12-12-09, 00:03
|
#91
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: Turbina pe Solenza
da ai dreptate Street Style 22 - turbocompresor e turbina clasica de care se tot vorbeste - si compresorul e compresor mecanic!!! diferenta intre ele
|
|
|
12-12-09, 00:12
|
#92
|
Stage 4
Join Date: Sep 2004
Posts: 170
|
Re: Turbina pe Solenza
StreetStyle22 da ai dreptate turbocompresor...oboseala isi spune cuvantul
Alejandro da stiu...ca e alta mancare de peste.de aceea spuneam ca e cam offtopic.ma refeream la faptu ca cj25bbi are mai mult decat de 2 ori cp initiali si masina merge f bine fara pb,asta referitor la fiabilitate...
__________________
Nu ma poti vedea,decat in fata ta!!!
|
|
|
12-12-09, 00:16
|
#93
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: Turbina pe Solenza
in acest gaz zici bine - dar tot timpu un motor deja cu interne stock chiar daca il duci la dublul puterii sare acesta va ramane fiabil daca i-i se ofera o racire ok!!! asta nu inseamna ca tine exact cat tine unul iesit din fabrica
|
|
|
12-12-09, 00:22
|
#94
|
Stage 4
Join Date: Sep 2004
Posts: 170
|
Re: Turbina pe Solenza
Alejandro inteleg ce spui...si ai dreptate,in orice caz sa zicem asa,viata motorului scade considerabil...dar sa nu uitam ca mai e si vb de cutie la mijloc care si aia ii proiectata pentru un anumit cuplu...si bineinteles conteaza f mult si cat de mult o forjezi...
|
|
|
12-12-09, 00:38
|
#95
|
Stage 4
Join Date: Sep 2004
Posts: 170
|
Re: Turbina pe Solenza
apropo...momentan kingpin are 168,4CP...
|
|
|
12-12-09, 00:59
|
#96
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 316
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Turbina pe Solenza
Quote:
Originally Posted by Alejandro
in acest gaz zici bine - dar tot timpu un motor deja cu interne stock chiar daca il duci la dublul puterii sare acesta va ramane fiabil daca i-i se ofera o racire ok!!! asta nu inseamna ca tine exact cat tine unul iesit din fabrica
|
doar racire ???
numa balarii vorbiti pe aicea, doar din carti si ce cititi pe net, dar ati vazut un motor desfacut si sa il faceti voi ? nu sa faceti din aspirat-turbo.
Un motor cu 2xputerea de fabrica tine la 10-25% din viata unui motor normal.
|
|
|
12-12-09, 01:29
|
#97
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: Turbina pe Solenza
D R A - decat sa vorbesti aiurea si sa acuzi iarasi aiurea mai bine ai face cata background research la fiecare coleg pe care il ataci fara motiv sa vezi cu ce se ocupa!!! Sa stii ca mult ingineri poate nici nu ii intereseaza sa vada un motor desfacut atata timp cat ei stiu cum arata el ca desen tehnic, ce, cum si unde trebuie imbunatatit! Nu te mai da tu rotund pe aicea - noi vorbeam daca ai fi citit atent daca se merita sau nu executarea unei astfel de operatiuni.
Pt pasiune se merita - la faza in care sunt actualmente - criza nu se merita nici sa mai mananci , fiindca vei avea nevoie sa dai afara "rahatu" si vei plati canalizare, deci consumi )
Apropo de unde ai scos acel procent 10-25%? Ca vad ca si tu o dai in calculele baietilor care nu au vazut niciodata in viata lor un motor desfacut )
|
|
|
12-12-09, 01:45
|
#98
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 316
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Turbina pe Solenza
deia mie scarba sa mai postez pe aicea .....
Nu ma dau nici rotund, nici patrat doar ca lucrez si vad la fiecare dubla motorul lu' nea Puiu Rusu .
Faceti cum stiti voi ca e mai bine .....
|
|
|
12-12-09, 11:44
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 554
|
Re: Turbina pe Solenza
fara suparare dar ce spune D R A cam are dreptate. Voi spuneti ca vreti sa puneti turbo pe un motor sau un compresor dar voi nu va imaginati cata cheltuiala e cu asa ceva. Turbo ala sau compresorul nu-l puteti pune voi in fata blocului, iar la un service o sa va arda de bani. Vorbeati de loganu ala de CJ sau de unde ii cu compresor. Voi ati vazut cati bani a bagat in el si a scos vreo 30 cp pe atunci. Acum am inteles ca are mai mult. Asa ca incercati sa intelegeti ideea de masina de zi de zi si masina de racing. Fac pariu ca mai puteti face o gramada inainte de a face ceva la motor care sa priveasca siguranta. Cum ar fi frane mai bune, cum ar fi o caroserie mai tzapana. Oricare stiti sa apasati acceleratia, dar cand vine vorba de franare...
|
|
|
12-12-09, 12:03
|
#100
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: Turbina pe Solenza
Deci iti dau raspuns cu privire la Loganul de 1.6 compresor - la inceput a mers fara soft dedicat (a mers cu softu de fabrica) si cu modificarile mecanice de rigoare, adica a scos compresorul de aer conditionat sa faca loc compresorului mecanic, acesta fiind un Eaton M45 daca nu ma insel. Dupa care a executat la un atelier traseul de ungere pt Intercooler, a montat un BOV si toata treaba l-a ajuns la 800 euro fara cei 500 euro care i-a dat pe compresor. In acei 800 euro vreo 150-200 i-a dat pe maruntaie si intercooler iar restu a fost manopera. In a 2a faza a inlocuit rampa de injectoare cu una de inox custom, si-a facut soft dedicat la superchips!!! Si masina merge mai tot timpu pe strada nu e facuta numa pentru liniute!!!! Are un buton de dezactivare a intrarii in functie a compresorului (dar acesta e cam rar utilizat - butonul - fiindca merge cu compresorul activ tot timpu). La frane s-a lucrat si acolo pe spate a pus discuri de pe un Scenic. Ce vrei sa faci caroseriei ca sa fie mai tapana inafara de 2 bari de rigidizare?
Si 2 la mana de ce tot timpu cand cineva vrea sa fie informat exista carcotasi ca voi care vin si incearca sa ruineze visele omului!!!! Da costurile sunt mari, dar poate pt voi nu merita, da pt acei oameni merita fiindca nu din frustrare ci din ambitia de a demonstra ca si o Dacie poate sa fie mai tare decat o alta chichineata straina.
|
|
|
12-12-09, 15:48
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 554
|
Re: Turbina pe Solenza
Nu vreau sa ruinez visele nimanui. Si eu aveam vise dinastea umede sa pun turbo pe SN si chiar am cautat si am insistat pe teoria mea. M-am interesat chiar si de turbo electric, dar am ajuns la o concluzie. Mie masina mi-o trebuie sa umblu zi de zi cu ea. In momentrul de fata nu chiar dar pe atunci imi trebuia. Nu eram de acord sa castig niste cai in plus si dupaia sa am numa belele cu motorul. Stiu ca la prima strigare iti pare o chestie simpla, dar crede-ma ca nu e deloc asa. Ce pot sa-ti spun decat bafta daca te apuci si chiar as fi bucuros daca ai reusi. Atata vroiam sa-ti spun ca orice parte plina a paharului are si o parte goala. Asa ca gandeste-te bine inainte ce vrei sa faci cu masina sa nu-ti para rau dupaia
|
|
|
12-12-09, 19:25
|
#102
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: Turbina pe Solenza
Pai nimeni nu a zis ca va fi o parte simpla sa faci aceasta lucrare!!! Momentan eu nu vreau sa modific motorul fiindca ca si tine am nevoie de el - dar nu eu am fost initiatorul acestui subiect!!! Citeste tot thread-ul
|
|
|
12-12-09, 21:30
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
|
Re: Turbina pe Solenza
fiat grande punto are motor de 14 turbo de120 cp numit tjet pe benzina
|
|
|
12-12-09, 22:11
|
#104
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: Turbina pe Solenza
Merci de completare IULY-CLA - dar ala din fabrica vine cu interne forjate (pt o fiabilitate crescuta)
|
|
|
13-12-09, 01:41
|
#105
|
Stage 4
Join Date: Sep 2004
Posts: 170
|
Re: Turbina pe Solenza
poi asta e pb si la mine k am nevoie de masina si nu ma pot baga asa la motor...pana cand nu o sa-mi iau alta masina sa ma pot apuca de SuperNova.intradevar,costurile sunt mari,fiabilitatea scade,trebuie umblat la sistemu de franare,la suspensii,alte jante,anvelope etc...dar asta e tuningul pan la urma nu?o pasiune foarte mare,cel putin pt mine.apropo k veni vb de jet d 1.4 120cp,golfu 5 are 1.4 170cp,si stiu pe cineva kre are soft Revo Stage 1+filtru de aer BMC OTA tot pe motorul de 1.4 si are 230cp si un cuplu de 306,normal k motoru e asa conceput incat sa fie fiabil ,asta ca fapt divers,scz pt offtopic
|
|
|
|
|