Da, dar motorul de Reno 19 1,8 16v, sau cel de Reno 5 Turbo, sau Volvo 1,7 Turbo NU SE POTRIVESC pe Solenza. Suportii motorului sunt altfel amplasati. Merg pe Nova, dar nu pe Supernova sau Solenza. In plus, aici e topic despre punerea unei turbine pe un motor de Solenza, nu ce motoare turbo s-ar potrivi pe Solenza. In plus, schimbati voi motorul cu altul mare si tare si va intreb eu ce explicatii gasiti la un filtru politie+RAR... Cu motorul original cu turbo o mai scoti la capat, cu alt motor nu prea... Cat despre rezistenta, motorul are o compresie de 9,5:1, cu 0,4 in turbo nu poate fi vorba de prajit garnituri sau fisuri de chiulasa...
Quote:
Originally Posted by mikkai
era vorba de motorul E7J identic pe supernova si solenza.De unde si concluzia ca un motor care a fost montat pe supernova merge si pe solenza care sincer cred ca e aceeasi masina cu facelift si alt bord.Si intelege ca 9.5 raport de comprimare e mult pentru un motor turbo.Trebuie 8.5 sau mai jos in functie de turbina si presiune.
Ce am vrut sa zic mai sus e ca Motorul de pe Reno 19 nu e compatibil cu Solenza. Supernova si Solenza au aceleasi motoare, Nova in schimb are alt motor (1.6 carburatie sau injectie). Daca tu ai vazut Supernova cu motor de Reno 19 te rog frumos sa imi arati si mie o poza, pe Nova da, dar pe Supernova nu se poate (se poate dar e prea mult de munca)...
Bogyciu.... nu te agita omu crede ca are sub capota..136cp... daca zice ca motoarele sunt la fel...)) app MIKKAI a zis ca motorul de 1.8 16v e identic cu cel 1.4 8v solenza=)) SA AI O MASINA STRAINA NU E CHIAR ASA DE USOR DE INTRETINUT...documenteaza-teeeeeeeee....!!! asa ca mai bn ......taci omu cu toba sport pe dacie ...si sub capota nu are decat un prapadit de filtru aer sport.)
Ma baieti de ce va agitati atat! Pe Solnita a fost montat din fabrica motor 1.9D. Blocul motor este de tip F. Motorul de pe R19, Clio 1 16S(16V) este de tip F7P...Vede cineva o asemanare mica?
Bogyciu.... nu te agita omu crede ca are sub capota..136cp... daca zice ca motoarele sunt la fel...)) app MIKKAI a zis ca motorul de 1.8 16v e identic cu cel 1.4 8v solenza=)) SA AI O MASINA STRAINA NU E CHIAR ASA DE USOR DE INTRETINUT...documenteaza-teeeeeeeee....!!! asa ca mai bn ......taci omu cu toba sport pe dacie ...si sub capota nu are decat un prapadit de filtru aer sport.)
Daca nu stii sa citesti mai treci pe la scoala.Am si explicat si iti si desenez daca nu intelegi.In rest vedeti-va de tobele voastre sport si de filtrele de putere ca nu stiti in ce parte se desface un surub.
makkay in primul rand bogyciu iti spunea ca raportul unui motor stok este de 9.5 asa ca mai citeste o data postul respectiv, am vazut ca zicea cineva ca pe solenza s-a montat motorul de 1.9d da s-a montat dar ala nu e motor de RENAULT ci de PEUGEOT este tehnologie PEUGEOT asa ca mai documentati-va nu stiu daca ati vazut cum arata motorul care l-au facut baieti de la ELIA pe logan 1.4 kompressor mare diferenta intre compresor si turbo nu este ,nu AM ZIS CA NU E , ESTE dar nu este foate mare asa ca un motor daca suporta kompressor in mod cert va suporta si turbo vezi golf 2 g60 pe cere se poare monta si turbo pe interne stok la fel ca si mot de golf 2 1.8 16v pe care se poate monta turbo sau kompressor pe interne stok, deci.....
motorul de supernova este acelas cu solenza intradevar dar uitativa si la cutia de viteze.... surptiza difera pe supernova este cutia de laguna 1 pe solenza cutia este de clio 2
Nu stiu de unde ai scos treaba asta cu tehnologie de PEUGEOT....In fine motorul diesel de pe Solenza are codul F8Q... are blocul motor clasic de Renault, din anii 80 se produc astfel de motoare. In consecinta cine vrea sa-si puna pe Solenza motor de r19 1.8 16v are nevoie de suportii de la modelul diesel...Tot asa se poate pune si motor de Volvo cod b18ft... are acelasi bloc.
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Racing Syndicate]
Re: Turbina pe Solenza
Wolverine, poate ma insel dar motorul facut de cei de la Elia nu este de 1.4, eu asa am auzit, si parerea mea este ca ar fi mai putin costisitor cu compresor decat cu turbo.
cateva poze cu print scrinuri din tec - doc pt. ce am discutat mai devreme, am postat poze cu garnitura de chiuloasa ca mi se pare cel mai relevant ma refer aici daca blocul este la fel si ganitura este la fel
Din ce ai prezentat tu reiese ca nu sunt indentice. Eu nu am poze cu motoare desfacute, dar sunt cazuri concrete in care au fost montate motoare atat de Volvo cat si de Renault chiar pe Dacia Berlina utilizand suportii motorului si carterul de ambreiaj de la Dacia Pickup 1.9D. Sa nu mai vb de numeroasele R5 cu motoare F7P sau B18FT, care folosesc suportii de la modelele R5 GTX sau GTE astea avand motoare de 1.7 F2N. Mai intreb si eu sa aflu detalii de la cei care au facut concret acest swap. Bafta!