Tot mai interesant devine topicul. Toata lumea a trecut peste lenea omului de a cauta pe forum informatiile. Acum omul vrea poze. Cine are la indemana probabil va posta. Dar trebuie sa luam in considerare faptul ca, la fel ca si informatiile depre conversia turbo, pozele sunt tot aici, pe forum, in diferite topicuri.
Cu 0 cunostinte mecanice si lipsa de interes pentru a cauta informatii culmineaza cu sanse 0 de a incepe proiectul si tot atatea sanse de finalizare.
De ce toata lumea se concentreaza pe motorul de 1,4? De ce nu vrea nimeni un motor de 1,6 turbo? Daca tot nu se face conversia la motorul de R5 GTT, atunci de ce sa nu facem unul de Dacia mai puternic?
Si acum vine intrebarea urmatoare: daca tot te pregatesti sa dai 3-500 pe un motor de GTT, atunci de sa nu dai aceeasi bani pe un 1,7 turbo, mult mai bun, fiabil si, de asemenea, o baza mult mai buna de plecare.
Mai trebuie specificat ca schimbarea blocului nu are nici unavantaj. Este exact acelasi bloc. Internele merita schimbate pentru "fiabilitate", iar chiulasa si arborele cu came pentru performanta.
Spor(t) la treaba!