AERO - vine de ACTIVE AERO, functie pe care o au numai 3000GT VR-4.
ce face ea? pai ea se ocupa de eleronul spate- comandand acestuia sa se miste la viteze mari + se mai ocupa si de DEFELCTORUL FATA- care la fel eset actionat de un motoras si la viteza acesta se deschide.
In majoritatea cazurilor becul se aprinde din 4 motive:
1. cel mai des din cauza unei lovituri, sau din alte motive deflectorul fata care se gaseste sub bara fata nu merge, se blocheaza din cauza mizeriei sau chiar se poate arde motorasul
2. eleronul spate caruia i se arde motorul
3. calculatorul care comanda toate astea.
4. sau cel mai simplu verfica sigurantele- trebuie sa ai o siguranta de 10A. si cred ca asta ar trebui sa faci de la inceput.
se pot anula toate sau numai cel din fata pentru il putea folosi doar pe cel din spate care chiar isi face treaba
sau potii sa pui asta si sa pacalesti sistemul fara sa trebuiasca sa il repari:
http://www.3sx.com/store/comersus_vi...?idProduct=754
alte informatii folositoare pentru tine le gasesti aici + poze in care iti arata ce sa faci, doar sa pui mana sa citesti ca e mura in gura dar inainte sa verifici daca motorsasul merge si pe urma aici iti arata ce si cum sa ungi:
pentru sistemul din fata:
http://www.gtouk.co.uk/tech/front-aero/main.htm
pentru spate:
http://www.gtouk.co.uk/tech/rear-aero/main.htm
TOUR/SPORT-
masinile astea au un sistem care se numeste ECS- electronic control suspension. apesi pe buton si amortizoarele se intaresc - astfel la fiecare amortizor in cap exista cate o mufa iar ele eu cate un motoras in fiecare. VERIFICA SI CURATA MUFELE DI CAPUL AMORTIZOARELOR.
uite aici:
http://www.stealth316.com/images/stim/tim_02-08.gif
asa cum ti-am spus eu nu am aceste sisteme pe masina.
mult succes si pentru partea cu amortizoarele cauta si tu pe site-ul de care ti-am zis
www.stealth316.com pentru ca vei gasi destul de multe informatii utile in care sunt cuprinse si poze cu suspensia masinii.