Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > SUBARU > Masina mea Subaru

Reply
 
Thread Tools
Old 01-02-10, 15:47   #676
aiurica

Stage 4
 
aiurica's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 232
Member of:
[CITROEN]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

o sa va suparati pe mine, dar eu nu am vazut STI ul argintiu in nici o competitie de drag cronometrata, deci nu stiu despre ce vorbesti.

sper totusi ca masina sa fie la start, pt ca inca cred ca masina e competitiva. Poate inchide multe guri daca a tacut si a facut.
__________________
C4 VTS 2.0 180hp by Loeb nr 1882
aiurica is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 19:37   #677
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

Quote:
Originally Posted by gogu View Post
Chiar ar fi curiuos sa vedem o cronometrare al carui timp poate fi oficializat.
cum ramane cu o prestatie in Ungaria, langa un oarecare evo rosu ?
sau si acea masina o incadrezi la " nu creeaza probleme intr-o competitie de genul KOE, STI-ului argintiu. Nici macar nu sunt la nivelul fazelor anterioare de modificare "

intreb din pura curiozitate !
Bafta la finalizarea STi'ului.
__________________
FRONT YARD ENGINEERING -- Fastest TICO in the WORLD -->> https://forum.4tuning.ro/111-masina-m...e/page-12.html
TM32CIP is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 19:52   #678
Razvan_MFV

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 96
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

Quote:
Originally Posted by gogu View Post
Nici una din masinile care au demostrat ceva pe strada anul trecut nu creeaza probleme intr-o competitie de genul KOE, STI-ului argintiu.
.
Daca vorbesti exact ca Sebastian nu te mai mira ca lumea face misto.
Pe ce te bazezi cand faci afirmatia gratuita de mai sus?
A fost el in paralel cu vreuna din masinile amintite?
Nu mai vorbi din amintiri si din teorie ca sebi..esti frate cu el?
A ZIS CA N-ARE CE DEMONSTRA NIMANUI SI FACE MASINA DOAR PT EL..Atunci de ce creati flame-uri cu posturi ca cel citat de mine..si dupa aia va mirati ca e banat sebi..
Bafta cu proiectul (secular) si vorbiti pe pista nu din carti si din calcule pe hartie.

LE..fac pariu pe orice ca daca se tine KOE la bucuresti, sebi si inca 1-2 care sunt f rapizi in teorie n-o sa apara din motive "f intemeiate" pe care o sa le expuna pe forum drept scuze (patetice).
KOE este f probabil sa se tina la buc contrar parerii celor care oricum n-o sa apara..

Last edited by Razvan_MFV; 01-02-10 at 20:01.
Razvan_MFV is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 22:27   #679
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

Quote:
Originally Posted by gogu View Post
Cu siguranta tot acolo se incadreaza si daca vrei vezi ca exista un evo9 facut de RacingCode cel putin lafel de rapid ca si cel rosu.
Oricum evo de care vorbesti are un timp ceva mai prost decat un porsche daca nu gresesc.
nu te cred ca face evo rosu din tm )
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 22:49   #680
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

Quote:
Originally Posted by gogu View Post
Cu siguranta tot acolo se incadreaza si daca vrei vezi ca exista un evo9 facut de RacingCode cel putin lafel de rapid ca si cel rosu.
Oricum evo de care vorbesti are un timp ceva mai prost decat un porsche daca nu gresesc.
da vezi ca porschele are de 2 ori cilindreea de evo =))
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 01:06   #681
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

......................

" LE..fac pariu pe orice ca daca se tine KOE la bucuresti, sebi si inca 1-2 care sunt f rapizi in teorie n-o sa apara din motive "f intemeiate" pe care o sa le expuna pe forum drept scuze (patetice). "
TM32CIP is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 08:31   #682
aiurica

Stage 4
 
aiurica's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 232
Member of:
[CITROEN]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

Quote:
Originally Posted by gogu View Post
Cronometrarea a adus mai multe discutii decat orice altceva....... insa oricum regina ramane cursa in paralele, bataia directa.
.

imi aduc aminte de regina curselor intre portocala mecanica si aluminiu sablat ....

nu a adus discutii ....decat vreo 400 de pagini scrise in care ba unul era dat castigator ba altul....
aiurica is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 09:30   #683
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

Quote:
Originally Posted by gogu View Post
Este problema ta ce crezi.
Cu Porsche au mai incercat si altii dar nu au avut succes desi au inlocuit turbo, injectoare, evacuare... soft.
Inca din prima faza era mult mai rapid decat a demostrat cel rosu in Ungaria.
Fazele ulterioare au adus un plus semnificativ de performanta si te rog sa iei in calcul o diferenta de presiune de la 1,7 la 2,6, adaugand injectia de apa si N2O.
Masina avea doua programe unul de strada cu benzina de 98-100 si altul pentru curse cu benzina de 114 Sunoco. Diferenta intre cele doua programe era de peste 100cp.

Va pot aminti doar filmuletul din prima faza a modificarilor unde nu erau puse toate piesele.
Este vorba de programul de strada cu doua personae la bord si plinurile facute:
https://www.youtube.com/watch?v=9AOBPl7d0lE
Te rog sa reti ca urmatoarea filmare este facuta dintr-un RS6 biturbo resoftat:
https://www.youtube.com/watch?v=i7HLW0RDToc&NR=1
Asa mergea cu motorul de serie fara soft: https://www.youtube.com/watch?v=JpduHDafN5E&NR=1
si cu filmuletele alea ...ai infirmat/confirmat spusele mele ?
si cum ramane cu treaba ca porschele are cilindree dubla fata de evo ?
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 10:39   #684
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

prea putin important Cristi, nu ai inteles esentialul. Acest STi este o legenda, cea mai rapida masina din lume, facuta in cel mai mare secret, care a avut parte de modificari despre care nici un roman nu a auzit, toate in cel mai mare secret (desi un topic inseamna a PREZENTA imbunatatirile aduse masinii, altfel nu isi are rostul !! ) si culmea, nu are adversar !!

Nu contesta nimeni faptul ca masina nu e rapida, 99% din comentariile tuturor se leaga de aroganta faptului ca nu o si arata. Lumea nu vrea vorbe baieti, in caz ca nu ati inteles. Daca Sebastian a facut acest subaru prin forte si cunostinte proprii, TOATA STIMA ! Dar daca a facut'o PENTRU EL - DE CE isi prezinta doar caroseria pe acest forum ?! La o adica se poate prezenta pana si ultima saiba, ca doar romanii nu au cum sa egaleze nu ? din moment ce masina pur si simplu straluceste

pe scurt : fapte nu vorbe, altfel topicul acesta este in zadar.
TM32CIP is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 11:30   #685
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

da sebastian unde`i ?sa ne zica el .
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 01:40   #686
Seryoga

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 191
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

Quote:
Originally Posted by Cristi_XP View Post
da sebastian unde`i ?sa ne zica el .
La Balaceanca,negociaza cu Japonezii cateva reprize de calificari pentru KOE 2025.
Seryoga is offline   Reply With Quote
Old 02-03-10, 08:13   #687
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

SEBASTIAN: Pentru moment accesul meu la acest forum este restrictionat permanent din motive nedemne, eu consider ca este fairplay sa va tin la current cu situatia actuala.


Sigur exista si cateva elemente pe care moderatorii din lipsa de … le pierd cu vederea, asa cum ar fi postul de mai sus. Dar sa trecem cu vederea ineptiile pentru ca astfel de diletanti se gasesc peste tot.

In ultimul timp mecanica a fost facuta de firma Marsilauto, anterior de J&B, acum am considerat ca este cazul sa fac un nou pas evolutiv. Masina a fost luata astazi si dusa la un alt atelier mecanic, unde am considerat ca pot continua evolutia.

Actualmente, de la ultimul atelier mecanic, masina a plecat cu motorul refacut intr-o reteta originala de mare rezistenta, folosind piese de foarte buna calitate, iar cutia de viteze datorita puterilor ridicate la care a fost utilizata si bineinteles a utilizarii in regim de maxima forta a fost revizuita.

Poate ca pare totul simplu si frumos, avand impresia ca a mai ramas putin de lucrat.

Lista completa ar fi foarte lunga si probabil plictisitoare.

Am sa incep cu interiorul motorului care are cateva nouatati pe care nu le cunoasteti.

*Are alte pistoane si alte biele, mai rezistente ehilibrate pentru 10500rpm.

*Blocul motor a suferit modificari radicale in vederea rigidizarii lui find peste ceea ce se vinde sub denumirea de closed deck care arata asa:



Un bloc de serie ej20 arata asa:



*Chiulasele si blocul meu se pot vedea in aceste poze chiar inainte de montaj:



*Toata lumea stie ca setul motor de la masina mea este un Custom Kit JUN 2.2, putand vorbi acum de un ej22 si mai customizat.

Desi nu am avut nimic de reprosat acestui set motor, in dorinta de a ridica performantele am considerat ca este bine sa ridic rezistenta si capacitatile lui.

*Am schimbat pistoanele cu altele aceeasi marca care au in plus trei randuri de inele antidetonatie sin u doua cum au fost initial. Vechile pistoane nu aveau urme de detonatie.

Nu agreez pistoanele cu ceramizare lasand pe fiecare sa studieze si sa afle de ce in ciuda relamelor am ajuns la aceasta concluzie.

* Setul de segmenti a fost atent ales pentru a corespunde cerintelor mele.

*Deasemnea foloseam biele foarte rezistente cu profil I (http://www.junauto.co.jp/products/cy...dex.html?en)si am trecut la H din cel mai rezistent material cu o geometrie special studiata pentru aplicatii extreme.

*Cuzinetii sunt si ei din cea mai buna calitate pentru solicitari extreme.



*Arcurile de supapa sunt cu un alt modul de elasticitate



*Aprinderea este “plasma” si modul HKS cu bujii speciale de la Greddy cu electrod de Aur.

* Carniturile de chiulasa TOMEI.

* Prezoane de chiulsasa intarite

Ar mai fi si altele insa nu mi le amintesc acum pe moment.

Acum in zona exterioara a motorului am sa mai fac cateva modificari si adaugiri eventual ajustari.

* Injectia de apa exista si functiona din trecut de la faza trei de modificari. Este un AEM cu controller in functie de presiune, ma gandesc daca sa nu-i montez si un controller in functie de temp de admisie.

*Supraalimentarea cu N2O era deja pe masina din faza trei de modificare si probabil ca are sa primeasca o alta setare.

Injectoarele, rampa de injectie si sistemul de alimentare a fost modificat in vederea obtinerii unui randament mai bun.

*Rampa are dubla alimentare si nemaifiind sitemul serie, ci o combinatie de serie/parallel, care dupa opinia mea si desigur a proiectantilor este cea mai eficienta asigurand la orice regim omogenitatea perfecta.

* Injectoarele sunt un alt tip SIDE FEED, fata de cele cu arhitectura de serie care se alimentau pe sus TOP FEED. Dimensiunea lor a fost marita cu 31% la baza, fata de stadiul anterior.



*Pompa de bnezina a primit si ea un plus de cca 10% de productie japoneza, ca si majoritatea pieselor.

*Regulatorul de benzina urmeaza sa fie majorat si v-a fi aceeasi marca ca in trecut, vorbind de debite mai mari se impunea sa folosim varianta de varf.

*Turbina este tot un Greddy este o turbina care in trecut a fost folosita cu success de firma Jun, pe Impreza si a reusit sa obtina perfromante neegalate pana in prezent. Nu este o turbina de serie la vanzare, dar am avut acces la ea.

* UP PIPE si DOWN PIPE sunt doua piese care trebuiesc confectionate pe noua pompa de aer care probabil ca ma obliga sa ii permit sa se aeriseasca putin prin capota.

* Tubulatura de intercooler, admisia sunt si ele pe lista de noi modificari

Faza ulterioara tine de electronica si am sa va dau mai multe amanunte la momentul oportun.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 02-03-10, 09:12   #688
U_TUNING

Stage 5
 
U_TUNING's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Nissan]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

Vrajeala.......
U_TUNING is offline   Reply With Quote
Old 02-03-10, 09:21   #689
Bogdan2fsc

Stage 5
 
Bogdan2fsc's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 432
Member of:
[MERCEDES]
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
SEBASTIAN: Pentru moment accesul meu la acest forum este restrictionat permanent din motive nedemne, eu consider ca este fairplay sa va tin la current cu situatia actuala.


Sigur exista si cateva elemente pe care moderatorii din lipsa de … le pierd cu vederea, asa cum ar fi postul de mai sus. Dar sa trecem cu vederea ineptiile pentru ca astfel de diletanti se gasesc peste tot.

In ultimul timp mecanica a fost facuta de firma Marsilauto, anterior de J&B, acum am considerat ca este cazul sa fac un nou pas evolutiv. Masina a fost luata astazi si dusa la un alt atelier mecanic, unde am considerat ca pot continua evolutia.

Actualmente, de la ultimul atelier mecanic, masina a plecat cu motorul refacut intr-o reteta originala de mare rezistenta, folosind piese de foarte buna calitate, iar cutia de viteze datorita puterilor ridicate la care a fost utilizata si bineinteles a utilizarii in regim de maxima forta a fost revizuita.

Poate ca pare totul simplu si frumos, avand impresia ca a mai ramas putin de lucrat.

Lista completa ar fi foarte lunga si probabil plictisitoare.

