Am mai facut un pic de treaba sambata. M-am apucat asa (fara chef) sa mai dau jos de pe la motor ca sa mai eliberez pe acolo sa il pot scoate afara.
Am inceput cu furtune, mufe, cabluri, iarasi furtune si mai multe cabluri
Pana la urma am reusit sa scot instalatia electrica si sa eliberez toate furtunele. Dupa aceea am dat ratiile jos si am desfacut suspensia sa scot planetarele afara.
Planetarele si instalatia electrica
Apoi asa usor am ajuns sa desfac cutia de viteze. Deja era la lasarea serii si nu mai aveam chef...am desfacut toate suruburile si nemernica nu vroia sa iasa afara
asa ca am chemat un prieten sa ma ajute ca si asa aveam nevoie sa carnesc la ea
toata chestia era ca am uitat sa dau electromotorul jos si de aia nu se misca
Si asa mi-am stabilit planul planul de sambata
Dar daca tot am fost calare pe masina iar motorul se mai tine numai intr-un tampon l-am ejectat si pe el
Si cam cum a ramas compartimentul motor
Am atatea suruburi, saibe, suporti si alte chestii de nu mai stiu care cu care voteaza
De sambata pana astazi am murit de curiozitate sa vad exact care ii problema cu motorul, asa ca de cum am venit de la lucru am fost in garaj si m-am apucat sa dau jos baia ulei.
Cam cum arata baia de ulei
Sorbul..
Si acum si problema, biela de la pistonul 1 rupta in jumate iat biela 2 indoita
Bucati care s-au rupt din bloc si din camasa la pistonul 1
Si capatul celalalt
Cam asta e pt acum baieti, am sa revin cu detalii dupa ce il desfac complet sa vedem daca blocul e inca bun sau e de facut o masa din el