Te intreb pentru ca daca cineva e expert in Gordini-uri la noi in tara la momentul asta, tu esti acela: Care e valoarea reala a unui 12 Gordini (varianta de strada) in stare "normala"?. Ma refer la o masina alergata la viata ei, dar totusi sa nu fie o coaja. Sincer sa fiu, sunt cam derutat de preturile pe care le vad pe net... Pe de alta parte, spune-mi te rog unde se pot gasi arcuri de 12G (de fata, pentru ca cele de spate am inteles ca ar fi la fel ca si cele de TS). Este adevarat, stau cam prost cu franceza, dar eu nu am gasit pe nici un site/forum vreo referire la aceste repere. Culmea, nici macar pe e-bay nu prea apar. Au fost de curand un set de 17G, dar alea nu prea cred ca ar merge. Am gasit amortizoare pe Mecaparts, dar arcuri nu. Multumesc anticipat.
Citeste topicul asta: http://forum.renault12.free.fr/viewt...er=asc&start=0
e deschis de un prieten cu care am mai facut schimb de piese si care ma ajuta sa gasesc piese mai rare (posibil sa fie nevoie sa iti faci cont ca sa poti vedea pozele). A cautat mult timp si a gasit pana la urma unul in stare destul de buna, cu rugina superficiala in mare parte si destul de complet (insa fara motor). Odata cu masina a mai primit si alte piese (radiator de ulei, kitul de aripi umflate de gr.2 etc.). Pretul, daca imi amintesc bine era cam 2000 euro, dar a fost o afacere super buna!! Am auzit de epave la un pret de 6000 euro, cred ca un pret real e cam 10.000 pentru unul reconditionat, cu toate ca daca faci tu reconditionarea te duce la mult mai multi bani..
Despre arcuri stiu ca erau 2 tipuri, unele mai lungi si unele mai scurte, eu le am pe cele lungi de 14 mm diametru, dar vreau sa fac ceva sa le scurtez. De vanzare nu cred ca o sa gasesti, ca sunt f rare, dar poti incerca alte combinatii.. O sa scanez pagina despre arcuri din manualul de reparatii, ca sa vezi acolo.
Citeste topicul ..........d ca o sa gasesti, ca sunt f rare, dar poti incerca alte combinatii.. O sa scanez pagina despre arcuri din manualul de reparatii, ca sa vezi acolo.
te rog pune tu poze pt ca nu am reusit nici eu sa imi fac cont
Nu am reusit sa scanez manualul de reparatii dar am facut cateva poze la paginile despre suspensie.. sper ca se intelege ceva.. Restul sunt cu masina de care ziceam:
Multumesc mult pentru documentatie. In ultima instanta caut niste arcuri asemanatoare ca nr. de spire, grosime si inaltime. Foarte interesant rollcage-ul. Nu mai ai niste poze cu el sau vreo schita?
Bineinteles ca nu am abandonat proiectul.. doar ca merge mai greu din cauza vremii
Dar intre timp am reusit sa mai cumpar cateva piese rare:
- suportul de numar pe spate,
- priza de aer cu tavitza de sub ea,
- un set complet de racorduri pentru instalatia de racire,
- electroventilatorul,
- trebuie sa primesc si cutia de la filtrul de aer,
Mai ramane sa gasesc o modalitate sa indrept rezervorul (ori il tai si il indrept, ori caut altul) si in curand sper sa ma apuc si de caroserie!