30-12-05, 15:24
|
#16
|
Stage 4
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
are un prieten foarte bun de-al meu , 2.5 turbo de 210 cai , si fuge rau de tot , m-a surprins placut , si 4x4 de subaru isi spune cuvantul . Cred ca o sa-l vedem la legale anul viitor
|
|
|
30-12-05, 16:21
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of: [Hyundai]
|
si eu am auzit lucruri bune despre aceasta masina si numai cand ma gandesc ca este subaru deja am descris jumatate din performantele acesteia...
ce nu imi place la ea si nu mi-a placut nici la modelul anterior nici la asta este designul exterior parca este prea patrat asa nush acum depinde de gusturile fiecaruia dar cu asemenea \"urata\" poti sa dovedesti multe masini mult mai frumoase ca asta...
|
|
|
30-12-05, 18:39
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [4Rally] [BMW] [FOTO]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Model SUBARU FORESTER 2.5XT
Engine Type 2,457cc 16V horizontally-opposed turbocharged 4
Max Power 230bhp at 5,600rpm
Max Torque 320Nm at 3,600rpm
Gearbox 4-speed automatic
Top Speed 214km/h
0-100 KM/H 7.6 seconds
|
am gasit si modelul :2005 Subaru Forester 2.5 XT cu urmatoarea motorizare
Standard Engine2.5L
H4Standard Transmission5 Speed Manual
Cylinders4Horsepower @ RPM210@5600
Fuel Economy Cty/Hwy19 / 24Combined Fuel Economy21
EPA ClassFour Wheel Drive SUV
Number of Valves16
Torque @ RPM235@3600
Fuel Type/SystemGas Engine / Sequential Electronic Fuel Injected
Turbo (yes/no)Yes
Top Speed 225 km/h
Crash Test Rating5*/5*
consumul cam mare
dar vorba aia obrazul subtire cu cheltuiala se tine
sice zici o sa il vedem la legale in 2006
__________________
carDesign
Magazin CarDesign 4Tuning
|
|
|
02-01-06, 16:35
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Nov 2005
Posts: 132
|
Sebastian, de la tine ma asteptam la mai multe. Spre exemplu un Legacy 3.0 R Spec B la care sa ii pui un turbo. In cazul meu ar fi o masina proiect exceptzionala.
Sau sa gasesc motorul + transmisia si sa le instalez in jaful meu. O fi Subaru ca un joc de LEGO cu piese interschimbabile de la un model la altul...dar e vorba totusi de o alta prindere la un motor si o transmisie mai mare. Am o groaza de amici care au facut un STI swap cu mult success dar cu transmisia nu au avut success.
Sigur ca Forester XT este o masina de familie absolut fanatastica. Cam acum un an Subaru pretindeau un timp mai bun in acceleratzie decit Nissan 350 Z - bazat pe nu stiu ce teste facute pe aceeasi pista de catre aceeasi revista (Motor Trend poate) si concluzia: You've got beaten by a family of 5 and a dog !
__________________
Schumi drive it like you stole it !
Think.Feel.Drive.
|
|
|
03-01-06, 15:15
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"f1anatic\"
Sebastian, de la tine ma asteptam la mai multe. Spre exemplu un Legacy 3.0 R Spec B la care sa ii pui un turbo. In cazul meu ar fi o masina proiect exceptzionala.
Sau sa gasesc motorul + transmisia si sa le instalez in jaful meu. O fi Subaru ca un joc de LEGO cu piese interschimbabile de la un model la altul...dar e vorba totusi de o alta prindere la un motor si o transmisie mai mare. Am o groaza de amici care au facut un STI swap cu mult success dar cu transmisia nu au avut success.
Sigur ca Forester XT este o masina de familie absolut fanatastica. Cam acum un an Subaru pretindeau un timp mai bun in acceleratzie decit Nissan 350 Z - bazat pe nu stiu ce teste facute pe aceeasi pista de catre aceeasi revista (Motor Trend poate) si concluzia: You've got beaten by a family of 5 and a dog !
|
Nu eu m-am gandit bine si am avut multe optiuni, dar prefer acel motor de 2.5 cu turbo .
Imi place motorul de 6cilindri boxer e f tare dar eu vreau cu masina asta sa mai ies de pe asfalt, sunt si vanator...
Motorul de 6 cilindri are alta greutate si echilibrul caroseriei e precar un comparatie cu motorul de 4 cilindri.
E exact ce vreau putin mai mare ca la Impreza cursa mai lunga si pot creste cuplul.
Pe platforma in spate masina de curse impreza si scooterul Runner.
Daca era sa iau 6 cilindri luam TRIBECA.
Last edited by SEBASTIAN; 29-03-06 at 06:11.
|
|
|
03-01-06, 19:37
|
#21
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
|
|
|
03-01-06, 20:22
|
#22
|
Stage 2
Join Date: Oct 2005
Posts: 60
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"kickass\"
|
Asta nu e disponibil in Romania cu motorizarea asta
|
|
|
03-01-06, 22:57
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"kickass\"
|
Nu am nevoie de asa ceva, as putea aduce din state, dar oricum e greu si pt ce vreau eu am ales.
Hai sa vorbim de Forester XT si nu de altele, daca vreti deschideti unde trebuie discutii despre alte modele.
|
|
|
03-01-06, 23:18
|
#24
|
Stage 2
Join Date: Oct 2005
Posts: 60
|
Misto masina, mai ales asta cu facelift, dar mai presus de toate, rapida. Go for it
|
|
|
04-01-06, 01:12
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Va fi o sperioetore de M3 desi e o struto-camila.
Adica rezistenta ca o camila si rapida ca un strut.
Astept sa mi se confirme codul de culoare la ea.
|
|
|
04-01-06, 09:09
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
|
si eu am ca pasiune vanatoarea de multi ani... ar fi o posibila alternativa ca masina de vanatoare la un xt... :P
sunt insa unele mici detalii destul de importante (din punctul meu de vedere) la care nu stiu raspunsurile (poate ma ajuta cineva cu aceste raspunsuri): care sunt unghiurile de atac si de fuga ale mashinii? exista cumva o versiune cu ampatament mai redus a xt-ului?
sebastian, daca luam in calcul si folosirea mashinii pt vanatoare, in functie de terenul pe care se vaneaza, stii si tu foarte bine ca ca trebuie analizate si alte detalii: modalitatea de vopsire a mashinii (are sau nu lacuri suplimentare de protectie a vopselei), cum este accesul la incarcarea portbagajului, capacitatea de trecere peste obstacole, autonomie, etc
__________________
www.mavturism.ro
STEP ON IT & FLY TO HEAVEN...
Proud owner of SAAB...car for the moment, planning for a plane...
|
|
|
04-01-06, 09:28
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"the_mav\"
si eu am ca pasiune vanatoarea de multi ani... ar fi o posibila alternativa ca masina de vanatoare la un xt... :P
sunt insa unele mici detalii destul de importante (din punctul meu de vedere) la care nu stiu raspunsurile (poate ma ajuta cineva cu aceste raspunsuri): care sunt unghiurile de atac si de fuga ale mashinii? exista cumva o versiune cu ampatament mai redus a xt-ului?
sebastian, daca luam in calcul si folosirea mashinii pt vanatoare, in functie de terenul pe care se vaneaza, stii si tu foarte bine ca ca trebuie analizate si alte detalii: modalitatea de vopsire a mashinii (are sau nu lacuri suplimentare de protectie a vopselei), cum este accesul la incarcarea portbagajului, capacitatea de trecere peste obstacole, autonomie, etc
|
Pe unde merg eu sunt drumuri agricole sau forestiere si nu e problema cu garda la sol.Nu braconez sa alerg vanatul cu masina, deci nu merg tare intre crengi, lanuri de cereale, iar daca se zgarie asta e.Daca ar fi dar pe sosea e dezastru pentru mine un land Cruiser ar fi perfect insa in padure ramai cu ea intre pomi, iar pe sosea in spate rau. Oricum are trecere buna Forester dar clar nu e foarte rea pe teren accidentat insa pe drumuri de tara fara asfalt...
|
|
|
04-01-06, 09:39
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
|
intr-adevar e greu sa faci un compromis privind mashina de vanatoare... pana la urma cred ca se rezuma discutia la tipul de vanatoare si la terenul de vanatoare...
o alta varianta la care personal ma gandisem ar fi fost si hilux... ceva mai inalta decat forester... cu asta insa chiar trebuie sa ai rabdare pe sosea.
cu landcruiser-ul cu motorizarea de varf pe benzina nu cred ca ramai foarte in spate pe sosea, insa cu siguranta ramai intre pomi sau ramai fara combustibil... prea insetata off road :P
ps: va suferi vreo transformare foresterul tau special facuta pt vanatoare? nu de alta, dar sa trantesti un mistret de vreo 180 de kg direct in portbagaj, plin de sange si noroi, iti cam da de lucru a doua zi :P
|
|
|
04-01-06, 09:42
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"the_mav\"
intr-adevar e greu sa faci un compromis privind mashina de vanatoare... pana la urma cred ca se rezuma discutia la tipul de vanatoare si la terenul de vanatoare...
o alta varianta la care personal ma gandisem ar fi fost si hilux... ceva mai inalta decat forester... cu asta insa chiar trebuie sa ai rabdare pe sosea.
cu landcruiser-ul cu motorizarea de varf pe benzina nu cred ca ramai foarte in spate pe sosea, insa cu siguranta ramai intre pomi sau ramai fara combustibil... prea insetata off road :P
ps: va suferi vreo transformare foresterul tau special facuta pt vanatoare? nu de alta, dar sa trantesti un mistret de vreo 180 de kg direct in portbagaj, plin de sange si noroi, iti cam da de lucru a doua zi :P
|
Nu vreau sa o transform prea rau.
Secundar ma va duce si la fondurile de vanatoare, o sa merg cu ea zi de zi, o sa-i pun carlig de remorcare sa trag platforma cu impreza de curse.
Mai mult de strada si cum e mai potrivit sa duci un Subaru de curse decat cu un alt Subaru. O sa-i duc motorul la peste 300cp cu un cuplu maricel si atat.
|
|
|
04-01-06, 16:27
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
bull bar
un model de bull bar mai potrivit pt forester.
|
|
|
|
|