Salut Marius si bine ai venit atat pe forum cat si pe thread. Foarte frumoasa masina si iti doresc sa ai parte de ea mult timp de acum incolo, fara incidente.
Vreau sa iti dau un sfat, mergi la un centru de tobe/evacuari si roaga-i sa-ti mai taie un pic din serpisori astfel incat tobele sa numai iasa asa de tare in evidenta. Poate te intrebi de ce iti spun asta, ei bine nu ma refer la look, ci ma refer la acel tip de casanova romanesc care vede masina parcata undeva si se suie cu picioarele pe toba de esapament, lasandu-se cu toata greutatea ... doar ca sa ii testeze rezistenta. Scopul sau final iti imaginezi care este si mai ales repercusiunile: serpisori rupti sau cap final toba indoit. Crede-ma ca iti spun din experienta, nu din auzite.
Jantele cromate sunt ok, dar niciodata un chrom nu va veni bine pe un cabrio.
Despre faruri si plasma ... Farurile cu angel eyes dau un efect si un look aparte masinii, dar ce trebuie sa stii tu e ca farurile de le FK pe care algo ti le-a recomandat au lupa in dreptul pozitiilor (adik sunt adaptate pentru xenon). Daca tu bagi batranul H7 in slotul cu lupa, pe timp de noapte vei merge cu lumanarea iar fara faza lunga, vederea pe noapte este egala cu multimea vida.
Sfatul meu, daca vrei neaparat sa achizitionezi niste faruri aftermarket cu angel eyes, ia-ti si o instalatie de xenon. Cu totul te va duce undeva in jur de 400-450 euro.
Despre plasma, acelasi look fain, senzatie super, dar .. noaptea .. vei face un pic ochii mici ca sa realizezi ce viteza ai. Poate te intrebi de ce ... ei bine, acele de la instrumentatia de bord (cadranele, mai exact), la bERTONE sunt negre (negru mat, mai exact), pe cand la astra g classic, hatch, sedan sau mai stiu eu ce alt model, acele sunt transparente si iluminate pe timp de noapte.
Iti spun din experianta ca nu ai nici o sansa sa le faci asa si la bertone, deoarece chiar daca vei inlocui acul mat cu unul transparent, bertonele nu are instalatia de iluminare a acelor, deci practic noapte acul nu se vede.
Plasma mai e si asta in jur de 100 euro + 400 - 450 euro = te va duce cu totul cam @500 euro.
Am cochetat si eu cu investitia asta in masina, dar dupa ce m-am interesat mai in detaliu, am preferat sa dau banii astia pe un
caine, de care sunt foarte mandru acum