09-07-08, 22:42
|
#76
|
Stage 3
Join Date: Jul 2007
Posts: 155
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
apropo de itp, tu ai trecut din prima ? nu ai nimic tuning la ea ?
si in cazu in care exista si modificari la masina te poate respinge ? adica tre sa fie masina stock cand te duci la itp sau iti omologheaza ce nu e stock (banuiesc contra unei sume "modice") ?
|
|
|
09-07-08, 23:24
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 638
Member of: [Honda]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
faza cu omologatul e o chestie prea lunga si stufoasa ca sa o discutam aici... trebuie intrebat exact la rar care e procedura pt fiecare modificare in parte... anyway, masina poate sa vina cu un carnatz de omologari trecute in brief, ca rar-ul de la noi nu le trece in acte...
da, am trecut itp-ul din prima... am facut initial si o verificare neoficiala la ei dupa codul de motor si mi-au confirmat ca e euro 2. apoi la itp-ul facut "pe bune" mi-au iesit noxele la fel astfel ca mi-au dat euro 2 la final. restul elementelor pentru acordarea itp-ului s-au incadrat in parametrii normali (directie, frane, sistem electric si ce naiba mai verifica ei acolo). nu au treaba cu elementele de tuning atata timp cat sunt ok facute, am senzatia. oricum, daca e motorul modificat si e facut cum trebe, nu-si dau ei seama... ca nu pun ei masina pe dyno test sa vada si nici nu desfac chiuloasa plus ca daca mie mi-au zis ca mi-e sparta toba... no comment...
omologarea unei modificari nu cred ca se face contra unei sume asa de "modice" precum spui tu... uite, am stat de vorba vreo 10 minute cu "inginerul" ce mi-a bibilit-o pe foxy acolo. i-am spus ca masina va fi modificata complet in viitor. insa ca toate piesele ce se vor inlocui vor fi certificate tuv sau iso, certificari recunoscute de autoritatile europene, deci si de cele romanesti. si l-am intrebat cat pot sa modific motorul in conditiile in care vreau ca modificarea sa-mi fie omologata. si mi-a spus ca maxim 40% peste puterea declarata de producator. deci teoretic un kit turbo aftermarket instalat corect si cu acte in regula se poate omologa in romania. procedura am inteles ca e ceva mai greoaie, probabil ca cer o gramada de hartzoage (asta nu am mai stat sa intreb) si sa face prin trimiterea tuturor documentelor la bucuresti. cel mai usor de omologat sunt jantele se pare, dar prin "usor" eu n-as intelege ca fiind ceva ce se poate face iute si cu costuri mici... usor doar in sensul complexitatii documentatiei ce trebuie depuse...
in fine... eu o sa incerc sa-mi omologhez niste modificari in viitor, sa vad cum sta treaba... daca merita sau nu... in momentul in care o sa demarez o astfel de actiune va tin la curent cu detaliile respective...
povesti de genul ca daca ai pete de rugina pe caroserie te respinge sunt simple abureli... atunci ar trebui ca 80% din daciile dinainte de '90 sa nu le mai vedem in circulatie... hai sa fim seriosi... si eu am cateva pete de rugina si n-au avut nici o treaba cu ele... oamenii vorbesc multe si sunt si mai multi oameni care cred tot ce zic altii... daca nu sunteti siguri de ceva, mai bine dati un telefon la informatii la sediul central rar si sunt convins ca va lamuresc ei.
eu cel putin la noi la alba am fost tratat de ei foarte civilizat. ce m-a deranjat a fost doar incetineala cu care decurgeau lucrurile... au fost super politicosi cu mine, au avut timp sa-mi raspunda foarte calmi la intrebari, am purtat cu ei de fiecare data o discutie foarte civilizata, desi in spatele meu la coada mai erau cel putin 20-30 de oameni de fiecare data... si sunt convins ca multe din ceea ce intrebam eu mai intrebasera si alte sute de oameni inaintea mea in fiecare zi... au o bulina rosie de la mine pe tema asta... e un semn ca lucrurile incep sa se indrepte si la noi, desi nu in ritmul in care ar trebui... m-a enervat ca a trebuit sa stau 12 zile pentru niste acte care in mod normal se fac intr-o zi maxim doua... asta e... nu mai conteaza acum...
__________________
CHALLENGE TURNS AVERAGE INTO GREAT
1. '93 CRX DelSol 1.6 VTEC ESI 125 CP
2. '08 Civic 5D Sport 1.8 VTEC 140 CP
|
|
|
12-07-08, 20:59
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 638
Member of: [Honda]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
iaca si pozele cu ce am cumparat. saptamana viitoare sper sa am mai mult timp, macar sa-mi fac programare pentru montarea lor.
|
|
|
12-07-08, 22:49
|
#79
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
Frumos
Nu ai gasit furtune invelite in mesa metalica?
|
|
|
13-07-08, 00:13
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 638
Member of: [Honda]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
nu zic ca n-or fi fiind si d'alea cu plasa metalica, insa nu cred ca era cazul intr-o investitie mai consistenta in alte furtune de frana. cred ca si astea care le-am luat isi vor facea treaba cum trebuie.
|
|
|
28-07-08, 09:23
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 638
Member of: [Honda]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
joia trecuta s-a incheiat operatiunea franele fata... cu putin sudoare, s-au schimbat toate piesele comandate, inclusiv furtunul de frana de pe stanga, care nu vroia nici cum sa se desfaca... rugina, bat-o vina... a fost nevoie de 2 ture de vizita in service... ocazie cu care am constatat ca se impune si schimbarea etrierilor... i-am comandat si pe aia... problema era cu cel de pe stanga, care facuse un "colier" frumusel de rugina de-a lungul pistonului. cel de pe dreapta s-a prezentat mai bine... cel de pe stanga nu vroia nici cum sa intre peste placutele noi... am cumparat un kit reparatie etrier, curatat rugina, gresat pistonul si etrierul s-a asezat cuminte la locul lui...
oricum, si fara etrierii schimbati, acum franeaza altfel... mult mai bine... a meritat investitia...
si acuma faza faina... teoretic sunt piese pe care ar trebui sa le gasesti... practic, unul din ei mi-a venit in 2 zile, dupa celalalt va trebui sa mai astept inca vreo 3 saptamani... cu "bucurie" am aflat ca pe original costa vreo 300 euro... am comandat sbs, ca si furtunele... as fi luat brembo, da' nu fac separat... asta e...
astept sa ajunga si al doilea si intra la vopsit ambii inainte de montare... roshii... pana atunci sper sa reusesc sa curat si capacul de la culbutori sa-l vopsesc si pe acesta... deja incepe sa se schimbe imaginea de sub capota...
urmeaza: franele pe spate (schimbare completa) si fisele de bujii.
Last edited by hoinar; 28-07-08 at 09:25.
|
|
|
28-07-08, 13:14
|
#82
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
f bine ca ai schimbat franele pe fata si eu iau astazi placute ATE ...
dar am un sfat pentru tine,incearca sa franezi cat mai eficient,altfel o sa ai o surpriza....din cauza modelului de pe discuri o sa ti se toceasca F repede placutele
|
|
|
28-07-08, 13:34
|
#83
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 396
Member of: [Honda] [4 Speed Squad]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
o intrebare, curios, de unde iti iei tu piesele ?
|
|
|
28-07-08, 14:05
|
#84
|
Honda Driver
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 268
Member of: [Honda] [4 Speed Squad]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
cat ai dat pe ele???
|
|
|
28-07-08, 15:02
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 638
Member of: [Honda]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
@zoom: peste cateva luni o sa fac un check la placute sa vad in ce stare sunt. oricum textarurile sunt cu insertii metalice si-s mai eficiente, insa au placutul "obicei" sa se manance mai iute din cauza asta... sunt curios daca ma tin max 30.000 km
@doggz: brembo si textar mi-am cumparat de la o firma din baia mare. pot sa-ti dau mai multe detalii pe mess daca vrei
etrierii mi i-am luat de la un magazin din oras, mi-au facut, zic eu, un pret bun la ei tinand cont ca pe original sunt cam 1200 lei / buc, iar pe inlocuitor obisnuit 500-600 lei cam peste tot.
@neo: brembo max + placute textar + furtune sbs = 200 euro cu transport cu tot
etrieri sbs = 185 euro.
|
|
|
08-08-08, 22:38
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,099
Member of: [Honda]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
Ce mai face Foxy?E ocupat domnul presedinte?
|
|
|
12-08-08, 10:27
|
#87
|
Stage 2
Join Date: Jan 2008
Posts: 28
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
ave..sunt si eu posesor de crx del sol..faza e ca la a mea intra greu dintro treapta in alta,si tre sa astept ceva secunde.ce poate fi?
|
|
|
12-08-08, 10:28
|
#88
|
Stage 2
Join Date: Jan 2008
Posts: 28
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
nu caraie pinioanele,nu patineaza discul de ambreiaj..o trebui aerisit sau schimbat cilindrul hidraulic sau poate fi din placa de ambreiaj?
|
|
|
12-08-08, 11:34
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of: [Honda] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
asa face si la mine. la inceput am gandit la fel ca tine dar probabil asa sunt cutiile astea de viteza. inca nu m-am urcat in alt del sol sa vad cum merge. cu timpul te obisnuesti si o inveti mai bine. sau vorbesc prostii si e si a mea bulita ?
__________________
|
|
|
12-08-08, 15:26
|
#90
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 396
Member of: [Honda] [4 Speed Squad]
|
Re: '93 Honda CRX Del Sol 1.6, Milano Red (EH6)
cutia tre sa mearga foarte usor, chiar daca e short shifter din fabrica
|
|
|
|
|