Quote:
Originally Posted by JusT_SaY_BoBo
felicitari in primul rand proprietarului care merita tot respectul din lume pentru curajul sau de a incerca aceasta nebunie.eu nu contest calitatea pentru ca nu imi dau seama din poe.la fel nu vreau sa imi sariti in cap dar daca la interior tot ati luat butoane de pe alta masina nu se puteau pune si niste guri de aerisire?doar intreb nu dati in cap.cat priveste butoanele mi-a venit in cap un singur lucru la fel tot o idee si o parere personala nu se putea face ceva cum e la laguna de prin 2000 sau la unele variante de e 39 sa vina un capac peste toate butoanele sa le acopere??sper sa nu ma criticati pe nedrept sau altceva am citit toate paginile si aprecie foarte mult munca si calitatea lui roby ...
|
-cu gurile de aerisire era f greu de facut,trebuia safabric niste guri ce sa puste cu designul bordului,si era o munca foarte miticuloasa
-eu as fii vrut sa fie iteriorul cat mai simplu ca si design,asta insemnand sa nu fie atatea butoane la vedere, am si propus proprietarului doua variante,una orica punem butoanele pe un panou de control pe tavan pe langa oglinda , ori ca facem un panou cu toate butoanelesa iasa de sub bord ,ultima varianta fiind destul de incomoda.cea mai potrivita era cea cu o aplicatie pe tavancare sa incorporeze butoanele si niste leduri albe cu care am vrut sa luminam efectiv doar lucrarea .
-cromatica bordului mi-am imaginato altfel .ideea era ca portiunile ce sunt tapitate in gri inchis sa ramana si tot ce e cu grii deschis trebuia sa fie vopsit in culoarea masinii ,se vedea foarte frumos cum elementele vopsite se afundau in tapiterie.
idei sunt, au fost si vor fii; doar ca toate proiectele sunt afectate de doi factori principali:
TIMP SI BANI.