Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 24-01-09, 11:22   #1
W0lverine

Stage 1
 
W0lverine's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 21
Member of:
[DACIA]
Default Turbina pe Solenza

ce parere aveti io am discutat cu un mecanic care a zis ca se poate monta o turbina de la un motor de 1.3 disel si ar putea duce motorul undeva la 100- 120 cp astept sugesti si daca a mai incercat cineva asa ceva unde si la ce bani
W0lverine is offline   Reply With Quote
Old 24-01-09, 18:48   #2
Bogyciu

Stage 5
 
Bogyciu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,580
Default Re: TUBINA PE SOLENZA

Quote:
Originally Posted by W0lverine View Post
ce parere aveti io am discutat cu un mecanic care a zis ca se poate monta o turbina de la un motor de 1.3 disel si ar putea duce motorul undeva la 100- 120 cp astept sugesti si daca a mai incercat cineva asa ceva unde si la ce bani
Ideea e ca teoretic, repet, teoretic se poate pune turbo pe motorul de Supernova/Solenza si se poate merge in modul "safe" cu 0,5 presiune in turbina... Problema e softul, pt a evita detonatiile din cilindri iti trebuie un soft bine gandit si testat inainte. S-a mai pus compresor pe motorul asta si masina se misca foarte bine (din auzite). Daca reusesti ceva sunt si eu interesat...
Bogyciu is offline   Reply With Quote
Old 24-01-09, 18:53   #3
15YFY

Stage 3
 
15YFY's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 167
Default Re: TUBINA PE SOLENZA

Quote:
Originally Posted by W0lverine View Post
ce parere aveti io am discutat cu un mecanic care a zis ca se poate monta o turbina de la un motor de 1.3 disel si ar putea duce motorul undeva la 100- 120 cp astept sugesti si daca a mai incercat cineva asa ceva unde si la ce bani
sigur va tine o turbina de diesel
sti la ce temperaturi ajung gazele in evacuare la un mor diesel sau unu pe benzina
15YFY is offline   Reply With Quote
Old 24-01-09, 19:17   #4
crazyfornova

Stage 5
 
crazyfornova's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
Default Re: TUBINA PE SOLENZA

conteaza si temperatura...dar si rezistenta pistoanelor.....dc crezi ca toti cei care au turbo au pistoane forjate??? doar de forma ?
crazyfornova is offline   Reply With Quote
Old 24-01-09, 19:38   #5
BULLDOG

Stage 5
 
BULLDOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of:
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: TUBINA PE SOLENZA

Imi place ca esti foarte sigur pe ce zici. Mai informeaza-te un pic.
BULLDOG is offline   Reply With Quote
Old 24-01-09, 19:39   #6
calibrazor
Opel Driver

Stage 5
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Opel]
Default Re: TUBINA PE SOLENZA

daca afli ceva sa zici pt ca sunt chiar interesat de subiect.am in dsn pe care caut sa l upgradez
calibrazor is offline   Reply With Quote
Old 24-01-09, 19:46   #7
crazyfornova

Stage 5
 
crazyfornova's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
Thumbs up Re: TUBINA PE SOLENZA

bine TUNERILOR care sunteti.. haideti sa punem pistoane de hartie.. atunci sigur vor tine..
crazyfornova is offline   Reply With Quote
Old 24-01-09, 19:54   #8
Bogyciu

Stage 5
 
Bogyciu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,580
Default Re: TUBINA PE SOLENZA

Quote:
Originally Posted by crazyfornova View Post
bine TUNERILOR care sunteti.. haideti sa punem pistoane de hartie.. atunci sigur vor tine..
Te agiti degeaba, CHILL! Se poate pune Turbo pe un motor fara probleme cu pistoanele stock. Daca nu apar detonatiile, motorul e bine reglat, si nu se exagereaza cu presiunea in turbo nu e nici o problema. Chiar crezi ca pistoanele stock sunt din metale proaste calitativ? Si daca pui turbo ce, crezi ca se topesc pistoanele?
Bogyciu is offline   Reply With Quote
Old 24-01-09, 21:24   #9
crazyfornova

Stage 5
 
crazyfornova's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
Default

crapa...f putin..si in timp se sparg.....aveam o poza (dovada) da nu o mai gasesc( adevaru e ca daca mergi pe 0.4 ai rezista...daca urci ......pleznesc
un tovaras..a avut un R5 GTT 1.4..turbo...si mergea cu 0.4 presiune...si au bubuit p autostrada.....o tinuse mult turata.. si nu avea radiator de ulei..

Last edited by SirNenea; 01-02-09 at 13:12.
crazyfornova is offline   Reply With Quote
Old 24-01-09, 23:08   #10
BULLDOG

Stage 5
 
BULLDOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of:
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: TUBINA PE SOLENZA

A crapat din alte motive. R5 gtt daca era original nu avea voie sa se strice asa usor daca nu era umblat si tras de el exagerat.
BULLDOG is offline   Reply With Quote
Old 24-01-09, 23:26   #11
crazyfornova

Stage 5
 
crazyfornova's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
Exclamation Re: TUBINA PE SOLENZA

asa e .....da 220kmh la 6.500rpm..... pe rosu rosu.....cam 15min in continuu
crazyfornova is offline   Reply With Quote
Old 25-01-09, 12:28   #12
BULLDOG

Stage 5
 
BULLDOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of:
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: Turbina pe Solenza

nu mai zic nimic. Cine te crede poate sa raspunda. Ma retrag
BULLDOG is offline   Reply With Quote
Old 25-01-09, 14:27   #13
crazyfornova

Stage 5
 
crazyfornova's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
Default Re: Turbina pe Solenza

bn expertilor...atunci de ce mai comentam...pe un topic....fara sens... gata...nu mai zic nimic...din partea mea puneti turbo si pe o bicicleta.. sau pe o drujba
crazyfornova is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 10:26   #14
Dannyromdan

Stage 5
 
Dannyromdan's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 632
Member of:
[DACIA]
Default Re: Turbina pe Solenza

Ce sunt alea pistoane forjate ?? Io credeam ca sunt pistoane normale din care s-a mai luat din material pentru a fii cilindreea mai mare ....

Cat despre turbo , normal ca merge pe orice masina, da trebuie ulte lucruri schmbate ...
__________________
Niciodata Infrant, Niciodata Plangand, Mereu Optimist, Todeauna Stelist !!!
62 Ne Vrem Clubul Inapoi !!!

http://www.fcsteaua.ro/index/section...s/article/6640
Dannyromdan is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 12:28   #15
W0lverine

Stage 1
 
W0lverine's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 21
Member of:
[DACIA]
Default Re: Turbina pe Solenza

nu a zis nimeni ca o sa puna o turbina de cine stie cati bari si de asemeni nu a spus nimeni ca nu ii va face si traseu de ulei, pt ce discutam aici trebuiesc facute multe modificari, ma refer aici la modificat galeria de evacuare care ar trebui facuta aproape de la 0, acum intelegeti la ce ma refeream cand am deschis acest topic cat despre rezistenta internelor de principiu ar trebui sa reziste la presiune de 0.2- 0.4 bari o problema sunt bielele nu pistonul
W0lverine is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -