Sistemul, denumit Subaru JTG a fost instalat si pe vechea varianta de Forester 2.0 X disponibil in Vest.
Datorita randamentului termodinamic al GPL s-a imbogatit amestecul aer/combustibil, iar in acest fel motorul corespunde normelor de poluare Euro 4. Pe varianta veche a Forester-ului puterea era la fel ca la motorizarea pe benzina 125 CP, insa cuplul maxim de 184 Nm era disponibil la 3600rpm, fapt ce ii permitea o viteza maxima de 180 km/h si o acceleratie de 11,4 sec de la 0-100km.
Acest sistem JTG a mai fost disponibil pe Legacy de 2.5 si pe Outback de 2.5.
Pai din cate stiu eu e vorba sa fie doi importatori de Subaru in Romania. Unii ar fi grecii de la centrul european de vanzari al Subaru si ceilalti cei de la Radacini care acum le importa din Germania.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re:
Quote:
Originally Posted by \"tase_astra\"
Pai din cate stiu eu e vorba sa fie doi importatori de Subaru in Romania. Unii ar fi grecii de la centrul european de vanzari al Subaru si ceilalti cei de la Radacini care acum le importa din Germania.
Da stiam ca Radacini aduce din Grecia, insa am inteles ca grecii vor sa-si infiinteze o retea noua separata (cica Hellas se numesc) pntru a extinde reteaua de dealeri la standardele impuse de Subaru pe vanzari si service,iar Radacini nemaiputand aduce din Grecia a semnat cu o firma din Germania. O sa ma interesez mai exact .
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re:
Quote:
Originally Posted by \"tase_astra\"
Da stiam ca Radacini aduce din Grecia, insa am inteles ca grecii vor sa-si infiinteze o retea noua separata (cica Hellas se numesc) pntru a extinde reteaua de dealeri la standardele impuse de Subaru pe vanzari si service,iar Radacini nemaiputand aduce din Grecia a semnat cu o firma din Germania. O sa ma interesez mai exact .
in cazul asta daca informatia e reala deti ceva de ultima ora si eu sunt in eroare.