Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MITSUBISHI > Masina mea Mitsubishi

Reply
 
Thread Tools
Old 06-02-07, 22:10   #1
loveextreme

Stage 2
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 57
Default Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

Salut baieti , ma bucur ca am gasit acest forum ....mi-am cumparat de curand un Mithubishi 3000 twinturbo si sunt curios sa stiu cate ceva , nu am mai avut pana acum o masina sport , mi-am dorit mult una si ma bucur ca am gasit-o . Masina este din 1993 , arata impecabil am sa fac niste poze ca sa le postez , are 146 000 km reali , a fost a lui Rat , fotbalistul ce a jucat la rapid. De curand am schimbat evacuarea , voiam sa se auda bine. Acum vreau sa fac schimbul de ulei , puteti sa-mi recomandati voi un ulei care merge bine pe aceasta masina, pe langa asta ....sfaturi , sfaturi si sfaturi ...nu ma pricep si am nevoie de sfaturi vis a vis de masina si de ce trebuie tinut cont , avut grija ....facut , etc. Multumesc mult , astept sugestiile voastre!

Last edited by loveextreme; 06-02-07 at 22:12.
loveextreme is offline   Reply With Quote
Old 08-02-07, 16:51   #2
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

un sfat

nu te zgarcii la consumabile ca o sa suferi mai tarziu,
nu lasa uleiul in motor sa prinda mai mult de 5000km sau un an, si nu te lua dupa aia care spun ca filtrul de ulei se schimba la 2 schimburi de ulei (schimba-l la fiecare schimb)

mergi cu masina frumos pana se incalzeste motorul, apoi forjeaz-o cat vrei (n-o forja ca sa se incalzeasca), iar inainte sa ajungi la destinatie sau sa opresti motorul , mergi iara cu ea macar cateva minute mai linistit.


sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

asteptam poze
200SX is offline   Reply With Quote
Old 08-02-07, 21:46   #3
loveextreme

Stage 2
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 57
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

Quote:
Originally Posted by 200SX View Post
un sfat

nu te zgarcii la consumabile ca o sa suferi mai tarziu,
nu lasa uleiul in motor sa prinda mai mult de 5000km sau un an, si nu te lua dupa aia care spun ca filtrul de ulei se schimba la 2 schimburi de ulei (schimba-l la fiecare schimb)

mergi cu masina frumos pana se incalzeste motorul, apoi forjeaz-o cat vrei (n-o forja ca sa se incalzeasca), iar inainte sa ajungi la destinatie sau sa opresti motorul , mergi iara cu ea macar cateva minute mai linistit.


sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

asteptam poze


Multumesc multe de sfaturi , da...uleiul trebuie schimbat fiindca a fost schimbat chiar de aprox un an ....am sa schimb si filtrul binenteles , ce altceva ai putea sa-mi mai spui ....de exemplu : ce ulei imi recomanzi ( foarte important pt mine) vreau sa stiu care e cel mai bun ulei pe care-l suporta masina ? Multumesc
loveextreme is offline   Reply With Quote
Old 20-02-07, 08:53   #4
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

hehe ce ai tu acolo pare a fi un VR4 e masina foarte foarte rapida dar ulei pune mobil 1 0w40 cutie tot mobil acum nu stiu ce fel de cutie ai manuala sau auto daca ai automata iti recomand valvoline daca e AWD schimba uleiu in diferentiale si nu uita sa-i schimbi filtru de benzina cat de des din cauza ca sistemul de injectie la draciile astea e foarte sensibil si injectoarele o sa te coste o avere daca se duc inca ceva vezi sa fie curat AIR FLOW METERUL e chestia aia patrata de langa filtru de aer e asa mare si intra o mufa sau 2 in ea daca o desfaci are niste gratare pe acolo vezi cum schimbi filtru de aer iti recomand K&N daca vrei sa iti mearga bine si in rest bafta maxima
draculas is offline   Reply With Quote
Old 20-02-07, 10:56   #5
loveextreme

Stage 2
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 57
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
hehe ce ai tu acolo pare a fi un VR4 e masina foarte foarte rapida dar ulei pune mobil 1 0w40 cutie tot mobil acum nu stiu ce fel de cutie ai manuala sau auto daca ai automata iti recomand valvoline daca e AWD schimba uleiu in diferentiale si nu uita sa-i schimbi filtru de benzina cat de des din cauza ca sistemul de injectie la draciile astea e foarte sensibil si injectoarele o sa te coste o avere daca se duc inca ceva vezi sa fie curat AIR FLOW METERUL e chestia aia patrata de langa filtru de aer e asa mare si intra o mufa sau 2 in ea daca o desfaci are niste gratare pe acolo vezi cum schimbi filtru de aer iti recomand K&N daca vrei sa iti mearga bine si in rest bafta maxima
Multumesc mult de tot , am inteles cu uleiul cu filtrul de benzina .....cutia mea este manuala , trebuie schimbat uleiul si atunci? sau doar in cazul cutiei automatice...nu ma pricep deloc ( ce sa fac) , eu stiu de busonul acela mare de pe motor unde scrie OIL , pe unde se baga uleiul pt motor....atat , te rog spune-mi daca mai tre sa bag ulei si altundeva , unde e acel loc mai precis? nu am vazut decit busonul mare pt ulei de pe motor , locul unde se baga lichidul de frana , si cele unde se baga apa pt parpriz si radiator, mai sunt si altele?
Chiar aztazi am fost sa comand cureaua de distributie , sapt viitoare schimb uleiul si filtrul de ulei , ce parere ai , sa-i schimb si filtrul de aer? oricum din ce mi-ai scris tu am inteles clar ca trebuie sa ma duc sa comand filtrul de benzina cit mai urgent , asadar o sa cumpar filtru de benzina si filtrul de aer...neaparat , astea doua... Inca ceva ! , la bord am vazut ca exista doua leduri rosi cu indicator de ulei....unul este chiar in stanga la bord , chiar pe margine , iar celalat este pe mijloc acolo intre ceasurile de bord..spune-mi te rog , care si pt ce este ...ala dim mijloc ma gandesc ca e pt uleiul de motor , dar cel din stanga la margine??

AIR FLOW METRUL asta ...este cumva in traducere DEBITMETRU ?? am sal desfac sa vad sa fie curat ...gratarele de care zice-ai tu..
loveextreme is offline   Reply With Quote
Old 20-02-07, 10:58   #6
loveextreme

Stage 2
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 57
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
hehe ce ai tu acolo pare a fi un VR4 e masina foarte foarte rapida dar ulei pune mobil 1 0w40 cutie tot mobil acum nu stiu ce fel de cutie ai manuala sau auto daca ai automata iti recomand valvoline daca e AWD schimba uleiu in diferentiale si nu uita sa-i schimbi filtru de benzina cat de des din cauza ca sistemul de injectie la draciile astea e foarte sensibil si injectoarele o sa te coste o avere daca se duc inca ceva vezi sa fie curat AIR FLOW METERUL e chestia aia patrata de langa filtru de aer e asa mare si intra o mufa sau 2 in ea daca o desfaci are niste gratare pe acolo vezi cum schimbi filtru de aer iti recomand K&N daca vrei sa iti mearga bine si in rest bafta maxima


inca ceva, uleiul pt diferential , ala unde se baga .....deci odata cel pt cutie pe unde se baga si cel pt . diferential..... scuze ca sunt asa habarnist ...
loveextreme is offline   Reply With Quote
Old 20-02-07, 11:09   #7
BogdanNZ
Toyota Driver


Stage 5
 
BogdanNZ's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
[Toyota]
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

