06-12-12, 00:23
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,572
Member of: [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
am hotarat sa tin masina pt curse si am inceput sa comand unele piese.am inceput cu suporti motor/cutie,am comandat unii intariti cica ar rezista 800 cai(poliuretan cu inserti de uretan),harness de conversie de la obd2a la obd1,catback,convertor de cat,cold air intake.am pus masina pe dyno si am fost placut surprins de puterea ce o dezvolta avand in vedere ca este stock(doar finala si un short ram custom cu pvc) si necunoscandu-i trecutul.
dyno https://www.youtube.com/watch?v=o8eva...dnaKbA&index=1
|
|
|
06-12-12, 10:25
|
#3
|
Stage 2
Join Date: Feb 2012
Posts: 26
Member of: [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
Quote:
Originally Posted by sergiu_evo
am hotarat sa tin masina pt curse si am inceput sa comand unele piese.am inceput cu suporti motor/cutie,am comandat unii intariti cica ar rezista 800 cai(poliuretan cu inserti de uretan),harness de conversie de la obd2a la obd1,catback,convertor de cat,cold air intake.am pus masina pe dyno si am fost placut surprins de puterea ce o dezvolta avand in vedere ca este stock(doar finala si un short ram custom cu pvc) si necunoscandu-i trecutul.
dyno https://www.youtube.com/watch?v=o8eva...dnaKbA&index=1
|
Bafta cu proiectul
|
|
|
06-12-12, 17:20
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,572
Member of: [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
multumesc.vand interiorul complet,fete de usi plastice,etc este in stare buna.150 euro disponibil din martie
|
|
|
06-12-12, 17:35
|
#5
|
Stage 3
Join Date: Jan 2010
Posts: 121
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
FELICITARI!!!!!SPOR LA MUNCA SI MULTA BAFTA!!!!!
|
|
|
06-12-12, 18:44
|
#6
|
Banned
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
Nice stuff. Cam putine comentarii pe thread-ul asta din pacate.
|
|
|
06-12-12, 23:10
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 736
Member of: [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
Bafta cu proiectul Sergiu , om de nota 10 . Daca te hotarasti cumva sa-ti comanzi prelungire de bara sa imi spui si mie ca sa impartim transportul .
|
|
|
07-12-12, 00:02
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,572
Member of: [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
@radu dom:multumesc,sper anu asta sa scad umpic din diferenta dintre mine si gege
@!41!:ms nu conteaza cantitate comentarilor ci calitatea
@mk3gti:ms, imi voi comanda si lip-urile,dar pana la exterior mai am multe(suspensie,bucse,frane etc)transport impreuna nu merita ca mai mult de 10 15 dolari maxim nu iti face reducere si aia ii cam dai pe curier.
|
|
|
07-12-12, 17:52
|
#9
|
Stage 3
Join Date: Jan 2010
Posts: 121
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
ANU ACESTA NU MAI AI CAND DAR LA ANU POATE CA NE PREGATIM PENTRU EXAMEN LA FACULTATE!!!!!!!!
|
|
|
07-12-12, 19:52
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,572
Member of: [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
facultatea nui buna
|
|
|
09-12-12, 14:00
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,101
Member of: [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
Hai.. mai putin cu vorba... Faptele vorbesc de la sine )
|
|
|
10-12-12, 12:09
|
#12
|
Stage 3
Join Date: Dec 2008
Posts: 118
Member of: [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
Sa o stapanesti sanatos....si cat mai putin understeer
|
|
|
10-12-12, 17:29
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of: [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
Bafta cu masina ,vad ca ai decis sa o opresti pina la urma sper sa iasa bine ...
|
|
|
11-12-12, 00:10
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,572
Member of: [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
@b51tns: ms vom vedea ceo fi,sper sa fie "tramvai"
@marutzu_vti: ms.daca nu o cumparato nimeni,o tin ca ii masina buna.sta blana asa stock in comparatie cu del solu cu suspensie
|
|
|
11-12-12, 15:36
|
#15
|
Stage 3
Join Date: Dec 2008
Posts: 118
Member of: [Honda]
|
Re: '96 CIVIC EK4 VTI (B16A2)-Green
tranteste-i un LSD......sau direct un S80 si se rezolva
|
|
|
|
|