Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MITSUBISHI > Masina mea Mitsubishi

Reply
 
Thread Tools
Old 06-06-07, 16:55   #1
ovi ejo

Stage 1
 
ovi ejo's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 10
Question mitsubishi carisma gdi

Are 127 cp stock.am urcat-o la 147 cp.are filtru K&N, toba remus si un cip nou.merge mai mult?
ovi ejo is offline   Reply With Quote
Old 22-06-07, 15:46   #2
andys_r

Stock
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2
Question Re: mitsubishi carisma gdi

Aveai 127 sau 122 de CP ca am si eu una din 2002 cu motor 1.8 benzina si are 122 de CP...oricum merge misto nimic de spus si sincer am facut multe masini cu ea cel mai mult am mers cu 220 da mai mergea putin..apropo cat iti consuma?
andys_r is offline   Reply With Quote
Old 10-08-07, 23:09   #3
adrian11012006

Stock
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 5
Default Re: mitsubishi carisma gdi

nu prea e bine sa-i pui cip fortezi motorul f-mult.filtru si tobe da e bine.si eu am carisma1,8 gdi automata 125 cai si am probleme cu relantiul oscileaza,stiti ce ar avea?la fel am si eu cip de 25 de cai dar nul pun.apropo aduc cipuri pt orice masina pret in jur de 100 de lire
adrian11012006 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-07, 23:11   #4
adrian11012006

Stock
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 5
Default Re: mitsubishi carisma gdi

ce an e masina?ca nu am mai vazut motor de 127 de cai
adrian11012006 is offline   Reply With Quote
Old 14-08-07, 13:53   #5
andys_r

Stock
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2
Default Re: mitsubishi carisma gdi

Nu ti as putea spune ce problema ai ca nu prea ma pricep la partea macanica dar posibil sa fie din cauza cutii de viteze automata eu am cutie manuala si nu am o astfel de problema stii cumva cam ce fel de toba trebuie pentru a mai creste numarul de cai?
andys_r is offline   Reply With Quote
Old 06-12-07, 20:43   #6
mayer_maryus

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 513
Default Re: mitsubishi carisma gdi

Quote:
Originally Posted by adrian11012006 View Post
nu prea e bine sa-i pui cip fortezi motorul f-mult.filtru si tobe da e bine.si eu am carisma1,8 gdi automata 125 cai si am probleme cu relantiul oscileaza,stiti ce ar avea?la fel am si eu cip de 25 de cai dar nul pun.apropo aduc cipuri pt orice masina pret in jur de 100 de lire
ce model de carisma aveti ? eu am un dinamics....
si la mine oscileaza la relanti....mi-a spus al meu mecanic ca trebuie schimbata o piesa sau cel putin curatata....(regulatorul de relanti)....
si apropos de unde stiii cati caluti ai castigat ? doar dupa ce au scris aia
de unde ai pus tobele si filtrru sau ai facut un test dyno ?
ca masinutza mea a venit din fabrica cu evacuare sport de acceea te intrebam....

cd cu navi pt romania aveti ?
mayer_maryus is offline   Reply With Quote
Old 08-12-07, 17:17   #7
Razvan-CT

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 631
Default Re: mitsubishi carisma gdi

Quote:
Originally Posted by adrian11012006 View Post
nu prea e bine sa-i pui cip fortezi motorul f-mult.filtru si tobe da e bine.si eu am carisma1,8 gdi automata 125 cai si am probleme cu relantiul oscileaza,stiti ce ar avea?la fel am si eu cip de 25 de cai dar nul pun.apropo aduc cipuri pt orice masina pret in jur de 100 de lire
scuza-ma ca te deranjez.. dar cine ti-a spus tie ca fortezi motorul daca pui cip?? aa si cum adica cip de 25 de cai?? adica pui chipul si iti da instant 25 de cai??
Razvan-CT is offline   Reply With Quote
Old 05-11-09, 23:54   #8
vl_62_mis

Stock
 
vl_62_mis's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5
Default Re: mitsubishi carisma gdi

shi la un carisma diesel de 90 cai kt m-ar costa sa ii mai pun shi catzi cai :>:>
vl_62_mis is offline   Reply With Quote
Old 06-11-09, 10:45   #9
aureldd

Stage 3
 
aureldd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 95
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: mitsubishi carisma gdi

Nu cred ca motorul e forteaza daca se face chiptuning. Durate de viata a motorului nu va avea de suferit pentru ca, prin optimizarea ECU-ului nu se forteaza parametrii admisi de producator. Modificarile facute se incadreaza in tolerantele cerute de fabricatntul autoturismului pieselor componente motorului.Se poate face si o optimizare depasind limita superioara a tolerantelor acestor piese dar astfel de modificare nu este destinata utilizarii zi de zi. Desigur, conteaza si cum este exploatate masina dupa ce sa face resoftarea / chiptuning-ul.

Personal sunt adeptul resoftarii OBD pentru ca nu se intervine fizic asupra ECU, motiv pentru care am si optata pentru aceasta varianta. Eu am un Lancer 2.0 diesel si am soft facut de aprox 11.000-12.000 de km si nu am avut nici o problema pana acum. Masina avea stock 140 cp (oficial), dar pe dino (alt lancer, nu al meu, dar cu aceeasi motorizare) au iesit 156 cp la roata. Treaba asta cu plusul de putere este recunoscut (neoficial) si de importator. Chipurile toate motoarele din clasa VAG (masina are motor de provenienta VW de 140 cp, dar la care s-a pus turbina de pe motorul de 170 cp...cel putin asa am aflat si eu) ar avea un plus de putere fata de cel declarat de producator. In urma resoftarii am adus masina in 180 cp la roata si cuplu de 376 Nm, cu varianta de soft safe.

@ vl 62 mis - Carisma diesel de 90 cp o aduci pe la 110 cp cu soft safe.

Cu caracter informativ: carisma DI-D de 102 cp aunge la 130 cp, iar Carisma DI-D de 116 cp ajunge la 146 cp.

Informatiile le-am luat de aici: http://www.tcmturbo.ro/chip-tuning.php (baietii astia fac in special motoare diesel...asa ca stiu ei ce spun)
__________________
Mitsubishi Lancer

Last edited by aureldd; 06-11-09 at 10:51.
aureldd is offline   Reply With Quote
Old 06-11-09, 15:49   #10
stefanutzu

Stage 3
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 96
Member of:
[VW]
Default Re: mitsubishi carisma gdi

poze cu masina
stefanutzu is offline   Reply With Quote
Old 06-11-09, 22:32   #11
aureldd

Stage 3
 
aureldd's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 95
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: mitsubishi carisma gdi

https://forum.4tuning.ro/131-masina-m...-a/page-2.html
aureldd is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 00:47   #12
quaieee

Stage 3
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 114
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: mitsubishi carisma gdi

Pentru cei cu oscilatii la relanti: curatati regulatorul de relanti, se afla sub clapeta de acceleratie.E o problema destul de intalnita la carisma.
quaieee is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 18:15   #13
CJ19TZU
Ford Driver

Stage 5
 
CJ19TZU's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 713
Member of:
[FORD]
Default Re: mitsubishi carisma gdi

da, pai asa mi-au zis si mie ca au facut cu al meu insa cik era prea dus... apoi nust ce sa cred...
al meu pe cartea de spania avea 125 cp si pe asta de romania are 140... stii sfantu de care ii exact.
__________________

Street racing is NOT a crime!
...well it is... but fuck it!
RIP 1988 Ford Escort Cabriolet 2.5 V6 24V
CJ19TZU is offline   Reply With Quote
Old 11-11-09, 21:20   #14
vl_62_mis

Stock
 
vl_62_mis's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5
Default Re: mitsubishi carisma gdi

scz pt intarziere


shi ms pt informatzii
vl_62_mis is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 21:49   #15
Lebediuc

Stock
 
Lebediuc's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 2
Default Re: mitsubishi carisma gdi

salut. referitor la problema ta. Am si eu Carisma 1998 1.8 GDI Automat, am avut si eu problema asta si miam mincat sanatatea pina am dato de capat, deci nu poate fi nimic decit Pompa De Tensiune inalta a comustibilulu daca mam exprimat corect.....deci mai simplu e pompa de sub capota din partea dreapta de unde se pompeaza cu presiune comustibilul la fiecare cilindru. Pina nu am schimbat pompa nu am fizat problema, deci nu are nici un sens sa te apuci de alt ceva sau sa incerci sa o repari, cauta una de schimb. lebediuc@yahoo.com daca ceva nu e clar
Lebediuc is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -