Quote:
Originally Posted by hiena
mă interesează consumul, cāt ia urban/extraurban?
|
Pai ce sa zic o sa incerc sa iti explic mai multe aspecte. E mai complicat si mult nu inteleg asta deci find o masina foarte grea care depaseste 1,7 tone cu sofer si lichide(benzina, ulei etc) verificat de mine la un cantar de tiruri
si daca mai ai instalatie audio mai poti pune lejer 100kg in plus.
Ce vreau sa spun este ca pt o masina asa de mare motoru de 1800cm este foarte mic si chinuit adica ca sa pleci frumos cu ceva viteza (nu ma refer liniute etc ) ma refer nu ca un mos cam tre sa ai 2000-2500 ture sigur poti si cu mai putin dar o sa zici ca pleci ca melcu si o sa vezi cum trec celelalte masini pe langa tine de la semnafor. Ce tine iara de consum sunt debitmetru, sonda lambda, bujiile si cablu bujii.(Astea find strict pt consum)ce se mai uzeaza este bimetalul si altele dar daca vrei sa sti mai exact ma poti intreba altfel va ajunge raspunsul meu cam lung la intrebarea ta
la um Mercedes de aprox 100.000 140.000 de obicei nu sunt schimbate piesele pe care ti leam spus. Si daca cumperi masina de la un bisnitar poti sa iti fi sigur ca el nu stie cand a fost schimbat piesa x,y,z. inafara de poate bujiile deaceea trebuie avut grija cand il cumperi sa fie okay ca te bagi in multi bani. Eu si prienteni mai fan modelului W202 avem o vorba cand iti cumperi un W202 tineti aprox 1000 euro pe langa pt reparati+ manopera(nu este doar vb de w202 ca toate masinile vechi au uzura la anumite chesti) stiu suna mult si suna de parca as zice sa nu cumperi acest model dar e doar pt protectia ta si ca sa sti sa nu bagi piese de 0 lei facaturi
Eu pot sa iti spun ca am bagat deja lejer peste 1000 de euro in piese dar stiu de ce am optat pt calitate si asa stiu ca ma mai tine masina 200.000 de km nu deageaba daca te uiti la mercedes vezi masini cu lejer peste 500.000 mii de km si la alte marci doar maxim 300.000
Sincer daca iti place modelu w202 si vrei sa mergi mai sportiv cumparati cu motorizare mai mare > dar va fi si taxa cu mult mai mare
Masina perfecta ar fi C200 Kompressor din italia daca il gasesti ca a fost produs pt italia si are 192 de caluti
deci e okay sau 230 Kommpresor care tot atatia cai are dar na taxa la neinmatriculate e cam mare sa zic asa la peste 2000 dar daca gasesti una inscrisa numai bine.
deci C180 al meu consuma dupa mine calulat undeva pe la 14-15 litri in oras mers sportiv mers normal 12-13 si ca melcu am reusit 11 inafara e alta treaba iti ia vro 8-9 cea ce este foarte(130-140) la 90 in a 5 a la 2500 de ture consuma cel mai putin vro 7-8 ok dar cum tiam spus masina grea motor mic asa prin trafic cum te opresti si accelerezi din nou cam se duce benzina dar alta solutie daca ai vrea este sa optezi pt instalatie de gaz multi zic ca nu ca strica motoru am prieteni cu w202 care au facut peste 200.000 de km pe gaz si merge motoru super important este doar intretinerea lui o instalatie omologata rar aici la noi te ajunge la vro 600 tot cu omologare rar (stiu asta ca mam interesat pt a mea) care eu zic ti scoti intrun an daca mergi destul trebuie sa iti faci un calcul in ori ce caz cum tiam zis vrei sa ai o placere lunga cu masina ta bagi piese de calitate o ti timp mai lung de 2 ani atunci merita si gaz si nu uita ca aia 600 euro in instalatie oricum ti scoti lejer la vanzarea daca e pana acolo masini cu gaz poti cere mai mult pe ele avand aceasta dotare in plus. Si asa ca si un sfat controleaza bine masina nu numai la motor dar si la rugina ca multe au probleme ceva puncte slabe: portbagaj cilindru de la cheie, aripi fata la semnalizari si peste roti, la usi dedesubt la guma trage o deoparte sa vezi exact acolo se aduna apa si na ... parerea mea sa iti cauti un w202 restilizare mica
sunt cele mai ok
acuma ca si ideie ce inseamna restilizat si ne restilizat iti dai seama la vro 4 chesti
Vormopf(primu model) facut din 93 pana prin inceputu lui 96 coltos butoanele
in bord foate patrate urate si spoilere drepte
kl.mopf (restilizare mica) doar in anul 96 pana 1/97 bordu schimbat si consola alte butoane mai rutonjite spoilere drepte
Mopf (Restilizare mare) din 97 bordu schimbat si spoiler fata spate mai curbate in colturi
ca si rugina Restilizarea mare avea cele mai mari probleme eu am optat pt restilizare mica in care probleme cu caroserie nu prea exista
dar sa sa iti zic o chestie tare prin 2009 ia platit mercedes unui prieten refacerea toala a caroseriei si revopsirea ei ca avea mai putin de 10 ani si era plina de rugina (masina era din 2000) si asta inseamna ceva ca dupa 10 ani mai iti rezolva problema gratis Mercedes
eu am vb de viteza si de sportivitate la plecat dar Mercedes e defapt lux si relaxare la condus daca cauti asta esti la locu potrivit
Dupa ce ai citit asta o sa ti se pare "mey dar multe probleme sunt posibile la masina asta" dar stai linistit ca toate masinile le au cu o varsta de peste 10-16 ani dar la altele pica alceva ca si cuti sau motoare sau etc la mercedes daca ai grija te tin o viata cuita lor si motoru care e pe lant
Sper ca team ajutat unpic si ca te vei decide la un W202 si nu uita daca gasesti unul intreaba daca accepta teste la masina daca zice nu sti ca are bai masina. Daca tiai gasit masina ta de vis sa zic asa si te lasa mergi sa faci teste pana la un mechanic sa iti verifica directia etc si te duci si la mercedes sa til bage la calculator o sa te coste ambele vro 100 de euro inpreuna dar eu zic ca merita sa sti ce cumperi
Si mai am un sfat iati cu tine un magnet micut nu foarte puternic dar sa tina de masina deci nu prea tare... dc ? pt ca poti verifica in fata locului daca il pui pe aripi,usi, portbagaj etc daca a fost busit si kituit ca nu va mai tine bine magnetu acolo unde e kituit
un shmen care lam invatat
Bafta incontinuare la gasit masina, numai bine
Christian