Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply

Thread Tools
Old 05-04-07, 14:50   #1
luci0023

Stage 1

luci0023's Avatar

Exclamation Va rog sa-mi dati si mie ceva IDEI

Doar ce i-am refacut motorul (fara modificari) si as vrea sa ma apuc de exterior si poate mai ma ajutati si voi cu ceva idei (poate iese ceva frumos si cu gust) as vrea ceva spoilere pe ea (dar nu stiu unde se fac) si mai tarziu m-ar interesa si doua fete de usi... Dar nu mai stiu acum ne trebuie folia sau geamurile ionizate ne trebuie omologari parca nu??? Pe fata trebuie sa-i schimb aripile si ma gandeam sa-i pun bot nou ,,zambetul lu' iliescu" daca tot umblu acolo ASTEPT IDEI PLS PLS sunt la incepator in acest domeniu PLS PLS
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00365.JPG
Views:	141
Size:	67.7 KB
ID:	245639   Click image for larger version

Name:	DSC00366.JPG
Views:	128
Size:	66.9 KB
ID:	245640   Click image for larger version

Name:	DSC00367.JPG
Views:	143
Size:	68.2 KB
ID:	245641  

Click image for larger version

Name:	DSC00368.JPG
Views:	103
Size:	66.2 KB
ID:	245642   Click image for larger version

Name:	DSC00369.JPG
Views:	95
Size:	66.5 KB
ID:	245643  

Last edited by luci0023; 05-04-07 at 14:54.
luci0023 is offline   Reply With Quote
Old 09-04-07, 20:47   #2
DaciaGID

Stage 5

DaciaGID's Avatar

Default Re: va rog sa-mi dati si mie ceva IDEI

Salut !

1- daca vrei un TUNING frumos, poti cumpara din magazine specializate ce spoilare fata + spate , praguri un elon
2- o vopsea uniforma peste tot ceva deschis la culoare
3- la motor nu ai facut nimic ! e rau ! ar fi bine sa ii aduci niste cai in plus
DaciaGID is offline   Reply With Quote
Old 11-04-07, 15:27   #3
Mihai-TDL

Stage 2

Mihai-TDL's Avatar

La genul asta de faruri, poti sa-i faci capota in genul lui TAU... ii schimba mult aspectul...