Quote:
Originally Posted by silviu82
in sfarsit un om serios a bagat banii cu cap...bravoooo ajuta ma si pe mine cu ceva ideei pt un d22a 2000 16v 150hp din 1993
|
Intai trebuie sa-mi spui ce gol ai cu masina...
Motoarele non-turbo 4g63 aka 2.0L aspirat au pistoane diferite cu compresie mult mai mare in comparatie cu versiunea turbo. Camele sunt diferite, injectoarele diferite, ECU-ul(computerul) este diferit, cutia de viteze este diferita, pompa de benzina este mai mica...etc..
Cum in Romania se gasesc piese aftermarket de Mitsu ff. greu este dificil sa obti rezultate mari, DAR in Anglia s-a comercializat EVO I-III si multe piese sunt upgrade pt motorul tau.
Pt motorul tau STOCK recomand turbo, exhaust manifold, si down pipe de la un EVO 1-2-3. Evo 3 are cel mai mare turbo din era lui :evoIII 16G turbo!
O sa-ti trebuiasca injectoarele 'galbene' de la un evo care au o capacitare de 510cc si o metoda de compenare a injectoarelor...eu recomand:
APEX'I SAFC(Super Air FLow Converter).
Intercooler, si toata galeria de inductie este compatibila de la evo 1-2-3.
Pompa de benzina trebuie sa fie cel putin de 190Litri/h. A ta stock este 90 Litri/h.
In principiu tot sistemul turbo de la un evo I-III se poate transfera pe motorul tau fara probleme.
Daca rulezi putin BOOST 0.6BAR aka 8.7PSI motorul ar trebui sa produca
200-250 cai lejer.