de aripile spate cand am persoane care stau pe bancheta ... nu mai am bani de cauciucuri sau alte amortizoare...ma gandeam sa o inalt cumva pe spate.
A facut cineva asa ceva?
Si daca da cum.
Astept sugestii
|
Ai schimbat 215/40/17 cu 215/45/17? Diferenta totusi e destul de mica, si mai ales ca ai schimbat amortizoarele.
Eu zic sa o lasi asa si sa revi la 40 (cauta la second, poti gasi cauciucuri destul de bune si incearca un schimb). Daca o sa o inalti vei pierde la capitolul stabilitate.
Voiam sa pun si eu pe 45, dar daca zici ca atinge... Sau 225/40/17 sau 235/40/17. A mai incercat cineva marimile astea cu suspensie stock la turbo? Bineinteles fara sa atinga aripa.
|
|
|
14-10-08, 10:21
|
#1272
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 51
|
Re: Club astra bertone
Quote:
Originally Posted by gabi_bertone
Ai schimbat 215/40/17 cu 215/45/17? Diferenta totusi e destul de mica, si mai ales ca ai schimbat amortizoarele.
Eu zic sa o lasi asa si sa revi la 40 (cauta la second, poti gasi cauciucuri destul de bune si incearca un schimb). Daca o sa o inalti vei pierde la capitolul stabilitate.
Voiam sa pun si eu pe 45, dar daca zici ca atinge... Sau 225/40/17 sau 235/40/17. A mai incercat cineva marimile astea cu suspensie stock la turbo? Bineinteles fara sa atinga aripa.
|
Nu am bani sa mai schimb nimik, adica am datorii , daca schimb iar cauciucurile tr sa le schimb pe toate 4 sa deh nu merge cu 45 pe fata si 40 pe spate. Eu nu am turbo deci nu te pot ajuta, eu am 235/45/R17.
Am avut inainte pe 40 jale mare, se simtea orice denivelare a drumului, si tr sa indrept constant jantele, deh se merge pe drumuri romanesti.
O sa ma duc la un magazin de piese si vad daca au aia ceva pe acolo sa ma ajute, va tin la curent
|
|
|
14-10-08, 11:32
|
#1273
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 365
|
Re: Club astra bertone
Cu 215/45/17 nu ai nici o problema. Daca maresti talonul in teorie trebuie sa micsorezi suprafata de rulare. Daca maresti suprafata de rulare trebuie sa micsorezi talonul. In teorie ai voie undeva la 3% diferenta intre diametrul jantei cu cauciuc standard si cea noua. Ce sare peste 3% afecteaza atat ABS cat si vitezometru, distanta de franare etc.
De la 215/40/17 la 215/45/15 ai o diferenta acceptabila de 3.42%. Intre 215/40/17 si 235/45/17 ai diferenta de 6.13% asa ca iti poti da seama ca nu sunt deloc bune. Sfatul meu:schimba-le sau fa ceva , in nici un caz nu le mai folosi pe astea.
PS: la cauciucurile tale, ai abatere la kilometraj cam 6.52% in minus fata de vitezometru.
__________________
Nu conduc cu viteza, zbor la joasa altitudine....
|
|
|
14-10-08, 20:11
|
#1274
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,028
Member of: [2 Roti] [Old School Cars] [VW]
|
Re: Club astra bertone
O intrebare am si eu ptr posesori .. din cate am auzit .. cica bertone-le de 2.0 turbo nu e asa reusit, si ca se duce turbina repede .. si alte chestii ... acum .. cei care au bertone turbo, ma pot ajuta si pe mine sa-mi spuna daca-i adevarat sau nu?
__________________
Burn rubber, not your soul
|
|
|
14-10-08, 20:44
|
#1275
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 365
|
Re: Club astra bertone
Da frate asa e , toate sunt muci, aproape toti prietenii mei au turbine pe duca, intercoolere si tevaraie sparte si cate si mai cate....Fiecare are masina care o are: eu si alexgorunesc nu avem nici o problema, jupanu daca o da la curse mai pica una alta...in functie de cum o alergi.
Ah si cand am zis de prietenii mei, chiar am unu care are motoru muci plin de ulei si furtune sparte, 1 cu turbina dusa si ambreiaj muci, 1 cu turbina pe duca......dar e in functie de om, cum a intretinut-o.
O turbina tine si 100.000 de km daca nu ii dai forja si respecti cu strictete timpul de racire/incalzire alocat ei
|
|
|
|
|