Quote:
Originally Posted by pop_cipi
iarta-ma ca ma bag pe topicul tau.... am adus si eu cateva masini din anglia si pentru mine m-am gandit la un FTO ... ma intereseaza parerea ta. ma sfatuiesti sa imi iau asa ceva... si daca da la ce sa fiu atent.
.. in ce clasa de poluare sunt incadrate la rar? euro2?
si daca circuli si tu cu volan pe dreapta poate te ajuta asa ceva daca nu ai deja http://www.tuningcox.com/index.php?p...roducts_id=543 ...
multumesc anticipat!
si respectu meu pt masinile tale...clar ca omul se recunoaste dupa cum arata si merge masina pe care o conduce
|
Salut , mersi frumos pentru aprecieri
In ceea ce priveste ce te sfatuiesc eu .. hmm , sa cauti unu intretinut , cu service-ul la zi , cu consumabile schimbate la timp si fara rugina pe el , probabil unu din generatia 1997-2001
In ceea ce priveste norma de poluare nu am dus la RAR nici o masina . Ei hotarasc norma de poluare si nu am intalnit pe cineva care sa fi testat asta in RO.
In schimb am intalnit 2 tipi cu FTO-uri cu numere rosii dar nu stiu continuarea .Pe mobile.de au mai aparut FTO-uri cu normele de poluare ( eur 1 sau eur 2 ) asta catalogat dupa sistemul lor . Deci dupa parerea mea pana nu pun baietii de la rar masina pe stand sa vada ce iese nu pot sa ma pronunt .
Daca masina este adusa direct din Japan ma tem ca nu e asa usor sa-i determini norma de poluare .
Fto-urile sunt facute exclusiv cu volan pe dreapta , desi am dat peste conversii fidele pe net ( Polonia , Peru )
Daca te mai pot ajuta cu info , oricand.