Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 25-05-15, 09:11   #16
Ionutej9

Stage 4
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 234
Default Re: '99 Civic EJ9 1.4i (D14Z1)

dupa ebay, versiunea 1.5 parca
Ionutej9 is offline   Reply With Quote
Old 25-05-15, 21:25   #17
florin_alex

Stage 3
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 95
Default Re: '99 Civic EJ9 1.4i (D14Z1)

mersi ionut, mi-am dat comanda de altu, sper sa am noroc pana la urma de unu care sa functioneze.
pana una alta, de dimineata masinuta mea s-a incapatanat si n-a vrut sa mai porneasca. desi dupa vreo 3 saptamani nepornita a luato din prima fara nazuri, chiar si ieri a pornit la fel, azi de dimineata n-a vrut nici macar sa mai invarta motorul, se auzea doar electromotrul cupland. se pare ca trebuie sa ma lipesc de o alta baterie probabil.
florin_alex is offline   Reply With Quote
Old 16-06-15, 22:05   #18
florin_alex

Stage 3
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 95
Default Re: '99 Civic EJ9 1.4i (D14Z1)

usor, usor mergem pe drumul cel bun, insa pana atunci trebuie sa punem la punct partea mecanica. asa ca am nevoie de un sfat. Mecanicul mi-a zis ca trebuie sa schimb amortizoarele, si se pare ca configuratia actuala de pe masina este compusa din arcuri sport fixe si amortizoare standard, iar dupa data fabricatiei, cred ca sunt chiar cele originale.
dilema mea este daca sa continui cu aceeasi configuratie, cu amortizoare stock si arcuri sport, sau sa incerc o suspensie reglabila, cel mai probabil ta-technix? mai ma gandeam la varianta unor amortizoare de vti, dar nu stiu daca este diferenta intre cele de ej9 si cele de ek4.
florin_alex is offline   Reply With Quote
Old 17-06-15, 20:03   #19
giubau_v8


Stage 5
 
giubau_v8's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[MACS]
Default Re: '99 Civic EJ9 1.4i (D14Z1)

Quote:
Originally Posted by florin_alex View Post
usor, usor mergem pe drumul cel bun, insa pana atunci trebuie sa punem la punct partea mecanica. asa ca am nevoie de un sfat. Mecanicul mi-a zis ca trebuie sa schimb amortizoarele, si se pare ca configuratia actuala de pe masina este compusa din arcuri sport fixe si amortizoare standard, iar dupa data fabricatiei, cred ca sunt chiar cele originale.
dilema mea este daca sa continui cu aceeasi configuratie, cu amortizoare stock si arcuri sport, sau sa incerc o suspensie reglabila, cel mai probabil ta-technix? mai ma gandeam la varianta unor amortizoare de vti, dar nu stiu daca este diferenta intre cele de ej9 si cele de ek4.
In ceea ce priveste reglabila tatechnix daca faci multi km nu iti recomand. Este destul de dura si tzopaie la viteze mari.
O reglabila se merita doar daca iei ceva bun, cu reglaj total al suspensiei. Uite un exemplu, mai ieftin decat astea nu am gasit, cel putin pentru eg http://www.hsdcoilovers.com/hsd-coil...eg-ek-ep3.html
giubau_v8 is offline   Reply With Quote
Old 24-06-15, 20:45   #20
florin_alex

Stage 3
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 95
Default Re: '99 Civic EJ9 1.4i (D14Z1)

mersi giubau pentru sfaturi... cred ca in final o sa merg pe varianta cu arcuri sport si amortizoare stock. momentan pare compromisul bun pentru o garda mai joasa si putin mai mult confort. si astfel diferenta de bani o sa fie redirectionata pentru mecanica si caroserie, ca din pacate rugina a inceput sa iese la suprafata.
florin_alex is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -