Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Opel tuning

Reply

Thread Tools
Old 08-06-10, 21:06   #1
catalin86

Stage 1

Exclamation VREAU SFATURI

SUNT INCEPATOR IN ALE TUNINGULUI AM O CORSA B DIN 96 SI VREAU SO TUNEZZ PUTIN SI VREAU NISTE SFATURI ESTE GRII SI VREAU SA II FAC SI BARA FATA SI SPATE GRII ESTE UN SPRAI CEVA CU CARE SO VOPSESC?
catalin86 is offline   Reply With Quote
Old 10-06-10, 16:50   #2
claus77
KATANA TEAM Member

Stage 5

claus77's Avatar

Member of:
[Opel]
[KATANA TEAM]
Default Re: VREAU SFATURI

Daca incepi tuningul cu vopsitul barelor cu spray mai bune las-o asa cum e ea...o sa dai in tiganeala, du-te la un vopsitor si le vopseste dupa codul de culoare al vopselei de pe masina, apoi pune-i o folie niste jante las-o un pic mai jos (daca mergi numai pe drumuri bune),daca vrei tuning cauta si tu pe net si vezi ce inseamna Corsa tunata si apoi te apuci. Bafta la tunat!
Old 10-06-10, 18:33   #3
catalin86

Stage 1

eu am intrebat doar daca este vreun spray , asta scutindu ma sa dau bani la un vopsitor care de obicei iti ia o gramada de bani si iti face o treaba de toata p... si nu cred ca este vreun mod anume in care sa incepi , incep cu ce vreau eu nu! si eu vreau sa fac cu mana mea tot ce e de facut la ea .nu prea ma pricep la vopsit plastic da in rest am facut reparatii la multe masini care in servis ar fi luat bani frumosi acuma fiecare in functie de cat de comod e .de obicei ati tuna masina inseamna a pune tu mana sa faci ceva . oricum merci de sfat
Old 10-06-10, 21:16   #4
claus77
KATANA TEAM Member

Stage 5

claus77's Avatar

Member of:
[Opel]
[KATANA TEAM]

Imi pare rau rau ca nu ai inteles si te-ai suparat degeaba, eu doar imi spuneam parerea, daca nu esti in stare sa suporti unele idei asta este. Bafta!
claus77 is offline   Reply With Quote
Old 11-06-10, 07:58   #5
cosmin_cosmin_1

Stage 5

cosmin_cosmin_1's Avatar