Nu-mi asum meritul pentru procedura, am gasit undeva pasii corecti, de la un user "yulasinio" de pe un forum pe care nu sunt sigur daca il pot da ca referinta
:
1. Conduci masina pana ce ajunge la temperatura optima de functionare, de obicei cand porneste ventilatorul de racire.
2. O opresti si scoti borna de negativ (-) de la baterie. Se pot scoate si cele doua sigurante din tabloul de sub capota. Eu nu prea indic asta pt ca exista riscul strapungerii ECU-ului cand le pui inapoi.
3. Lasi masina sa stea vreo 10-15min dupa care atasezi borna inapoi.
4. Pornesti masina FARA SA APESI PEDALA DE ACCELERATIE!!!!! si o lasi sa stea la relantiu vreo 10-15 min.
5. Opresti motorul si il repornesti.
6. Iesi la o blana pe undeva ca ECU-ul sa isi refaca harta.
Incearca intai asa... vezi daca se schimba ceva. Daca nu sunt diferente majore schiba-i filtrul de benzina si scoate-i injectoarele pentru o curatare temeinica. Filtrul de aer a fost schimbat dar verifica-l si pe ala ca poate s-a murdarit. Daca prietenul tau avea evacuare sau admisie custom e normal sa ii traga mai bine in ture mari.
In rest nu stiu de la ce nu ar putea trage "in mintile ei" dar cauta pe google dpfi vs mpfi. Diferentele majore dintre Eg si EJ sunt greutatea si admisia. EJul are vreo 200 kg in plus dar e mpfi si are clapeta de acceleratie mai mare dar si tu ai vreo 80 kg de muzica, suspensiile stock. Eu unul am simtit diferenta cand i-am pus subwooferul si statia in spate si nu sareau de 25-30 kg.
Parerea mea e ca ar fi bine sa consideri un swap complet D16 cu CAI si catback. Si asa ai start mai bun daca vrei sa treci pe turbo mai tarziu.