Am sa incep cu interiorul motorului care are cateva nouatati pe care nu le cunoasteti.

*Are alte pistoane si alte biele, mai rezistente ehilibrate pentru 10500rpm.

*Blocul motor a suferit modificari radicale in vederea rigidizarii lui find peste ceea ce se vinde sub denumirea de closed deck care arata asa:



Un bloc de serie ej20 arata asa:



*Chiulasele si blocul meu se pot vedea in aceste poze chiar inainte de montaj:



*Toata lumea stie ca setul motor de la masina mea este un Custom Kit JUN 2.2, putand vorbi acum de un ej22 si mai customizat.

Desi nu am avut nimic de reprosat acestui set motor, in dorinta de a ridica performantele am considerat ca este bine sa ridic rezistenta si capacitatile lui.

*Am schimbat pistoanele cu altele aceeasi marca care au in plus trei randuri de inele antidetonatie sin u doua cum au fost initial. Vechile pistoane nu aveau urme de detonatie.

Nu agreez pistoanele cu ceramizare lasand pe fiecare sa studieze si sa afle de ce in ciuda relamelor am ajuns la aceasta concluzie.

* Setul de segmenti a fost atent ales pentru a corespunde cerintelor mele.

*Deasemnea foloseam biele foarte rezistente cu profil I (http://www.junauto.co.jp/products/cy...dex.html?en)si am trecut la H din cel mai rezistent material cu o geometrie special studiata pentru aplicatii extreme.

*Cuzinetii sunt si ei din cea mai buna calitate pentru solicitari extreme.



*Arcurile de supapa sunt cu un alt modul de elasticitate



*Aprinderea este “plasma” si modul HKS cu bujii speciale de la Greddy cu electrod de Aur.

* Carniturile de chiulasa TOMEI.

* Prezoane de chiulsasa intarite

Ar mai fi si altele insa nu mi le amintesc acum pe moment.

Acum in zona exterioara a motorului am sa mai fac cateva modificari si adaugiri eventual ajustari.

* Injectia de apa exista si functiona din trecut de la faza trei de modificari. Este un AEM cu controller in functie de presiune, ma gandesc daca sa nu-i montez si un controller in functie de temp de admisie.

*Supraalimentarea cu N2O era deja pe masina din faza trei de modificare si probabil ca are sa primeasca o alta setare.

Injectoarele, rampa de injectie si sistemul de alimentare a fost modificat in vederea obtinerii unui randament mai bun.

*Rampa are dubla alimentare si nemaifiind sitemul serie, ci o combinatie de serie/parallel, care dupa opinia mea si desigur a proiectantilor este cea mai eficienta asigurand la orice regim omogenitatea perfecta.

* Injectoarele sunt un alt tip SIDE FEED, fata de cele cu arhitectura de serie care se alimentau pe sus TOP FEED. Dimensiunea lor a fost marita cu 31% la baza, fata de stadiul anterior.



*Pompa de bnezina a primit si ea un plus de cca 10% de productie japoneza, ca si majoritatea pieselor.

*Regulatorul de benzina urmeaza sa fie majorat si v-a fi aceeasi marca ca in trecut, vorbind de debite mai mari se impunea sa folosim varianta de varf.

*Turbina este tot un Greddy este o turbina care in trecut a fost folosita cu success de firma Jun, pe Impreza si a reusit sa obtina perfromante neegalate pana in prezent. Nu este o turbina de serie la vanzare, dar am avut acces la ea.

* UP PIPE si DOWN PIPE sunt doua piese care trebuiesc confectionate pe noua pompa de aer care probabil ca ma obliga sa ii permit sa se aeriseasca putin prin capota.

* Tubulatura de intercooler, admisia sunt si ele pe lista de noi modificari

Faza ulterioara tine de electronica si am sa va dau mai multe amanunte la momentul oportun.
felicitari in sfarsit ceva frumos...dar tin minte ca acum ceva vreme nu vroiai sa apelezi la n2o..cum o sa se comporte masina cu stagiul 4?o sa montezi rollbar ceva? caroseria mai rezista la atata forta?felicitari inca o data si scuze ca am pus atatea intrebari :P
__________________
Bogdan2fsc is offline   Reply With Quote
Old 02-03-10, 09:28   #690
Razvan_MFV

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 96
Default re: WRX STI alias "CIELO EVO II" Seby Legal Racing

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
SEBASTIAN:

Poate ca pare totul simplu si frumos, avand impresia ca a mai ramas putin de lucrat.

.
e bine..inseamna ca e pe final =))
Razvan_MFV is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -