Salutare,
De cateva luni am o Honda Prelude, din 93, motor de 2.0 litri, 133 cp.
Masinutza se prezinta bine in mare parte, motorul merge frumos, nu scoate fum, trage foarte bine. Caroseria e OK ,doar ca are putina rugina la aripile din spate dar o rezolvam curand.
Momentam am numere rosii pe ea, urmand ca in iulie, cand se micsoreaza taxa, sa o inmatriculez. I-am schimbat consumabilele (filtrele, uleiul, distributia, discurile frana fata, placutele).
Sunt multumit de masina , imi place mult si cum arata si cum merge, dar am si o problema care nu-mi da pace: imi sta turata la 1000 de rotatii chiar si atunci cand motorul e cald, nu scade sub 1000 nici s-o bati. Cand i-am schimbat filtrul de aer a scazut pe la 800-850, dar am accelerat-o un pic si iar a urcat la 1000. Cred ca si din cauza asta consuma cam mult. Dupa calculele mele de pana acum s-a dus spre 15% in Bucuresti.
Am fost cu ea la Asko, sa o pun pe tester, dar nu au avut mufa pt modelul asta de Honda
Acum am programare pt joi la Carpati, tot pt tester, dar mi-e ca si acolo patesc la fel. Vreo idee, vreun sfat ceva.
Am mai citit pe net si am gasit ca ar avea legatura cu o garnitura de la Idle Air Control Valve http://www.92lude.com/idle_air_control_bypass_mod.htm
Daca nici astia nu au tester pt ea, cred ca in weekend imi bag eu nasul sa vad ce iese, desi nu ma prea pricep.
Va tin la curent.
oooo domnu' Babardel...welcome, welcome...
hai ca aici sigur gasesti raspuns la problemele tale, ca sunt multi baieti pasionati de Honda
Stefan...Babardel este coleg cu mine de birou..., poate iti dai seama cum s-a virusat...
__________________
Honda Type-R FN2, 2.0 DOHC VTEC
EX. Honda Civic Crx Del Sol, 1.6 VTEC Esi, Milano Red
EX. Honda Civic Hatchback 1.5 Lsi, Milano Red
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
Re: '93 Honda Prelude, 2.0, 16 valve
Quote:
Originally Posted by doggz
oooo domnu' Babardel...welcome, welcome...
hai ca aici sigur gasesti raspuns la problemele tale, ca sunt multi baieti pasionati de Honda
Stefan...Babardel este coleg cu mine de birou..., poate iti dai seama cum s-a virusat...
[QUOTE=ZooM-ZooM;1597785]frumoasa masina sa o stapanesti sanatos ce bani a fost ? poate in weekend ne vedem sa mi o arati si mie,ca sunt curios cum merge [/QUOTE
Merci pt urari. 2700, am dat pe masinutza.
Oricand vrei in weekend ne intalnim si ti-o arat. Vb. pe mess. sau prin Doru , cum vrei tu.
Id-ul meu : mmadalincristian
oooo domnu' Babardel...welcome, welcome...
hai ca aici sigur gasesti raspuns la problemele tale, ca sunt multi baieti pasionati de Honda
Stefan...Babardel este coleg cu mine de birou..., poate iti dai seama cum s-a virusat...
Merci pt primire domnu' Doggz.
Cand ne vedem la o liniuta , ca poate cantareste mai greu a ta, de la gips si am si eu o sansa.
Salut si bun venit. Felicitari de achizitie.
Ai putea sa incerci ce spunea in linkul din primul tau post sa astupi orificiul ( nu am incercat). Dar din cate stiu marea majoritate care au probleme cu IACV-ul au relantiu fluctuant si de multe ori trebuie curatate, si daca esti norocos o desfaci, o cureti si o pui la loc fara sa o schimbi. Cred ca linkul ala iti arata foarte bine cum se lucreaza acolo daca esti un pic experimentat merge.
Ai incercat sa iti aduci singur in jos relantiul cu surubelnita?
__________________ "WARNING!!!! Objects seen in the mirror appear to be losing!"
Felicitari de achizitie sa o stapanesti sanatos si fara incidente! E foc `ludele!
De la IAC cum sa zis si mai sus stiu ca relantiul variaza , yo am avut o problema similara cu iac si sonda lamda! dar nu cred ca relantiul ridicat ti se trage de la iac!
P.S. daca ajungi la mare iti dau un semn sa nu mai stai cu gaurile alea
__________________
WHEN TURBO SPINS THE BULLSHIT ENDS!!!
Merci tuturor pt urari. Toate cele bune va doresc si voua.
Despre problema mea cu relantiul, habar n-am de la ce sa fie. De 2 zile e la service la Carpati , si nu reusesc sa-i dea de cap. Cred ca astia nu stiu decat sa faca revizia la ultimul model de Accord sau Civic. Dar sper sa o rezolve pana la urma.
Urban_Racing merci pt semne, dar am facut si eu rost de ele. O sa le pun dupa ce rezolv cu rugina de la aripile din spate....dar la mare tot o sa vin
Io ti-am zis ca nu se pricep...dar tu nu...Batman, Batman...din pacate fiind asa de rare Hondele astea, singura sansa e sa te informezi de pe forumuri, si sa ti-o repari aproape singur... ceea ce e nu e chiar asa de rau, mai faci economie la banuti...
Nu am mai scris demult pe forum, dar revin in forma acum cu ultimele impresii despre Preludele meu.
Impresii care de altfel sunt de la foarte bune in sus...e o masina incredibila, mai ales tinanad cont ca are 15 ani
Am mai vazut in ultimul timp masini din anii 90, alte marci, dar nu as da honda mea pe nici una. Imi place ca e o masina care iti ofera placere oricum ai merge: daca iesi seara la plimbare cu o tipa langa tine, si vrei sa o sperii putin, turezi un pic peste 4000 si efectul e garantat ; apoi, la drum lung e in mediul ei , parca se intinde pe sosea, se lipeste, sau nu stiu cum sa explic mai bine, iti da o senzatie de siguranta, nici o curba oricat de periculoasa nu a fost pana acum prea grea pentru ea, o stabilitate de invidiat.
Pot sa merg cuminte, la consum, cu 120 viteza de croaziera si consuma 7,5%, dar daca imi da o bavareza fleshuri pe autostrada ii arat un demaraj de Honda, si il las in spate pana nu il mai vad in oglinda, ce sa zic te ajuta in orice situatie.
Interiorul e aproapre perfect, pielea se prezinta foarte bine, scaunele super, Merge absolut fiecare luminita (chiar si lumina de la scumiera ), chiar si plasmele de la bord inca se mai regleaza pe intensitate....
Si apoi e frumoasa foc, oriunde ma duc la benzinarie, la spalatorie,cand opresc la un magazin toata lumea se uita, unii ma intraba ce masina e, altii zic: Ce frumos e Hundaiul asta ! (cred ca vi s-a intamplat si voua)
Cam atat deocamdata dar mai revin....
Am Preludele din martie, dar pana acum am mers mai mult cuminte nu prea am tinut-o in turatii mari.
Asta pana in weekend. Sambata noaptea am vazut ce poate masinutza. Acul a stat la rosu, de multe ori mi-a taiat alimentarea(ce sunet misto), a doua pana in 100-110, si ceva drifturi cu frana de mana, ...efectul? SUPER, WAW
Si asa a aparut si prima "victima": un Bmw 318, din '96, avand pe el un motor IS de 140 cai din '98. Rezultatul 3 din 3, Preludele meu l-a facut de 3 ori, si chiar nu am simtit ca l-am turat la maxim.
Ceva poze, si 2 filmulete. Nu se vede prea bine ca e noapte dar sunt destul de concludente