08-01-09, 17:27
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: STI 2003 - the saga begins
Quote:
Originally Posted by FastBoy
mihai am o intrebare,traseul intercoolerului fiind acum mai larg se simte un lag ceva mai accentuat?
ps: buna idee cu bara custom si intercooleru la vedere,e mult mai agresiva(nu ca n ar fi fost deja:
|
Lagul este mai mare la un traseu mai amplu insa se compeseaza din reglaje fine si nu v-a mai fi atat de sensibil, permitand o antrenare f bune.
Este o modificare pe care o recomand chiar si la motor serie, desi sut unii incapabili sa depaseasca mentatatea traseului f scurt.
Traseu scurt e pentru raspuns dar daca vrei putere nu mai e acelasi lucru.
|
|
|
13-01-09, 08:57
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport] [Nissan]
|
Re: STI 2003 - the saga begins
Daca o folosesti pentru drag nu ar trebui sa te deranjeze lag-ul, daca o folosesti pentru rally sau circuit atunci lag-ul trebuie sa fie cat mai mic!!!
|
|
|
13-01-09, 08:59
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: STI 2003 - the saga begins
chiar si pt rally sau circuit nu se folosesc turbine mici si intercoolere top mount...tii in ture masina si aia e....mai exista si ALS la subaru, isi face treaba cu brio
|
|
|
15-01-09, 15:56
|
#109
|
Subaru Driver
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 91
Member of: [SUBARU]
|
Re: STI 2003 - the saga begins
E clar, am de lucru....si de investit
|
|
|
18-01-09, 08:48
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
|
Re: STI 2003 - the saga begins
Subaru ti-ai luat belea ti-ai capatat, dar cu mari satisfactii.
Merita si ultimul leut.
La Suby de pana in 400cp la circuit folosesc tmi, pentru un raspunst foarte rapid.
La mine este tot in bot.
|
|
|
26-01-09, 11:02
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: STI 2003 - the saga begins
in sfarsit piesele de upgrade pt 500 CP.
cand se face uscat pe jos le montez si fac si softul.
Piesele sunt prezente si la noi pe site
Turbina Mitsubishi TD06H-20G 12 pale 810 CFM la 1.2 bari (kit instalare Subaru inclus) - 990 euro
Injectoare 840cc - 450 euro
Pompa benzina 255LPH Walbro + kit de instalare - 145 euro
Turbo Inlet silicon 5 straturi - 145 euro
Phoelic Spacers pentru galeria de admisie 8mm + garnituri+ suruburi mai lungi (izoleaza termic galeria de admsie fata de blocul motor) - 200 euro
de asemenea am de vanzare piesele ramase in urma upgrade-ului, ideale pentru a transforma un WRX in STI (si chiar mai sus) la pret derizoriu:
turbo VF39 - 450 euro (garantie 6 luni)
injectoare 550cc -250 euro
pompa benzina STI 230 LPH - 50 euro
intercooler Perrin style (cu 50% mai mare ca cel de STI) bolt on (montaj fara modificari) top mount - 300 euro
upipe STI - 80 euro
galerii STI - 200 euro
evacuare STI - 200 euro
pentru un pachet mai mare fac si reducere.
toate piesele impreuna 1100 euro - super pret.
Last edited by elspa; 26-01-09 at 16:38.
|
|
|
26-01-09, 17:23
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 457
Member of: [VW]
|
Re: STI 2003 - the saga begins
Quote:
Originally Posted by elspa
in sfarsit piesele de upgrade pt 500 CP.
cand se face uscat pe jos le montez si fac si softul.
Piesele sunt prezente si la noi pe site
Turbina Mitsubishi TD06H-20G 12 pale 810 CFM la 1.2 bari (kit instalare Subaru inclus) - 990 euro
Injectoare 840cc - 450 euro
Pompa benzina 255LPH Walbro + kit de instalare - 145 euro
Turbo Inlet silicon 5 straturi - 145 euro
Phoelic Spacers pentru galeria de admisie 8mm + garnituri+ suruburi mai lungi (izoleaza termic galeria de admsie fata de blocul motor) - 200 euro
de asemenea am de vanzare piesele ramase in urma upgrade-ului, ideale pentru a transforma un WRX in STI (si chiar mai sus) la pret derizoriu:
turbo VF39 - 450 euro (garantie 6 luni)
injectoare 550cc -250 euro
pompa benzina STI 230 LPH - 50 euro
intercooler Perrin style (cu 50% mai mare ca cel de STI) bolt on (montaj fara modificari) top mount - 300 euro
upipe STI - 80 euro
galerii STI - 200 euro
evacuare STI - 200 euro
pentru un pachet mai mare fac si reducere.
toate piesele impreuna 1100 euro - super pret.
|
Ce spor ai la cumparaturi asta da achizitie...Felicitari pentru masina este o adevarata racheta!!!Asteptam un filmulet dupa montarea noilor piese!Bafta!
|
|
|
26-01-09, 21:39
|
#113
|
Subaru Driver
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 91
Member of: [SUBARU]
|
Re: STI 2003 - the saga begins
Trebuie sa vorbim.......
|
|
|
27-01-09, 07:34
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: STI 2003 - the saga begins
intercoolerul si turbina sunt rezervate, revin cu detalii cand se concretizeaza.
ramana restul pieselor.
|
|
|
30-01-09, 21:21
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: STI 2003 - the saga begins
intercooler-ul s-a dus raman restul
turbo VF35 - 450 euro (garantie 6 luni), am dat-o jos de pe masina e in stare perfecta, nu are joc deloc in ax.
injectoare 550cc -250 euro
pompa benzina STI 230 LPH - 50 euro
top mount - 300 euro
upipe STI - 80 euro
galerii STI - 200 euro
evacuare STI - 200 euro
|
|
|
31-01-09, 08:55
|
#116
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: STI 2003 - the saga begins
turbina pe masina
|
|
|
31-01-09, 13:58
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: STI 2003 - the saga begins
DAR CUM ISI PERMITE CINEVA SA LUCREZE ASA LA UN SUBARU?
NU E MASINA TA?
VAD GALERIILE DE ADMISIE DATE JOS SI LASATE ORIFICILE DE CHIULASA DE LA ADMISIE NEPROTEJATE, E FOARTE GRAV.
SPER CA LE-AU ACOPERIT IMEDIAT.
NU ERA NECESAR SA DEA GALERIAJOS DE TOT CA SA PUNA INJECTOARELE, SPER CA AI PUS GARNITURI NOI ALTFEL O SA FIE PERICULOS, TRAGE AER FALS SI DA PRESIUNEA AFARA.
|
|
|
31-01-09, 14:21
|
#118
|
Dream Squad Member
Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 253
Member of: [Dream Squad] [Honda]
|
Re: STI 2003 - the saga begins
tare masinutza, felicitari!
|
|
|
31-01-09, 14:23
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: STI 2003 - the saga begins
da, au fost acoperite, de fapt acolo se pregateau sa puna galeria la loc si i-am oprit eu sa fac doua poze.
baietii de la mastertuner chiar s-au miscat bine, stiau ce trebuie desfacut, de unde, etc... sunt multumit de mecanicul de acolo, a fost si o lucrare destul de laborioasa, eu am stat toata ziua langa el...
am pus garnituri noi, cate doua pe fiecare parte, am dat galeriile jos sa pun si distantierele alea phenolice si un nou turbo inlet, mai mare....
totul e montat, merge ok, nu scapa nimic pe nicaieri, sa vedem cu softul .
Last edited by elspa; 31-01-09 at 15:33.
|
|
|
31-01-09, 16:53
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: STI 2003 - the saga begins
|
|
|
|
|