Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 22-08-13, 08:28   #16
mindmugger

Stage 2
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 55
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea
sa nu dai tare in sub-ul ala cu geamurile inchise ca o sa iti cauti luneta dupa
mindmugger is offline   Reply With Quote
Old 22-08-13, 09:45   #17
JuST_GiuGiu

Stage 5
 
JuST_GiuGiu's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,934
Member of:
[4Rally]
[Honda]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Mersi ,ehh poate si mai mult!
Sa stii ca are mai multe probleme decat ai crezut...discurile sunt ovalizate(le schimb curand),masina a fost pe GAZ(aseara am descoperit ) si motorul trage,dar nu cum trebuie ...Nu e in mintile lui adica sa fie perfect!
__________________

Fotografiile mele - GiuGiu
JuST_GiuGiu is offline   Reply With Quote
Old 24-08-13, 08:21   #18
mindmugger

Stage 2
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 55
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Quote:
Originally Posted by JuST_GiuGiu View Post
Mersi ,ehh poate si mai mult!
Sa stii ca are mai multe probleme decat ai crezut...discurile sunt ovalizate(le schimb curand),masina a fost pe GAZ(aseara am descoperit ) si motorul trage,dar nu cum trebuie ...Nu e in mintile lui adica sa fie perfect!
Discurile le-am simtit si noi cand ma iesit cu ea dar daca te uiti la ele sunt noi si sunt TRW... le-am luat cu tot cu placute anul trecut cand am segmentat si motorul. Nu mai stiu daca am schimbat filtrul de benzina si nici nu am desfacut vreodata injectoarele sa le curat.. ai putea sa incerci asta. Reseteaza-i si ECUul si iesi cu ea sa-si scrie iar parametrii pentru ca nu am facut nici asta.
Asta cu gazul e noua si pt mine. Mie mecanicul nu a fost in stare sa-mi spuna si ma bucur ca nu m-am dus si cu CRXul la el.
mindmugger is offline   Reply With Quote
Old 24-08-13, 15:25   #19
JuST_GiuGiu

Stage 5
 
JuST_GiuGiu's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,934
Member of:
[4Rally]
[Honda]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Chiar sunt curios daca stie cineva cum restartez ECU-ul si daca dupa restartare va trage lafel ca inainte sau mai prost?
FIltru de benzina si discurile le schimb curand!
JuST_GiuGiu is offline   Reply With Quote
Old 24-08-13, 18:19   #20
Radu_Toretto93

Stage 4
 
Radu_Toretto93's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 196
Member of:
[2 Roti]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Salut.
De exemplu, la Renault, calculatorul se reseteaza in felul urmator : se pune contactul si cu contactul pus se scoate mufa aia mare din calculator. Se ia contactul, se conecteaza mufa la loc si asta e tot.
Nu iti recomand sa faci treaba asta pana nu te informezi la sigur. Nu de alta dar sa nu arzi calculatorul.
Succes.
__________________
Daca Ai Cap Ia-ti Altceva !

"- Nu avem carburatoare, dar poate doriti o cravata !"
Radu_Toretto93 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-13, 23:32   #21
mk3gti

Stage 5
 
mk3gti's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 736
Member of:
[Honda]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Din cate stiu eu e de ajuns sa scoti bornele de pe baterie 15 minute ...
mk3gti is offline   Reply With Quote
Old 25-08-13, 08:45   #22
mindmugger

Stage 2
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 55
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Nu-mi asum meritul pentru procedura, am gasit undeva pasii corecti, de la un user "yulasinio" de pe un forum pe care nu sunt sigur daca il pot da ca referinta :
1. Conduci masina pana ce ajunge la temperatura optima de functionare, de obicei cand porneste ventilatorul de racire.
2. O opresti si scoti borna de negativ (-) de la baterie. Se pot scoate si cele doua sigurante din tabloul de sub capota. Eu nu prea indic asta pt ca exista riscul strapungerii ECU-ului cand le pui inapoi.
3. Lasi masina sa stea vreo 10-15min dupa care atasezi borna inapoi.
4. Pornesti masina FARA SA APESI PEDALA DE ACCELERATIE!!!!! si o lasi sa stea la relantiu vreo 10-15 min.
5. Opresti motorul si il repornesti.
6. Iesi la o blana pe undeva ca ECU-ul sa isi refaca harta.

Incearca intai asa... vezi daca se schimba ceva. Daca nu sunt diferente majore schiba-i filtrul de benzina si scoate-i injectoarele pentru o curatare temeinica. Filtrul de aer a fost schimbat dar verifica-l si pe ala ca poate s-a murdarit. Daca prietenul tau avea evacuare sau admisie custom e normal sa ii traga mai bine in ture mari.
In rest nu stiu de la ce nu ar putea trage "in mintile ei" dar cauta pe google dpfi vs mpfi. Diferentele majore dintre Eg si EJ sunt greutatea si admisia. EJul are vreo 200 kg in plus dar e mpfi si are clapeta de acceleratie mai mare dar si tu ai vreo 80 kg de muzica, suspensiile stock. Eu unul am simtit diferenta cand i-am pus subwooferul si statia in spate si nu sareau de 25-30 kg.
Parerea mea e ca ar fi bine sa consideri un swap complet D16 cu CAI si catback. Si asa ai start mai bun daca vrei sa treci pe turbo mai tarziu.
mindmugger is offline   Reply With Quote
Old 25-08-13, 14:05   #23
JuST_GiuGiu

Stage 5
 
JuST_GiuGiu's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,934
Member of:
[4Rally]
[Honda]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

O sa incerc si ideea cu ecu-ul dar am o strangere de inima pt ca nu stiu daca e ok.
Fltru de aer e ca nou ,l-am verificat si admisie de D16 nu am gasit si nici nu stiu in ce bani o gasesc.Daca ma poate ajuta cineva sa vedem despre ce e vorba!
Miercuri va primi si o toba sport ,sa speram ca in curand si o admisie CUSTOM daca nu gasesc cea de D16
JuST_GiuGiu is offline   Reply With Quote
Old 25-08-13, 14:32   #24
carlitos

Stage 5
 
carlitos's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,473
Member of:
[Honda]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Quote:
Originally Posted by JuST_GiuGiu View Post
O sa incerc si ideea cu ecu-ul dar am o strangere de inima pt ca nu stiu daca e ok.
Fltru de aer e ca nou ,l-am verificat si admisie de D16 nu am gasit si nici nu stiu in ce bani o gasesc.Daca ma poate ajuta cineva sa vedem despre ce e vorba!
Miercuri va primi si o toba sport ,sa speram ca in curand si o admisie CUSTOM daca nu gasesc cea de D16
la ce te referi(admisie de D16)
ca am vreo 3 admisii complete de pe d16z6...
carlitos is offline   Reply With Quote
Old 25-08-13, 17:45   #25
JuST_GiuGiu

Stage 5
 
JuST_GiuGiu's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,934
Member of:
[4Rally]
[Honda]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Am inteles ca se schimba toata admisia de la D15b2 ce am eu si se pune D16 si am inteles ca se mai castiga ~10 cai sau ceva de genu.Daca gresesc sa ma corecteze cineva
JuST_GiuGiu is offline   Reply With Quote
Old 25-08-13, 18:29   #26
carlitos

Stage 5
 
carlitos's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,473
Member of:
[Honda]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Quote:
Originally Posted by JuST_GiuGiu View Post
Am inteles ca se schimba toata admisia de la D15b2 ce am eu si se pune D16 si am inteles ca se mai castiga ~10 cai sau ceva de genu.Daca gresesc sa ma corecteze cineva
Ca sa schimbi admisia mai trebuie să schimbi si instalația si ecu...
carlitos is offline   Reply With Quote
Old 25-08-13, 23:09   #27
mk3gti

Stage 5
 
mk3gti's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 736
Member of:
[Honda]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Eu am admisie de d16z6 pe d14 fara ecu si instalatie si merge bine ...
mk3gti is offline   Reply With Quote
Old 26-08-13, 00:03   #28
JuST_GiuGiu

Stage 5
 
JuST_GiuGiu's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,934
Member of:
[4Rally]
[Honda]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Teoretic ar merge sa schimb doar admisia fara ecu ?
La ce bani ai admisia? Se simte vro diferenta?
JuST_GiuGiu is offline   Reply With Quote
Old 26-08-13, 17:50   #29
carlitos

Stage 5
 
carlitos's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,473
Member of:
[Honda]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Quote:
Originally Posted by mk3gti View Post
Eu am admisie de d16z6 pe d14 fara ecu si instalatie si merge bine ...
tu ai avut injectie multipunct si inainte...el are mono,giugiu suna-ma daca vrei sa stii mai multe...
carlitos is offline   Reply With Quote
Old 27-08-13, 11:13   #30
JuST_GiuGiu

Stage 5
 
JuST_GiuGiu's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,934
Member of:
[4Rally]
[Honda]
Default Re: '95 Honda Civic EG4 (D15b2)

Si eu am injecție dual punct.
Vreau sa schimb placutele și discurile ca sunt ovalizate. Pe ce configurație sa merg? Din ce ati mai încercat și voi.
Vreau sa schimb și filtru de benzina. Ce îmi recomandați?

Last edited by JuST_GiuGiu; 27-08-13 at 11:32.
JuST_GiuGiu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -