STI - RC
Da masina a primit softul postrodaj.
Felul in care incepuse sa se contureze cu presiune mica chiar era imbucurator, dar totusi nesatisfacator. Datorita turbinei imense antrenarea fara ALS si NOS lasa de dorit, asa ca solutia este in dezvoltare. Nici axele cu came nu sunt ideale pentru zona de jos.
Masina a depasit 400 cai la roata, la turatie si presiune mica in turbo.
Ce este imbucurator este ca s-a reusit antrenarea similara, cu cea de la un motor de 2.2 Subaru cu turbo mediu Garrett GT30 capabil de peste 500HP la cap.
Este foarte interesant de vazut pe grafic, linia verde care arata presiunea, presiune mica dar debite mari capabile sa scoata aceleasi valori ca la Garrett cu presiune mai mare.
Dupa cum se poate observa dupa 4000-4500rpm presiunea este inhibata electronic, iar pana in acea zona nu poate sa faca mai mult asa ca dezvoltam solutia si mai crestem putin.
Softul de rodaj daca consutati graficele desi exprimat in valori la motor era cu mult sub acesta postrodaj.
Greddy Txx 1.35bar - Garrett GT30 1.8bar
Last edited by SEBASTIAN; 12-02-15 at 15:48.
Reason: completari diverse tehnice
|