02-05-08, 12:53
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: civic `88
daca e cel pe carburatie nu are limitare si sigur merge 120 pentru ca ... am testat )
|
|
|
02-05-08, 13:19
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: civic `88
pai da eu am 1.5 carburatie si nu poate decat 100-110 intr-a doua,pana loveste in limitare!si chiar asha,cuplul maxim il atinge pe undeva pe la 5500 iar puterea maxima pe la 6500,asha ca pana la 8000 de rpm il turezi numai ca sa-l auzi cum se chinuie...
|
|
|
02-05-08, 13:26
|
#108
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: civic `88
probabil dar odata ce ai pierdut cuplu ce rost mai are !? si nu cum zice el "iute" ... nu am nimic cu omu da cu siguranta nu stie cum e sa prinda "iute" 120
__________________
WHEN TURBO SPINS THE BULLSHIT ENDS!!!
|
|
|
02-05-08, 20:39
|
#109
|
Stock
Join Date: Apr 2008
Posts: 6
Member of: [Honda]
|
Re: civic `88
Băi fraţilor - D13b1 carburator, fără limitare electronică sau mecanică a turaţiilor, 781 000 km parcurşi! Singura vrajă făcută a fost reglarea carburatorului de un foarte bun meşter, ex-sportiv de rallyuri. Am o dorinţă uriaşă să mă īntālnesc cu voi şi să vă demonstrez tot ce poate "bătrānica", dar ... mai curānd obţii o viză īn USA decāt īn Romānia. Oricum nu pierd speranţa că vom fi o Singură Ţară şi ne vom mai īncerca limitele "minunilor" noastre pe autobahnul ce va lega Chişinăul de Bucureşti ... şi Lisabona
PS Īmi cer scuze pentru romāna mea nu tocmai corectă, suntem īntro continuă izolare culturală... sper să mă īnţelegeţi...
|
|
|
02-05-08, 21:13
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: civic `88
tati....781 000 de km???? esti sigur ca aveti aceeasi unitate de masura ca si noi?cred ca ai pus un 0 in plus,pt ca tehnic, o masina cu 781 000 km ar fi ca un cocostarc pe moarte,o epava!si btw,daca iti regleaza cineva carburatorul profesional, nu inseamna ca iti monteaza turbo
|
|
|
02-05-08, 21:19
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 348
Member of: [Honda]
|
Re: civic `88
intr-adevar motorul d13b1 este pe carburator si nu are nici un fel de limitare si eu am mers cu el la 7000 de ture, acum ca nu stiu cat aveam la ora e partea a2-a si ca peste 7000 nu mai tragea (putere maxima 75@6300 si cuplu 102@3100) . Si motorul meu avea 165k km si mergea beton. Oricum va rog despicati topicul...
|
|
|
03-05-08, 07:26
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
Re: civic `88
Quote:
Originally Posted by fasso
tati....781 000 de km???? esti sigur ca aveti aceeasi unitate de masura ca si noi?cred ca ai pus un 0 in plus,pt ca tehnic, o masina cu 781 000 km ar fi ca un cocostarc pe moarte,o epava!si btw,daca iti regleaza cineva carburatorul profesional, nu inseamna ca iti monteaza turbo
|
Citeste ce am scris pe topicul asta https://forum.4tuning.ro/279-discutii-honda-acura/27516-honda/page-3.html si vei vedea ca nu este imposibil. Mai ales daca nu tai colturi si faci service asa cum trebuie la 5000km si nu o omori.
8000rpm intr-un d13b1? Vorbiti serios? Adica inteleg ca nu este limitata.... dar de ce ai tura asa sus? Sigur faci o data sa vezi cat poate tura. Dar faci asta cu masina limitata. Iti dai seama ce forte sunt la 8000rpm? Honda a trebuit sa construiasca de mana b18c5 sa ajunga la turatii peste 8000 in siguranta. Pistoane perfect balansate si din aliaj special. D15b? La 8000rpm.... fark... nu v-au sarit pistoanele prin capota? Am avut o discutie despre acest motor acum ceva timp si ziceau ca este un motor foarte solid dar sunt probleme daca incepi sa tragi de el. Se discuta despre cat de slabe sunt daca tragi constant de ele peste 6000rpm. Si multi nu vorbeau din auzite ci pt ca si-au luat micutzu la un track day si au venit inapoi pe remorca sau le-a luat de 4 ori mai mult. Spuneau ca este la fel de fiabil ca b15b dar pana cand incepi sa tragi de el. Pacat ca nu mai gasesc topicul.
EDIT: Scuze Filip.... nu am vazut ca ai rugat sa se opreasca discutia.... ultimul comentariu.
|
|
|
03-05-08, 11:34
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 348
Member of: [Honda]
|
Re: civic `88
am rugat dar mai tin sa mentionez ca eu am fost cu d13-le la arad pe circuit de multe ori si saracutzul motor si-a luat portia de peste 6mii de ture si mergea f f bine, nici o problema. Daca faci reviziile la timp eu zic ca nu apar problema si sa nu uitam, NU MAI DATI BLANA LA MOTOARE RECI!!!!! Eu am mers cu d13-le o gramada intre 4500 si 6500 dar nu stiu daca ma credeti nu scotea fum, nu maca ulei excesiv.....
|
|
|
04-05-08, 01:43
|
#114
|
Honda Driver
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 242
Member of: [Honda]
|
Re: civic `88
cu ulei bun si schimbat la timp duce... duce de zici ca nu mai moare! ....si eu nu prea am vazut honde plecand pe platforma de la defecte tehnice!
|
|
|
04-05-08, 22:44
|
#115
|
Stock
Join Date: Apr 2008
Posts: 6
Member of: [Honda]
|
Re: civic `88
Filip, cer scuze pentru flood, dar topicul tău a fost primul meu contact cu acest forum.
Tot ce am scris mai sus e adevărat; din cāte maşini am avut, doar Honda mi-a oferit atātea emoţii pozitive, amestecate cu adrenalină.
Nu te supăra.
|
|
|
05-05-08, 19:42
|
#116
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 348
Member of: [Honda]
|
Re: civic `88
|
|
|
05-05-08, 21:22
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,507
|
Re: civic `88
Am votat! si felicitari pentru prezenta la Arad! Foarte frumoasa masina.
Pun cateva poze! Respect!
|
|
|
05-05-08, 21:57
|
#118
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
|
Re: civic `88
O DA CE IMAGINI ,tare TIPELE ,ROSIE SI BLONDA
|
|
|
05-05-08, 22:11
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: civic `88
mestere,dar ce-i cu stelutzele de pe capota care aduc a emblema de subaru ?!
|
|
|
06-05-08, 19:20
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: civic `88
lasa stelutele .. uitate la aripile fata ce fandari au in ele
macar pune si grilaj acolo sa aeriseasca ceva :P
|
|
|
|
|