Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 15-05-08, 22:45   #91
ZooM-ZooM
Honda Driver

Stage 5
 
ZooM-ZooM's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Opel]
Default Re: Civic VTI EG6

Quote:
Originally Posted by cioli17 View Post
poi depinde cu ce prinderi/urechi a venit
da-mi un link cu modelul care il ai sau o poza

de obicei se prinde pe langa oala
fac poze maine si iti arat.oricum,al meu e d16y8 nicidecum ca al tau dar poate ai vre o idee,ceva
ZooM-ZooM is offline   Reply With Quote
Old 23-05-08, 16:04   #92
ZooM-ZooM
Honda Driver

Stage 5
 
ZooM-ZooM's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Opel]
Default Re: Civic VTI EG6

am reusit sa montez ala pana la urma,imi mai trebuiau niste distantiere...intrebarea mea pentru tine...in interiorul cilindrului sunt 2 bucati de plastic alb...trebuie scoase ? mie imi par ca niste opritoare....la tine cum e ? banuiesc ca ai fost curios sa desfaci ala
ps:daca poti sa pui si o poza cu el montat ar fi super merci
__________________
Vand / Schimb Mazda RX7 - Drift Spec/Project
http://mazda.anunturi-auto.4tuning.r...-11584185.html

Garare / parcare moto pe timp de iarna / frig ! pentru detalii click pe linkul de mai jos !

https://forum.4tuning.ro/567-moto/335...bucuresti.html

fuse si se duse... https://forum.4tuning.ro/127-masina-m...6y8-turbo.html
ZooM-ZooM is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 16:07   #93
cioli17

Stage 5
 
cioli17's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default Re: Civic VTI EG6

al meu e de golf 2,l-am gasit la giany prin garaj nu l-am luat de pe net
l-am pus pe pompa de servo si pe calandru din fata/tragger dar nui ok si trebuie pus pe oala

pune-o poza de pe net cu unu ca al tau,sa-mi dau seama despre ce vb...
cioli17 is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 03:27   #94
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: Civic VTI EG6

Felicitari CIOLEA pntr cursa de duminica de la SM si felicitari pentru schimbatorul de viteze, acum am prins eu idea cum reusesti sa schimbi treptele asa repede ,ca un adevarat CIOBEN frate ,oricum se vede clar ca masina merge mult mai tare ,e in mintile ei acum dupa modificarile minore si ajustari trage de rupe rotile ,de noul lok al masinii ce sa mai zic ,ma incinta la maxim .O poza ceva? sa vaza okhiul fanilor H
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Image026.jpg
Views:	185
Size:	495.8 KB
ID:	547612   Click image for larger version

Name:	Image027.jpg
Views:	157
Size:	220.8 KB
ID:	547613   Click image for larger version

Name:	Image028.jpg
Views:	177
Size:	216.4 KB
ID:	547614  

__________________
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 04:08   #95
Nicknamed_13


Stage 5
 
Nicknamed_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Civic VTI EG6

STOP!!!! Cursa de duminica? Pe cine ai mai batut??? LOL....
Se simte ca esti modest dar poti sa ne mai spui asa din cand in cand la ce competitii mai participi.
__________________
"WARNING!!!! Objects seen in the mirror appear to be losing!"

"Let's try it again from a roll"

Honda Prelude H22A JDM Spec
https://forum.4tuning.ro/127-masina-mea-honda-acura/56205-93-prelude-type-jdm-2-2i-vtec-h22a.html
Nicknamed_13 is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 16:12   #96
cioli17

Stage 5
 
cioli17's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default Re: Civic VTI EG6

Am participat la SM la o cursa pe 200m,dar am avut ceva probleme cu plecarea din cauza slicurilor,un fenomen foarte ciudat,plecam din aprox 7.000 rpm,masina pleca bine,avea aderenta dar in restul cazurilor de 50% sarea de bot ffff urat,astept sa vad pe filmari cum se vede din ext.,sunt tare curios,cel putin in masina era socant... si m-am clasat pe locul 3.

Pe locul 1 fiind colegul de club Ema ( r5 powered by volvo ) iar pe 2 un civic 88-91 de vtm cu b16a1 lsd,soft mugen zicea omu ( tind sa cred ca era un chip de pe ebay cu 15$ ) cutie scurta 160 km/h max @ 9000 rpm,si f usurata.

Cred ca as fi batut civicul daca nu ratam 3-ul (da,din nou ) si masina era in configuratia actuala.

In alta ordine de idei,am trecut de la ultralegerra la ACT Germany ,sunt putin mai grele dar nu mult,au et 25 fata de 35 cat erau oz-urile,si stau exact la linie.

Gumele sunt Marangoni Zeta Linea 195 45 15 fata de 215 45 15 cat aveam inainte ( diferenta de 6 % ).

Am mai scos cat-ul sport si am pus teava de 65 si urmeaza putin modificat traseul de evacuare ( umblu de 5 zile cu galeria si intermediara doar,horror ) in asa fel incat sa nu atinga pe jos si sa arate ok ( e deja a 3-a incercare ).

Iar aseara testand putin masina cu pretenul Corse,am ramas cu shortshifterul in mana dupa ce am schimbat a 3-a... deh,ebay,6 $

Mai sunt ceva piese pe drum,dar nu mai ajung...sper totusi sa ajunga la un moment dat.

O sa fac un photo session dupa ce reconditionez jantele,ca momentan arata bine doar daca sunt ude.

cioli17 is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 16:59   #97
kickass

Stage 5
 
kickass's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of:
[Moderators]
[Honda]
Default Re: Civic VTI EG6

ce jante ai pus ma sarpe?
baga poza sa vad si eu
kickass is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 22:43   #98
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Civic VTI EG6

Quote:
Originally Posted by giany_TM View Post
Fcum reusesti sa schimbi treptele asa repede ,ca un adevarat CIOBEN frate
LoooL acum am inteles si eu care e faza cu schimbatorul din poze !
Bai Cioli, ne urmareste ceva mumie a fiarelor,de se rup ca si chibritele !
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 05:54   #99
Nicknamed_13


Stage 5
 
Nicknamed_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Civic VTI EG6

Felicitari pt reusita.

Despre faza cu plecatu de pe loc.... am citit tot pe un thread aici despre un tip care avea CTR si tot asa pleca. Topaia botul. Nu stiu ce problema a descoperit si a rezolvat-o. Parca userul era MAX sau ceva de genul. Era un CTR negru.

La cauciucuri multi au trecut pe 195 si sunt mai multumiti decat cu 205 sau 215 dar numai daca sunt cauciucuri de calitate.

Felicitari inca odata..... tare frate...tare
Nicknamed_13 is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 13:01   #100
cls21b_EVO

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,266
Default Re: Civic VTI EG6

felicitari cioli, fooooarte tare domneee, trimite l pe zeul asta al hondarilor si pe la fanete, poate, poate il vedem pe la o legala ceva...
Ar fii cam tare sa fie doua civicuri b16 care sa rupa pe la legale.

Ceva planuri de "boost" in viitor?
cls21b_EVO is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 21:50   #101
cioli17

Stage 5
 
cioli17's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default Re: Civic VTI EG6

mersi
problema cu plecarea era si din cauza slicurilor alora,dar si din cauza a unui suport de motor care e demult rupt si o sa remontez si torque damper-ul

Boost ? hmm,da
Ma tot gandesc ca ar fii ok si N/A ( precum si stickerul de pe luneta ) insa niste axe,arcuri,talere,role ajung peste 1.000 si de banii aia pot sa-mi construiesc un kit turbo.

ma bate gandul sa incep un proiect
cioli17 is offline   Reply With Quote
Old 28-05-08, 21:57   #102
doggz
Honda Driver

Stage 5
 
doggz's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 396
Member of:
[Honda]
[4 Speed Squad]
Default Re: Civic VTI EG6

Si mie imi topaia de bot cateodata...tot 215 am pe fata, nu stiu de la ce...de la suspensia sport ? Oricum Cioli, keep up the good work...nu prea ai rival la 1.6 am impresia...
__________________
Honda Type-R FN2, 2.0 DOHC VTEC
EX. Honda Civic Crx Del Sol, 1.6 VTEC Esi, Milano Red
EX. Honda Civic Hatchback 1.5 Lsi, Milano Red
doggz is offline   Reply With Quote
Old 07-07-08, 01:17   #103
ciprian-21

Stage 1
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 24
Default Re: Civic VTI EG6

salut , scuze de deranj , nu am citit tot topicu, dar am o intrebare: ai schimbat motorul sau asa a fost masina din fabrica . eu stiu ca v-tecul a fost pus pe masini din 96'.
ciprian-21 is offline   Reply With Quote
Old 07-07-08, 02:10   #104
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: Civic VTI EG6

V-tec este pus si pe masini din 88
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 07-07-08, 08:05   #105
Nicknamed_13


Stage 5
 
Nicknamed_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Civic VTI EG6

SIR este din 89. Cel mai performant motor pe CRX a fost ZC-ul in 88.
Nicknamed_13 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -