Quote:
Originally Posted by gabrielwrc
Salut, acum urmeaza un turbo... sau mai bn zis un lup in piele de oaie! Spor la treaba...o alegere inspirata de altfel! multumesc.
|
Ma gandesc serios si la asta dar intr-o alta etapa.
Volvo 440 1.6i motor B16F
Acum asa arata pe Volvo motorul despre care vorbesc, au fost mai multe variante dar cel din imagine este ultima evolutie avand o galerie de admisie similara cu cea de turbo:
Modelul vechi arata mai ciudatel... era doar mai vechi si mai involuat:
Azi am lucrat putin la confectionarea ambreiajului.
Am sa folosesc ambreiajul de serie modificat.
Este suficient de robust pentru ceea ce-mi doresc eu.
Pastram placa de presiune originala, volanta este verificata ca abateri, usurata, echilibrata.
Initial avea ...Kg dar acum are ceva mai putin insa nu am cantarit exact dar e echilibrata dinamic perfect.
De fabrica era mult prea grea la un astfel de motor.
Discul de ambreiaj are sa fie pregatit pentru solicitari intense si temperatura de lucru ridicata, el fiind modificat si confectionat manual.
Etapele au aratat cam asa:
*S-au scos niturile de la ferodoul clasic si s-au indepartat:
*S-au alezat parte din gaurile vechi de nit si s-au dat altele noi dupa "ferodoul" actual care trebuie montat:
*Aici se vad placutele de ambreiaj noi ce urmeaza a fi nituite pe pozitie:
*Se nituiesc pe rand in perechi de cate doua fata spate: