update. dupa un an si 3 luni in sfarsit am numere romanesti negre. am dus cu masina asta toate problemele si stresul din lume dar intr-un final am reusit. in prima etapa i-am facut testul pt poluare si a iesit non-euro ca si multe alte honde.am vorbit cu unul cu altul si nici legal si nici in alt fel nimeni nu a vrut sau nu a putut sa schimbe norma de poluare.toata lumea mi a zis sa o vand - o optiune pe care nu am luat-o in considerare in nici un fel
.apoi inspectia RAR unde mi au zis fara sa stie cum se prezinta masina ca o sa cad din prima ceea ce sa si intamplat. parbriz crapat si frana de mana au fost cauzele.dupa o gramada de drumuri fara numere si timp pierdut asteptand dupa piese am trecut rar-ul.cand a iesit civ-ul numarul de omologare se terimina cu e0 (euro0). apoi discutand cu un coleg de forum pe mess mi -a spus ca si el a avut aceeasi pb. si mi -a explicat procedura prin care se poate rezolva legal totul , si chiar mi a trimis documentele necesare. multumiri pe aceasta cale inca o data pt Madalin cu honda verde . dupa ce am rezolvat la bucuresti norma de poluare am revenit la mine in oras sa mi dea alt civ euro1. aici scandal si nervi pana peste cap .dupa o luna in care nimeni nu stia unde era noul civ , am primit in final actul nou am platit taxa de 7 foi + amenzi la finante ca nu am declarat-o si apoi numerele definitive.
in rest despre masina..i-am schimbat parbrizul , cablu de frana de mana pe dreapta , i-am luat alta pompa de servo, un castrol edge 0w in motor si alte lucruri mici. mai am de rezolvat 2 pb la ea : rugina din spate care a avansat si arata f urat si sa-i fac un test electric pt. ca-mi da erori cate o data si nu porneste din prima ...
in rest e ok .