Quote:
Originally Posted by Nautilus
Elimini total rezervorul de benzina, pui unul de LPG si folosesti exclusiv LPG. Cifra octanica superioara a gazului iti permite sa folosesti un raport de compresie enorm si/sau presiune turbo pe masura daca pui si turbo
~Nautilus
|
Deci, m-am informat, am cautat documente referitor le ce ai scris si nu merge!!! are avantaje, destul de multe dar mai multe dezavantaje.
Avantajele:
1. la gaz 100% ca fiecare data primesti acceeasi cifra octanica, la benzina...
2. poti fece compresie mai mare
3. nu mai ai probleme cu amestecul, doare e si aia gaz
Dezavanteje:
1. arde inrtun rimp mai scurt decat benzina-->asta inseamna ca peste 4000 rot/min pistonul va merge mai repede decat gazul cum arde...nu e bine
2. arde la un grad mai mare (dublu) tot nu e bine, mai ales daca pui si turbo...tre sa faci injectie de apa in plus ca sa receasca chiulasa, pistonul si tot ce este in camera de ardere.
3. nu prea poti modofica injectia LGP ului, nu ai pompe destul de performanete
4. respunsul le pedala de gaz e mai lenta...e departe poma aia de chiulasa.
5. inca nu este technologie destul de performanta penrtu asa ceva...
IN final, poti sa pui...dar numai cu un turbo imens (2 bar min) si max 4000 rot/min are vreun sens...
Dar te costa mult.
Si sa nu vorbim despre greutatea rezervorului...cat, 50 kg min...10 ori rezervorului de benzina...