07-07-05, 06:41
|
#31
|
Stage 3
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
|
Ai dreptate.
Dar omitand greutatea, cineva cu un BMW a pierdut in fatza unui Opel
BMW-ul era diesel, si deja acul era spre 200km / ora.
Degeaba ai 500 de CP, daca trebuie sa misti 5 tone.
__________________
Opel Astra Coupe Turbo - Z20LET
|
|
|
07-07-05, 07:26
|
#32
|
Stage 1
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
|
dap. se numeste proportia intre putere si greutate (power to weight ratio). Simplu, cu cat masina ii mai usoara, cu atat ii mai rapida. De acea la masinile modificate pentru curse de drag racing se scot cutia de aer conditionat, bancheta din spate, sistemul de sunet si tot ce nu ai neaparat nevoie.
Mai sunt si alti factori care afecteaza viteza la drag. De exemplu 2 masini, aceasi putere, aceasi greutate, daca una dintre masini are tractiune pe 4 roti, o sa castige, pt. ca pune puterea pe asfalt mai bine. Si mai sunt si altele
|
|
|
07-07-05, 07:30
|
#33
|
Stage 3
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
|
De ce si instalatia de sunet?
Odata, dupa o noapte de baute in facultate, ne gandeam cu un coleg sa facem o masina cu propulsie pe baza de bass
|
|
|
07-07-05, 13:59
|
#34
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of: [VW] [Honda]
|
salutare
o singura intrebare de unde isi trage aerul acel fitru ?
sper ca nu din aerul de dupa radiator ..ca mai are putere ....o laie
ia-l de acolo ....,!
|
|
|
07-07-05, 14:31
|
#35
|
Stage 3
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
|
Vezi filtrele de aer care se insteleaza pe capota
|
|
|
07-07-05, 14:37
|
#36
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of: [VW] [Honda]
|
care prixze ca nu vad nici una
ma uit la poze si nu vad vad un filtru coniuc si daca se inchide capota atat
unde
|
|
|
07-07-05, 19:21
|
#37
|
Stage 3
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
|
Scuze!
Nu am inteles ca te referi la masina din poza. Acolo iti poate raspunde proprietarul.
Eu doar expus varianta \"optima\".
|
|
|
17-07-05, 19:55
|
#38
|
Stage 1
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
|
Ia sa vedem ce a mai adus postasul saptamana trecuta ...
|
|
|
17-07-05, 20:52
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
frumos.
|
|
|
17-07-05, 21:45
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE]
|
nice da mai trebe coborata masina ...ceva da urat pe ea cauciucuri subtiri si ridicata de la pamant .. nush parerea mea
|
|
|
17-07-05, 21:46
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"eXs\"
No offense ... dar ce crezi ca face NOS-ul ?
N2O nu ii azot lichid! Ii dioxid de azot, lichefiat din cauza presiuni sub care este stocat ... ca si butelia de aragaz
Mai sus am descris pe scurt reactia chimica.
|
dioxid de azot ?! asta n-am mai auzit-o !
|
|
|
18-07-05, 04:35
|
#42
|
Stage 1
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
|
Re:
mersi tre
Quote:
Originally Posted by \"HolySoul\"
nice da mai trebe coborata masina ...ceva da urat pe ea cauciucuri subtiri si ridicata de la pamant .. nush parerea mea
|
pai o sa trebuiasca sa mai astepte pana este lasata in jos, pentru ca nu vreau sa pun numa alte arcuri in ea, daca schimb, put tot sistem nou de coilover si ala ii peste $600, asa ca mai am de strans bani. Si asa o sa am performante bune si la autocross, mai buna manevrabilitate.
|
|
|
18-07-05, 09:46
|
#43
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of: [VW] [Honda]
|
alexandru zi-mi si mie de unde trage aer filtru ala ....
din primele imagini chiar sunt obsedat de asta
nu vad cum lucreaza acel filtru la maxim
thsk
|
|
|
19-07-05, 03:00
|
#44
|
Stage 1
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
|
trage aer de dupa radiator. stiu ca nu e cel mai bun loc de tras aer, dar macar trage mult aer. Volumu` ii mai mare pentru ca ii mai aproape de fata conul. Si este si aer care intra pe deasupra de radiator, daca te uiti la pozele cu capota inchisa vezi ca radiatorul urca cam nici jumate pana la capota. Oricum, de mers, merge
|
|
|
19-07-05, 10:00
|
#45
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of: [VW] [Honda]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"alexandru\"
trage aer de dupa radiator. stiu ca nu e cel mai bun loc de tras aer, dar macar trage mult aer. Volumu` ii mai mare pentru ca ii mai aproape de fata conul. Si este si aer care intra pe deasupra de radiator, daca te uiti la pozele cu capota inchisa vezi ca radiatorul urca cam nici jumate pana la capota. Oricum, de mers, merge
|
salut
alex dar nu trage si aer cald ?
vezi poate poti sa-i pui un furtun teava ceva sati traga aer rece rece
cand mergi cu ea prin oras sigur nu prea ai aer rece
o sa vezi deiferenta
thsk pt informatie
__________________
Fiat tempra 1.6 ien aprox 110 cai (gone)
Lancia Delta II 1.8 132 hp ..(gone)
Alfa 156 1.8 ts 150 hp (great feeling, gone)
Golf III Rabbit 1.4 mic si rau..(gone )
Honda del Sol 1,6 soch vtec turbo on !!
|
|
|
|
|