Am un prieten care are una la fel, doar ca e model Japonia numit GTO in loc de 3000GT...in fine, uleiul din cutie si diff ar trebui schimbat de catre un mecanic nu de tine in spatele blocului, mai ales ca trebuie sa te bagi sub ea pt a efectua operatia...cu ledurile de la bord o sa ma uit sa vad...cat despre debimetru' da intradevar este unul dintre punctele sensibile ale masinii.Amicul asta al meu nu stia de ce se comporta masina ciudat pana a ajuns la debimetru pe care l-a inlocuit(vreo $200) si de-atunci a mers brici.
P.S. repet, e o masina deosebita deci nu fi zgarcit si ori de cate ori ai nevoie mergi la un service chiar daca e vorba doar de schimb de consumabile.Numai bine
__________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way"
Keiichi Tsuchiya (土屋圭市, Tsuchiya Kei'ichi) Dori-Kin (DRIFT KING)
BogdanNZ is offline   Reply With Quote
Old 20-02-07, 11:21   #8
loveextreme

Stage 2
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 57
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

Quote:
Originally Posted by BogdanNZ View Post
Am un prieten care are una la fel, doar ca e model Japonia numit GTO in loc de 3000GT...in fine, uleiul din cutie si diff ar trebui schimbat de catre un mecanic nu de tine in spatele blocului, mai ales ca trebuie sa te bagi sub ea pt a efectua operatia...cu ledurile de la bord o sa ma uit sa vad...cat despre debimetru' da intradevar este unul dintre punctele sensibile ale masinii.Amicul asta al meu nu stia de ce se comporta masina ciudat pana a ajuns la debimetru pe care l-a inlocuit(vreo $200) si de-atunci a mers brici.
P.S. repet, e o masina deosebita deci nu fi zgarcit si ori de cate ori ai nevoie mergi la un service chiar daca e vorba doar de schimb de consumabile.Numai bine
Multumesc , da , adevarul este ca debitmetrul este sensibil c-am la orice masina .....eu am avut inainte un laguna 2002 si in pasat 2001 la care am schimbat debitmentrul....200 dolari nici nu e mult , dar sper ca o sa-l gasesc si eu la acelasi pret, cu toate ca ma indoiesc , eu nu am cunostinte in state si trebuie sa-l comand de aici , la fel cum am facut si cu cureaua de distributie... da! , te rog sa te interesezi cu ledurile de bord, mai ales cele doua pt. ulei...unul stanga si unul chiar in mijloc ....ce si pt. ce este fiecare....merci mult!
loveextreme is offline   Reply With Quote
Old 21-02-07, 01:10   #9
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

GTO , fratele mai mare a lui FTO
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 00:38   #10
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

WOBULE fitziar uratania a dracu sa-ti fie aici vorbim de v4 ala nici macar unchi nu e cu janghina ta :P
draculas is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 15:08   #11
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

loveextreme discutia de pe tuning- 3000GT:

merci ....mi-ai scris multe si importnate dar totusi nu m-ai lamurit , pai eu ti-am spus ca nu am pe nimeni in state care sa-mi trimita etc. asa ca situl acela ce mi l-ai dat tu e nefolositor pt mine ... aici zici ca se gasesc piese mai peste tot , mai concret ....ma duc la un magazin de piese auto , cum procedez ...ca sa nu stie ca vreu sa comand pt Mitsubishi 3000 gt ....oricum se stie , ca ma stiu toti din oras , ca asta e..sunt masini rare.. nu prea am cum sa ma ascund , asadar pot sa ma duc la un magazin de piese si sa comand cureaua , pompa de apa etc , ma rog ( inainte intreb cit ma costa) , deci tu spui ca nu e problema ..ca sunt piese pt motorul asta? sau poate ca sti tu ceva situ-ri romanesti de piese auto de unde se poate comanda , imi cer scuze dar nu te-am inteles prea bine ...tu mi-ai dat situl asta american , e super ....dar eu ti-am zis ca nu am pe nimeni acolo si n-am cum ...fiindca asa comandat, cu shippingu iesi enorm la pret...ai vazut . Eu marti vreau sa imi comand cureaua si pompa de apa , unde ma duc sa la comand ? si inca ceva ....cureaua ce trebuie schimbata la 120 ..e doar una , sau sunt mai multe curele ce trebuiesc schimbate , scuza-ma dar nu prea ma stiu cu termenii tehnici de aia intreb ..eventual daca poti sa imi scri tu in romaneste simplu ...care curele sunt implicate aici ( ce trebuiesc schimbate) doar aia de la alternator ? oricum scrie-mi te rog de unde sa le comand din Romania si ce anume tre sa schimb la 120 ...asa o insiruire , multumesc mult



imi pare rau, eu am vrut sa te ajut dar se pare fara sa te superi ca tu vrei sa ma uit eu dupa ce ai tu nevoie, asa cum ti-am spus sunt ceva diferente intre masinile noastre si din cauza asta eu nu am sistemele de evacuare cu clapeta si amortizoarele asa cum sunt ale tale, plus ca masina mea este alta gen decat a ta - rezulta destule diferente cum sunt cutia de viteze - eu am 6 viteze tu 5, tu ai directie pe patru roti eu nu, masina ta este obd 1, cea ce o face foarte usor de diagnosticat, pe cand calc meu este un hibrid, si tot asa.
din aceasta cauza pentru ca nu am vrut decat sa te ajut - FOLOSESTE SITE-UL ASTA PENTRU ABSOLUT ORICE NELAMURIRE AI- http://www.stealth316.com -Jeff Lucius este un fel de GURU in lumea 3000GT/Stealth - acolo gasesti incepand cu link-ul pentru programul CAPS (programul de la mistubishi dealer cu tot cu explicatii) pana la becurile tale din bord aprinse si tot asa, uleiurile+ curele+ upgrade - absolut tot ce vrei sa stii si sa nu stii despre masina asta, si daca nu gresesc chiar si manualul pentru masina ta. in orice caz ti-am dat si numarul meu de telefon in caz ca nu te descurci, + ca am acasa manualul - un fel de owners manual + ceva service exact pentru masina ta. de ce iti spun astea, pentru ca am cum sa iti trimit toate astea fara sa iti cer bani sau asa ceva, ci pentru simplu fapt ca nu imi doresc sa distrugi masina- nu sunt multe masini de genul asta in tara, si marea majoritate sunt ori lovite rau, ori au transmisia sparta sau chiar motoru' - era una la Arad din 93 asa, ori sunt facute din sapte masini asa cum este aia de pe autovit de acum:
http://www.***********/html/8/7/4/5/488745.php
- 3000gt care are fata+spate de 3000GT model dupa 94, roti de Dodge Stealth din 94 modelul turbo, si elemente de caroserie (asta indica faptul ca are caroseria schimbata- pasajele de deasupra geamurilor) in partea de sus de Dodge Stealth ES(versiunea cea mai slaba), si tot asa- o masina care sufera de o criza de identitate.
nu am la indemana pentru ca am formatat calc. sa iti dau ce iti trebuie dar sper ca pana maine sa iti gasesc exact datele de care ai nevoie +

eu folosesc ulei Castrol Formula RS 10W-60. cu care nu am avut probleme. majoritatea celor din US folosesc RedLine si din cauza asta nu prea se pupa cu ce avem noi pe aici.
+ ai sa vezi tu de ce e bun site-ul ala din US. NU TREBUIE SA AI VREO RUDA,PRIETEN IN US sa cumperi de acolo ci doar sa ai un telefon de la care sa poti sa suni, un CARD VISA sau un WESTERN UNION in apropiere(nu te teme ca nu sunt scammeri), si sa le spui sa foloseasca serviciul postal normal. preturile sunt foarte diferite crede-ma acolo un set complet pompa de apa, pompa de ulei, + cateva garnituri, + curele+ intinzatoare+ simeringuri costa pana in 390 $ pe cand aici dai atat pe pompa de ulei doar. vad ca aici au scris si baietzi care stau in US - DRACULAS, care cred ca te poate ajuta in sensul asta, pastrandu-ti banii de diferenta pentru a-ti lua alte piese noi pentru masina ta sau poti sa ii dai aici banii pe comisioanele practicate de firmele de profil.

mult succes si nu ezita sa ma suni cand ai nevoie.
__________________
www.ToolMan.ro

Vanzari si Service la standarde ridicate
Husqvarna|Makita|Benza|Oregon|Fronius|Unior

tel: 0244 347414 / 0721 991892
stealth r/t tt is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 15:43   #12
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

uite asta este pachetul de 120k de care ai nevoie si in care intra 1) Timing Belt 2) Timing Belt Hydralic Tensioner 3) Water Pump + Gaskets 4) Timing Belt Tensioner Pulley 5) Accessory Belts -- A/C + P/S 6) Oil Pump 7) Cam Seals - 4:

aici: http://www.ipsmotorsports.net/produc...oducts_id/1938
stealth r/t tt is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 16:43   #13
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

ok am sa-l ajut daca vrea cu piesele defapt chiar am lucrat la un stealth i-am schimbat timing beltu pompa de apa de ulei si inca cateva chestii uite aici preturile www.azautohaus.com de acolo le-am luat piesele deci daca ai nevoie de ceva facem sa fie bine pentru ca in romania o sa platesti pentru toate piesele pe care le-am enumerat cel putin de 3 ori pretu
exemplu http://catalog.autohausaz.com/autoha...g%20Belt%20Kit
draculas is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 18:26   #14
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

thumbs up for DRACULAS.
intradevar diferentele de pret la piesele aici pentru masina asta fata de preturile de acolo sunt foarte mari.

ps. draculas pentru a le putea trimite in RO si ceilalti care mai sunteti si vreti sa trimite-ti pachete mari care sa ajunga la timp in RO fara prea multi bani , ex. short block LS2 pana aici in RO din NY a costat aprox 180$, ceea ce zic eu nu este mult. firma care face treaba asta, sper sa va fie de ajutor ca eu am vazut chiar un topic pe tema asta aici. asta este solutia cea mai ieftina pana acum:
www.atlasshippingltd.com/
eu am cerut un pret pentru 4jante+ cauciucuri 18" pana in Bucuresti si costau to 200$
Sper sa fie de folos tuturor.
stealth r/t tt is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 21:33   #15
loveextreme

Stage 2
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 57
Default Re: Mithubishi 3000 GT Twinturbo 4X4

Quote:
Originally Posted by stealth r/t tt View Post
loveextreme discutia de pe tuning- 3000GT:

merci ....mi-ai scris multe si importnate dar totusi nu m-ai lamurit , pai eu ti-am spus ca nu am pe nimeni in state care sa-mi trimita etc. asa ca situl acela ce mi l-ai dat tu e nefolositor pt mine ... aici zici ca se gasesc piese mai peste tot , mai concret ....ma duc la un magazin de piese auto , cum procedez ...ca sa nu stie ca vreu sa comand pt Mitsubishi 3000 gt ....oricum se stie , ca ma stiu toti din oras , ca asta e..sunt masini rare.. nu prea am cum sa ma ascund , asadar pot sa ma duc la un magazin de piese si sa comand cureaua , pompa de apa etc , ma rog ( inainte intreb cit ma costa) , deci tu spui ca nu e problema ..ca sunt piese pt motorul asta? sau poate ca sti tu ceva situ-ri romanesti de piese auto de unde se poate comanda , imi cer scuze dar nu te-am inteles prea bine ...tu mi-ai dat situl asta american , e super ....dar eu ti-am zis ca nu am pe nimeni acolo si n-am cum ...fiindca asa comandat, cu shippingu iesi enorm la pret...ai vazut . Eu marti vreau sa imi comand cureaua si pompa de apa , unde ma duc sa la comand ? si inca ceva ....cureaua ce trebuie schimbata la 120 ..e doar una , sau sunt mai multe curele ce trebuiesc schimbate , scuza-ma dar nu prea ma stiu cu termenii tehnici de aia intreb ..eventual daca poti sa imi scri tu in romaneste simplu ...care curele sunt implicate aici ( ce trebuiesc schimbate) doar aia de la alternator ? oricum scrie-mi te rog de unde sa le comand din Romania si ce anume tre sa schimb la 120 ...asa o insiruire , multumesc mult



imi pare rau, eu am vrut sa te ajut dar se pare fara sa te superi ca tu vrei sa ma uit eu dupa ce ai tu nevoie, asa cum ti-am spus sunt ceva diferente intre masinile noastre si din cauza asta eu nu am sistemele de evacuare cu clapeta si amortizoarele asa cum sunt ale tale, plus ca masina mea este alta gen decat a ta - rezulta destule diferente cum sunt cutia de viteze - eu am 6 viteze tu 5, tu ai directie pe patru roti eu nu, masina ta este obd 1, cea ce o face foarte usor de diagnosticat, pe cand calc meu este un hibrid, si tot asa.
din aceasta cauza pentru ca nu am vrut decat sa te ajut - FOLOSESTE SITE-UL ASTA PENTRU ABSOLUT ORICE NELAMURIRE AI- http://www.stealth316.com -Jeff Lucius este un fel de GURU in lumea 3000GT/Stealth - acolo gasesti incepand cu link-ul pentru programul CAPS (programul de la mistubishi dealer cu tot cu explicatii) pana la becurile tale din bord aprinse si tot asa, uleiurile+ curele+ upgrade - absolut tot ce vrei sa stii si sa nu stii despre masina asta, si daca nu gresesc chiar si manualul pentru masina ta. in orice caz ti-am dat si numarul meu de telefon in caz ca nu te descurci, + ca am acasa manualul - un fel de owners manual + ceva service exact pentru masina ta. de ce iti spun astea, pentru ca am cum sa iti trimit toate astea fara sa iti cer bani sau asa ceva, ci pentru simplu fapt ca nu imi doresc sa distrugi masina- nu sunt multe masini de genul asta in tara, si marea majoritate sunt ori lovite rau, ori au transmisia sparta sau chiar motoru' - era una la Arad din 93 asa, ori sunt facute din sapte masini asa cum este aia de pe autovit de acum:
http://www.***********/html/8/7/4/5/488745.php
- 3000gt care are fata+spate de 3000GT model dupa 94, roti de Dodge Stealth din 94 modelul turbo, si elemente de caroserie (asta indica faptul ca are caroseria schimbata- pasajele de deasupra geamurilor) in partea de sus de Dodge Stealth ES(versiunea cea mai slaba), si tot asa- o masina care sufera de o criza de identitate.
nu am la indemana pentru ca am formatat calc. sa iti dau ce iti trebuie dar sper ca pana maine sa iti gasesc exact datele de care ai nevoie +

eu folosesc ulei Castrol Formula RS 10W-60. cu care nu am avut probleme. majoritatea celor din US folosesc RedLine si din cauza asta nu prea se pupa cu ce avem noi pe aici.
+ ai sa vezi tu de ce e bun site-ul ala din US. NU TREBUIE SA AI VREO RUDA,PRIETEN IN US sa cumperi de acolo ci doar sa ai un telefon de la care sa poti sa suni, un CARD VISA sau un WESTERN UNION in apropiere(nu te teme ca nu sunt scammeri), si sa le spui sa foloseasca serviciul postal normal. preturile sunt foarte diferite crede-ma acolo un set complet pompa de apa, pompa de ulei, + cateva garnituri, + curele+ intinzatoare+ simeringuri costa pana in 390 $ pe cand aici dai atat pe pompa de ulei doar. vad ca aici au scris si baietzi care stau in US - DRACULAS, care cred ca te poate ajuta in sensul asta, pastrandu-ti banii de diferenta pentru a-ti lua alte piese noi pentru masina ta sau poti sa ii dai aici banii pe comisioanele practicate de firmele de profil.

mult succes si nu ezita sa ma suni cand ai nevoie.
MULTUMESC , apreciez foarte mult ca ma ajuti , tin foarte mult la masina ...si ma strezes mult pt. ea....oare asa sa fie cu masinile atsea ...te atasezi de ele in halu asta....nu mi s-a mai intamplat pana acum cu niciuna...
loveextreme is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -