13-12-12, 00:00
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
The Mighty 190
Salut! A venit timpul sa prezint noua mea masina. Este vorbade un w201 190e din 88, motor 2.0 injectie k-jetronic.
Masina a stat 6 luni inainte sa ajunga la mine, deci era de asteptat sa nu mearga foarte bine, insa am intampinat probleme majore pe parcurs. Am umblat cu ea in stanga si in dreapta, unii au zis ca este dus distribuitorul de benzina, altii ca injectia, intr-un final am desfacut motorul cu ajutorul unor prieteni, am curatat galeria de admisie si clapeta de acceleratie si am observat ca sub clapeta de acceleratie, trage aer fals pe la un cauciuc copt. Nou era 3 mil, asa ca am ajuns sa-l reconditionez pe cel vechi, am curatat injectoarele, le-am suflat cu 6 atmosfere si am pus totul sus. A fost o schimbare inspre bine, insa nu perfecta. Cu toate acestea am reusit sa o inmatriculez, sa o duc si pe la RAR si am ajuns sa circul cu ea de o saptamana. Am mai schimbat una alta la masina si anume ulei+filtru, filtru de aer, bujii NGK, antigel, saboti frana de mana, faruri, semnalizari, capac delcou. Masina momentan functioneaza, poate nu perfect insa ma multumesc deocamdata cu atat, ce ma nemultumeste este consumul, undeva la 16 in oras si 7-8 afara. Acuma pe viitor sper sa o las jos, cu flexul pentru moment ca bani de suspensie sport n-am, sa-i fac ABS-ul ca nu functioneaza, probabil un senzor ceva...voi vedea, o vopsea, niste jante frumoase, si poate pe viitor un motor diesel sau ceva mai putin insetat . Astept parerile si sfaturile voastre
__________________
“On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And then you go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.” (Ayrton Senna)
if it ain`t broke, fix it 'til it is
|
|
|
15-12-12, 21:12
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
Din pacate, motorul acesta a cedat, sau din fericire, pentru ca asa am dat de un diesel foarte ieftin si bun care o sa-i ia locul cat de curand Asteptam noul motor
|
|
|
18-12-12, 22:15
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 876
|
Re: The Mighty 190
spor la treaba !!! si eu am un diesel de 2.0 tinand cont de consum e super , dar cand vine vorba sa fuga ............. la drum se intinde dar nu are sprint deloc
|
|
|
18-12-12, 22:18
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
Nu-i stres de sprint, ca nu mi-am luat Mercedes pentru liniute, mi-am luat o masina in care sa ma simt bine . Sper sa rezolv repede treaba cu motorul, daca nu il iau pe cel diesel, o sa-l refac pe asta ca nu mai pot sta fara amsina, ma dispera sa o vad in parcare cum zace
|
|
|
18-12-12, 22:27
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 876
|
Re: The Mighty 190
Quote:
Originally Posted by Marica
Nu-i stres de sprint, ca nu mi-am luat Mercedes pentru liniute, mi-am luat o masina in care sa ma simt bine . Sper sa rezolv repede treaba cu motorul, daca nu il iau pe cel diesel, o sa-l refac pe asta ca nu mai pot sta fara amsina, ma dispera sa o vad in parcare cum zace
|
Stiu cum e fara masina si a mea a stat 3 sapt in parcare pana saptamana trecuta , eu a trebuit sa schimb cutia , chitul de ambreiaj si cardanul :P
Nu era vorba de liniute dar daca pui un diesel sa sti ca e foarte ,,puturos" :P
|
|
|
18-12-12, 22:31
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
Pana acuma am avut parte doar de benzinare, am codus si vreo 2 dizaluri, insa nu m-au impresionat, vom vedea ce se intampla in cazu de fata
|
|
|
20-12-12, 18:07
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,179
|
Re: The Mighty 190
Pai ce ar putea sa te impresioneze la un diesel de peste 20 ani aspirat cu 72 cai (2.0 diesel)din care au mai si murit intre timp.
Cind iti cumperi Mercedes diesel model vechi ai in cap citeva lucruri esentiale.
O masina cu consum bun,extrem de fiabila si dupa ce ai facut o revizie bara-bara ca pentru sufletul tau constati ca merge foarte mult fara sa-i mai faci ceva si te uiti cu groaza in service-uri cum cei cu masini modele noi sunt cu ele pe elevatoare.
Dupa ce am trecut prin faza masinilor peste 98 care ani la rindul mi-au mincat sufletul si banii am revenit cu picioarele pe pamint si am un W201 - 2.0 D si un W202 2.5D si sunt tare multumit.
Spor la treaba si daca motorul care-l cumperi e in toate mintile n-o sa te mai dai jos din Mertzanel.
|
|
|
20-12-12, 21:46
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
Ma refeream la diesel relativ nou, din 2001, mai precis turbo diesel. In fine, sa revenim la masina. In seara asta am dat motorul jos, pe maine o sa merg sa dau motorul jos de pe donatoare. Este vorba de un w202 motor 1.8 benzina cutie automata. Ce incerc eu sa fac e sa adaptez instalatia electrica a motorului la cea a masinii, si sa vad daca pot renunta la cutia automata, si sa pun cutia de pe motorul meu, fiindca e manuala. Daca stie cineva ce alte modoficari ar trebui facute, il rog sa ma ajute. Eventual cu niste variante de putere pt motoarele de 1.8, fostul proprietar a zis ca are undeva la 140 de cai...Eu stiu ca toate motoarele de C-Clas w202 1.8 au aceiasi putere, undeva pe la 120 de cai. Daca stie cineva mai multe, il rog sa ma lumineze.
|
|
|
21-12-12, 16:52
|
#9
|
Stage 2
Join Date: Apr 2010
Posts: 65
|
Re: The Mighty 190
Asa este cum ai spus tu, motoarele de 1.8 nu au decat 120 de cai ( stock )
|
|
|
22-12-12, 15:51
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
As avea nevoie de o volanta de 1.8. Are cineva?
|
|
|
22-12-12, 17:41
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,179
|
Re: The Mighty 190
Ti-am trimis PM pentru volanta.
|
|
|
22-12-12, 17:50
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
Ti-am raspuns. Iti multumesc oricum.
|
|
|
05-01-13, 12:05
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
In primul rand va urez un calduros La multi ani si toate cele bune! Revenind pe subiect. Am prins motorul de cutie, insa suportii motorului de w202 nu puscau cu tampoanele de pe w201. Am luat tampoanele de pe w202, insa n-am reusit sa schimb decat unul dintre ele, fiindca pe w201 e surub cu cap de imbus, si cum sunt desfacute mai toata ziua surubele alea...am reusit doar sa stric interioru capului. In fine. Am impins cutia mai in spate, si am reusit sa prind motorul in tamponul de w202. Problema e acum la celalalta parte...nu pot pune motorul la unghiul necesar pentru a intra surubul, am incercat si cu un prezon infiletat in tampon. Astazi o sa incerc sa-l iar sa-l prind, sper sa am succes.
|
|
|
08-01-13, 13:56
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: The Mighty 190
Ce sa zic ... ochiu meu avizat de Mercedesar vede mult entuziasm si o lucrare mai complicata de cat credeti... Cel mai trist este ca inlocuiesti un motor destul de bun cu unul cu si mai multe bube in cap, mai slab si mai complicat. Evident de omologare nu se poate pune problema si oricum nu inteleg de ce ai ales cel mai slab motor din gama M111 ...
Ce sa zic ... nu imi place ce vad deocamdata ... daca totusi duci lucrarea la bun sfarsit si masina o sa ruleze corect ai toata stima si respectul meu. Repet... nu e simpla deloc lucrarea.
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
08-01-13, 18:12
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: The Mighty 190
Stiu ca nu e o lucrare simpla si mi-am dat seama de la inceput in ce ma bag. Motorul asta l-am ales in functie de buget, am dat 200e pe motor cu instalatie si calculator. Initial vroiam sa trec pe diesel, insa nu am gasit diesel sub 400e. Poate pe viitor o sa vina alt motor, sau alta masina. Momentan trebuie facut asta sa mearga.
|
|
|
|
|