Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MITSUBISHI > Masina mea Mitsubishi

Reply
 
Thread Tools
Old 07-07-05, 06:41   #31
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

Ai dreptate.
Dar omitand greutatea, cineva cu un BMW a pierdut in fatza unui Opel
BMW-ul era diesel, si deja acul era spre 200km / ora.

Degeaba ai 500 de CP, daca trebuie sa misti 5 tone.
__________________
Opel Astra Coupe Turbo - Z20LET
eXs is offline   Reply With Quote
Old 07-07-05, 07:26   #32
alexandru

Stage 1
 
alexandru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
Default

dap. se numeste proportia intre putere si greutate (power to weight ratio). Simplu, cu cat masina ii mai usoara, cu atat ii mai rapida. De acea la masinile modificate pentru curse de drag racing se scot cutia de aer conditionat, bancheta din spate, sistemul de sunet si tot ce nu ai neaparat nevoie.
Mai sunt si alti factori care afecteaza viteza la drag. De exemplu 2 masini, aceasi putere, aceasi greutate, daca una dintre masini are tractiune pe 4 roti, o sa castige, pt. ca pune puterea pe asfalt mai bine. Si mai sunt si altele
alexandru is offline   Reply With Quote
Old 07-07-05, 07:30   #33
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

De ce si instalatia de sunet?

Odata, dupa o noapte de baute in facultate, ne gandeam cu un coleg sa facem o masina cu propulsie pe baza de bass
eXs is offline   Reply With Quote
Old 07-07-05, 13:59   #34
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default

salutare
o singura intrebare de unde isi trage aerul acel fitru ?
sper ca nu din aerul de dupa radiator ..ca mai are putere ....o laie
ia-l de acolo ....,!
markizu is offline   Reply With Quote
Old 07-07-05, 14:31   #35
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

Vezi filtrele de aer care se insteleaza pe capota
eXs is offline   Reply With Quote
Old 07-07-05, 14:37   #36
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default

care prixze ca nu vad nici una
ma uit la poze si nu vad vad un filtru coniuc si daca se inchide capota atat
unde
markizu is offline   Reply With Quote
Old 07-07-05, 19:21   #37
eXs

Stage 3
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 130
Default

Scuze!
Nu am inteles ca te referi la masina din poza. Acolo iti poate raspunde proprietarul.

Eu doar expus varianta \"optima\".
eXs is offline   Reply With Quote
Old 17-07-05, 19:55   #38
alexandru

Stage 1
 
alexandru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
Default

Ia sa vedem ce a mai adus postasul saptamana trecuta ...
alexandru is offline   Reply With Quote
Old 17-07-05, 20:52   #39
tre

Stage 5
 
tre's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
Default

frumos.
tre is offline   Reply With Quote
Old 17-07-05, 21:45   #40
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

nice da mai trebe coborata masina ...ceva da urat pe ea cauciucuri subtiri si ridicata de la pamant .. nush parerea mea
HolySoul is offline   Reply With Quote
Old 17-07-05, 21:46   #41
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"eXs\"
No offense ... dar ce crezi ca face NOS-ul ?

N2O nu ii azot lichid! Ii dioxid de azot, lichefiat din cauza presiuni sub care este stocat ... ca si butelia de aragaz

Mai sus am descris pe scurt reactia chimica.
dioxid de azot ?! asta n-am mai auzit-o !
HolySoul is offline   Reply With Quote
Old 18-07-05, 04:35   #42
alexandru

Stage 1
 
alexandru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
Default Re:

mersi tre

Quote:
Originally Posted by \"HolySoul\"
nice da mai trebe coborata masina ...ceva da urat pe ea cauciucuri subtiri si ridicata de la pamant .. nush parerea mea
pai o sa trebuiasca sa mai astepte pana este lasata in jos, pentru ca nu vreau sa pun numa alte arcuri in ea, daca schimb, put tot sistem nou de coilover si ala ii peste $600, asa ca mai am de strans bani. Si asa o sa am performante bune si la autocross, mai buna manevrabilitate.
alexandru is offline   Reply With Quote
Old 18-07-05, 09:46   #43
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default

alexandru zi-mi si mie de unde trage aer filtru ala ....
din primele imagini chiar sunt obsedat de asta
nu vad cum lucreaza acel filtru la maxim
thsk
markizu is offline   Reply With Quote
Old 19-07-05, 03:00   #44
alexandru

Stage 1
 
alexandru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 19
Default

trage aer de dupa radiator. stiu ca nu e cel mai bun loc de tras aer, dar macar trage mult aer. Volumu` ii mai mare pentru ca ii mai aproape de fata conul. Si este si aer care intra pe deasupra de radiator, daca te uiti la pozele cu capota inchisa vezi ca radiatorul urca cam nici jumate pana la capota. Oricum, de mers, merge
alexandru is offline   Reply With Quote
Old 19-07-05, 10:00   #45
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"alexandru\"
trage aer de dupa radiator. stiu ca nu e cel mai bun loc de tras aer, dar macar trage mult aer. Volumu` ii mai mare pentru ca ii mai aproape de fata conul. Si este si aer care intra pe deasupra de radiator, daca te uiti la pozele cu capota inchisa vezi ca radiatorul urca cam nici jumate pana la capota. Oricum, de mers, merge

salut
alex dar nu trage si aer cald ?
vezi poate poti sa-i pui un furtun teava ceva sati traga aer rece rece
cand mergi cu ea prin oras sigur nu prea ai aer rece
o sa vezi deiferenta
thsk pt informatie
__________________
Fiat tempra 1.6 ien aprox 110 cai (gone)
Lancia Delta II 1.8 132 hp ..(gone)
Alfa 156 1.8 ts 150 hp (great feeling, gone)
Golf III Rabbit 1.4 mic si rau..(gone )
Honda del Sol 1,6 soch vtec turbo on !!
markizu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -